ADBUSINESS #948
adbusiness 5 αντιπροσωπεύει συνολικά 13 οί- κους, κατέχει παγκοσμίως τη δεύ- τερη θέση στα αγαθά πολυτελείας, όπως τα κοσμήματα και η υψηλή ωρολογοποιία. H συνεργασία στην ελληνική αγορά ακολουθεί την ανάθεση του λογαριασμού στη Μediacomσε παγκόσμιο επίπεδο μετά απόmedia spec. Η Job Advertising για την Κάμπος Χίου Tη νέα καμπάνια για τους χυμούς Κάμπος Χίου υπογράφει η Job Advertising της Γιόλας Γύφτου- λα. Συγκεκριμένα, η εταιρεία δημι- ούργησε τρία νέα τηλεοπτικά σποτ, βασισμένα στις νέες συσκευασίες για τη σειρά χυμών, οι οποίες απεικονίζουν πτηνά που συναντά- με στους οπωρώνες του Κάμπου της Χίου (συκοφάγος, μελισσοφά- γος, γαλοζοπαπαδίτσα, κοκκινο- λαίμης κ.ά.). Οι νέες συσκευασίες δημιουργήθηκαν από την 2yolk και κατορθώνουν να είναι κομψές και μοναδικές όπως και ο ίδιος ο χυμός, που βασίζεται στην τοπική χιώτικη ποικιλία εσπεριδοειδών. Τόσο οι χυμοί Κάμπος Χίου όσο και η Job Advertising ενθουσιά- στηκαν με αυτήν τη διαφορετική ματιά στη συσκευασία και αποφά- σισαν να στηρίξουν το σύνολο της επικοινωνίας σε αυτές. Την παρα- γωγή των σποτ επιμελήθηκε η BOO Productions, με τον Ευθύμη Kosemund Σανίδη να υπογράφει τη σκηνοθεσία. « Έθνος»: Νέα Advertising Director Η Έλενα Γιατζόγλου εντάσσεται στο εμπορικό τμήμα του ομίλου της 24MEDIA και αναλαμβάνει τη θέση της Advertising Director στην εφημερίδα «Έθνος», έχοντας μια μεγάλη διαδρομή στο χώρο τωνΜέσων Ενημέρωσης, με 10 χρόνια στην εφημερίδα «Το Βήμα της Κυριακής» και 3,5 χρόνια στο “Capital.gr” και την εφημερίδα «Κεφάλαιο». Tο JoinRadio στη Liquid Media Το πρώτο της ραδιόφωνο υποδέχε- ται στην ομάδα της ηLiquidMedia, προσθέτοντας στο portfolio της ένα ακόμημέσο, συμπληρώνοντας την γκάμα των προϊόντων της, έτσι ώστε να καλύπτει πληρέστερα τις ανάγκες των διαφημιζομένων της αγοράς. Το JoinRadio, της Αφρο- δίτης Σημίτη είναι ένα ραδιόφωνο με ψυχή και χαρακτήρα που μιλάει τη γλώσσα της νέας εποχής, έχει έντονηπαρουσία στα socialmedia και είναι διαρκώς ενημερωμένο για όλες τις νέες τάσεις. Η mscomm για τον «Μουσικός 98,6» H mscomm ανέπτυξε το επικοι- νωνιακόconcept και σχεδίασε το λογότυποκαι την εταιρική ταυτότητα για τοννέοραδιοφωνικόσταθμό «Μουσικός 98,6» τουομίλου Politis.Μέσααπό τοσλόγκαν«Η μουσικήμας ενώνει», ηmscomm ήθελε ναδώσει τοστίγμα της νέας… έλευσης στα ερτζιανά.Με σχεδια- στικήπροσέγγισηπου ξεχωρίζει, το logo είναι εμπνευσμένοαπό τις γραμμές τωνραδιοφωνικώνσυχνο- τήτωνπου εντάσσονται στοαρχικό γράμμα«μ» τουονόματος «Μουσι- κός», ενώτομωβχρώμααντιπρο- σωπεύει τηγνώση, τηναλήθειακαι τηθετικήδιάθεση, οι οποίες αποτε- λούνκεντρικές αξίες τουσταθμού. 2 νέους λογαριασμούς ανέλαβε η Red Design Consultants. Η πρώτη συνεργασία είναι με την ΕΛΜΑ, της πρώτης ελληνικής τσίκλας με μαστίχα Χίου, η οποία εμπιστεύθηκε τη Red Design Consultants να επανασχεδιά- σει στρατηγικά και δημιουργικά το σύνολο της ταυτότητάς της στο μεγάλο άλμα που κάνει η εταιρεία στην αγορά της Αμερικής. Με αρχικό σημείο έμπνευσης τα μοτίβα που συναντά κανείς στα σπίτια και τους πλακόστρωτους δρό- μους της Χίου, η Red Design Consultants ξεδίπλωσε ένα οργανωμένο σύστημα ταυτότητας με χρώματα ελληνικά, γραφή στιβαρή και καρδιά που κλείνει μέσα της το δάκρυ της μαστίχας. Παράλληλα, η Red Design Consultants ανέ- λαβε το σύνολο του branding της νέας ολοκληρωμένης σειράς προϊόντων Καραβάκι Παπουτσάνης. Τα κατάρτια και τα πανιά, καθώς και μια παλέτα χρωμάτων εμπνευσμένη από την ελληνική φύση, αποτελούν τους δύο βασικούς πυλώνες δομής μιας νέας εικαστικής γλώσσας, ενός οργα- νωμένου μοτίβου, που έχουν ως σημείο αφετηρίας το ίδιο το Καραβάκι. Το έμβλημα σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου από την αρχή με μια λογική που το ταξιδεύει στο αύριο, αλλά που ταυτόχρονα διατηρεί τις βασικές αρχές ενός αναγνω- ρίσιμου love brand. Η αλλαγή Η Σίσσυ Ηλιοπούλου ανέλαβε από 1η Οκτωβρίου 2017 τη θέση της Διευθύντριας Εταιρι- κών Υποθέσεων & Επικοινωνίας στη The Coca-Cola Company για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. Η Νεκταρία Μητράκου, που κατείχε τη συγκεκριμένη θέση μέχρι πρότινος, μετακινείται στα γραφεία της εταιρείας στις Βρυξέλλες. Η κ. Ηλιοπούλου είναι στέλεχος με 17 χρόνια εμπειρί- ας στον τομέα των Εταιρικών Υποθέσεων και της Επικοινωνίας και έχει αναλάβει θέσεις ευ- θύνης σε πολυεθνικές εταιρείες διαφορετικών κλάδων, τόσο σε επίπεδο χώρας όσο και ομί- λου, ενώ έχει εξειδίκευση σε θέματα Εταιρικής Φήμης & Επικοινωνίας, Βιώσιμης Ανάπτυξης, Κοινωνικής Διαμεσολάβησης και Ψηφιακής Επικοινωνίας. Μέχρι πρόσφατα ήταν η Διευθύ- ντρια Επικοινωνίας του ομίλου της εταιρείας Coca-Cola Τρία Έψιλον. • Η Εταιρεία Διανομής Αε- ρίου Αττικής Α.Ε. (ΕΔΑ Αττικής) προκηρύσσει διαγωνισμό για την ανάθε- ση «Παροχής Υπηρεσιών Σχεδιασμού, Προγραμμα- τισμού και Υλοποίησης του Προγράμματος Στρατηγικής Επικοινωνίας της ΕΔΑ Ατ- τικής». Η σύμβαση που θα ανατεθεί, θα είναι διάρκειας δύο χρόνων, με δικαίωμα μονομερούς παράτασης από την ΕΔΑ Αττικής για χρονικό διάστημα έως και έξι επιπλέον μηνών, με τους ίδιους όρους και υπό την προϋπόθεση ότι το συνολικό κόστος των υπηρεσιών που θα παρασχεθούν κατά τη διάρκεια της αρχικής Σύμ- βασης και της τυχόν παρά- τασης αυτής, δεν θα υπερβεί το συνολικό ανώτατο όριο του ενδεικτικού προϋπο- λογισμού 360.000 ευρώ. Προσφορές υποβάλλονται έως 27/11/2017. • Το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου προκηρύσσει διαγωνισμό για την ανάθεση υπηρεσι- ών σχετικά με τη σύσταση του συντονιστικού φορέα «Δημιουργική Ευρώπη». Ο γενικός στόχος του έργου, του οποίου αυτή η Σύμβαση θα είναι ένα μέρος, είναι ο Συντονιστικός Φορέας (Co- ordinating Body) για το Πρό- γραμμα «Δημιουργική Ευ- ρώπη» να είναι υπεύθυνος για την ίδρυση, γενική δια- χείριση και τη λειτουργία του Γραφείου (Creative Europe Desks: Culture Desk και Media Desk) του προγράμμα- τος «Δημιουργική Ευρώπη». Οι δράσεις της σύμβασης θα πραγματοποιηθούν στο Γρα- φείο «Δημιουργική Ευρώπη» και οι δράσεις ενημέρωσης σε όλη την Επικράτεια της ΚΔ και κάθε χρόνο θα υπάρ- χουν 2-3 εκστρατείες σε χώρες της Ε.Ε. Ο προϋπολο- γισμός του έργου ανέρχεται σε 378.151.00 ευρώ και προσφορές υποβάλλονται μέχρι τις 24/11/2017. • Το ΕΣΡ καλεί τους ιδιω- τικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς σε δημόσια δια- βούλευση μέχρι την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου για το σχέδιο Οδηγίας «Σύστημα ταυτοποί- ησης ραδιοφωνικών σταθ- μών (RDS)». Τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου θα ανακοινω- θούν τα αποτελέσματα της διαβούλευσης και μετά από λίγες μέρες θα ανακοινωθεί από την Ολομέλεια του ΕΣΡ και το τελικό κείμενο. SPECS
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=