33 Απόψεις εταιρειών Βιώσιμης Ανάπτυξης, με βάση τα κριτήρια ESG, η οποία κινείται γύρω από τον πυρήνα του οράματός μας για «Ένα καλύτερο μέλλον με βάση τη φυτική διατροφή», δημοσιεύθηκε πέρυσι και περιλαμβάνει 20 δεσμεύσεις για τη βιωσιμότητα και την υγεία. Είμαστε πιο αποφασισμένοι από ποτέ, λοιπόν, να ακολουθήσουμε πιστά αυτές τις δεσμεύσεις μας για ένα καλύτερο μέλλον για όλους, με μια διατροφή που βασίζεται σε φυτικές επιλογές και οδηγεί παράλληλα σε ένα καλύτερο μέλλον και για το περιβάλλον. Τα κριτήρια ESGs γίνονται όλο και πιο σημαντικά για την επιχειρηματική δραστηριότητα. Ποιο είναι το σχόλιό σας για το νέο τοπίο που διαμορφώνεται και ποια η στρατηγική της εταιρείας σε αυτό το πλαίσιο; Πράγματι, τα κριτήρια ESG τίθενται όλο και περισσότερο στο επίκεντρο κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας και κρίνεται αναγκαία και επιτακτική η υιοθέτησή τους από όλες τις επιχειρήσεις, διαφορετικά υπάρχει κίνδυνος διακύβευσης της βιωσιμότητάς τους. Γι’ αυτό και εμείς στην Upfield υιοθετούμε υπεύθυνα τις πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης, με γνώμονα τη δημιουργία ενός θετικού αντικτύπου στην κοινωνία, το περιβάλλον και τους εργαζομένους μας και με τη στρατηγική μας να εστιάζει σε τέσσερις βασικούς πυλώνες: την παροχή θρεπτικών τροφίμων φυτικής προέλευσης, για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και πιο ευτυχισμένους ανθρώπους και κατ’ επέκταση έναν καλύτερο πλανήτη για όλους μας. Mε ποιον τρόπο και σε τι βαθμό επηρέασε, κατά τη γνώμη σας, η κρίση της πανδημίας την Εταιρική Υπευθυνότητα και συνακόλουθα την πρακτική της Λογοδοσίας Αειφορίας και Βιωσιμότητας; Είναι γεγονός πως ακόμα και πριν την πανδημία, οι εταιρείες ξεκίνησαν να υιοθετούν υπεύθυνες πρακτικές σε όλο το εύρος των λειτουργιών τους, ενσωματώνοντας τις αρχές των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης στις δραστηριότητές τους. Ωστόσο, η Covid-19 και η νέα πραγματικότητα που αυτή επέβαλε, φέρνοντας στο προσκήνιο τόσο τις ελλείψεις των κοινωνικών δομών όσο και τις αυξημένες ανάγκες του πληθυσμού, ενέτειναν την ανάγκη αυτή για υιοθέτηση νέων πρακτικών. Πλέον, οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν βλέπουν την Εταιρική Υπευθυνότητα σαν ξεχωριστό πυλώνα της στρατηγικής τους αλλά σαν μια ηθική δέσμευση απέναντι στην κοινωνία και τους πολίτες της, καθιστώντας την ουσιαστική προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα τόσο του περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιούνται όσο και της ίδιας της επιχείρησης. Ποιες ήταν οι σημαντικότερες προκλήσεις που κληθήκατε να διαχειριστείτε στην προσπάθεια δημιουργίας του πρόσφατου Απολογισμού σας; Ως νεοφυής επιχείρηση η Upfield έπρεπε εξ αρχής να ορίσει τους πυλώνες και τις κατευθύνσεις στις οποίες ήθελε να κινηθεί με βάση το όραμά της και κατ’ επέκταση να αποφασιστούν οι στόχοι της. Η 1η έκθεση Προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα η εταιρική υπευθυνότητα Μαργαρίτα Στεργίου, Υπεύθυνη Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας, Upfield Hellas
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=