CSR & ESG REPORTS 2021

34 Απόψεις εταιρειών Ποιες ήταν οι σημαντικότερες προκλήσεις που κληθήκατε να διαχειριστείτε στην προσπάθεια δημιουργίας του πρόσφατου Απολογισμού σας; Η πανδημία μάς επηρέασε όλους ποικιλοτρόπως, ενώ εμείς δραστηριοποιούμαστε σε έναν κλάδο που είχε ακόμη περισσότερες δυσκολίες να αντιμετωπίσει, σχετικά με τους περιορισμούς στις περιστάσεις κατανάλωσης, την εστίαση και τον τουρισμό. Η έκδοση ενός απολογισμού βιωσιμότητας είναι κατεξοχήν ομαδική δουλειά, που απαιτεί συνεχή διάδραση, παρακολούθηση και μέτρηση δεδομένων και αποτελεσμάτων, ανταλλαγή απόψεων για το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα σε όλο το φάσμα της λειτουργίας μας, βάσει των στόχων που έχουν τεθεί βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα. Σίγουρα, λοιπόν, οι προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε ήταν αρκετές. Ωστόσο, με δεδομένη την καλή διάθεση και τη στόχευση στο αποτέλεσμα, επιδείξαμε όλοι την απαραίτητη ευελιξία, βρίσκοντας εναλλακτικούς τρόπους συνεργασίας και αφιερώνοντας πολύ περισσότερο χρόνο. Σε κάθε περίπτωση, όλοι μας συμφωνούμε ότι το αποτέλεσμα άξιζε τον κόπο! Τα κριτήρια ESGs γίνονται όλο και πιο σημαντικά για την επιχειρηματική δραστηριότητα. Ποιο είναι το σχόλιό σας για το νέο τοπίο που διαμορφώνεται και ποια η στρατηγική της εταιρείας σε αυτό το πλαίσιο; Η υιοθέτηση των ESGs κριτηρίων δεν αποτελεί πλέον βασικό συστατικό της στρατηγικής των εταιρειών, αλλά και βασικό ζητούμενο των ίδιων των εργαζομένων, των συνεργατών, των καταναλωτών και των επενδυτών. Επομένως, συνιστά ένα καίριο «συστατικό» της επιτυχίας για την κάθε εταιρεία μακροπρόθεσμα. Από την πλευρά μας, θα συνεχίσουμε την υλοποίηση του προγράμματος βιώσιμης ανάπτυξής μας, με απτούς και μετρήσιμους στόχους, με χρονικό ορίζοντα το 2030 και ενδιάμεσο σταθμό το 2022, ενώ παράλληλα εμπλουτίζουμε τους πυλώνες δράσης μας, σύμφωνα με τις ανάγκες και τις προτεραιότητες που αφορούν στο περιβάλλον, στο κοινωνικό σύνολο και στους ανθρώπους μας. Με ποιον τρόπο και σε τι βαθμό επηρέασε, κατά τη γνώμη σας, η κρίση της πανδημίας την Εταιρική Υπευθυνότητα και συνακόλουθα την πρακτική της Λογοδοσίας Αειφορίας και Βιωσιμότητας; Αναμφίβολα, η πανδημία αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες κρίσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, επηρεάζοντας σημαντικά κάθε πτυχή του επιχειρείν. Προσφέρει, ωστόσο, και μια ευκαιρία στις επιχειρήσεις να στραφούν προς ένα πιο αυθεντικό και ουσιαστικό CSR περιεχόμενο στις ενέργειες και τη στρατηγική τους, συνεισφέροντας στην αντιμετώπιση των άμεσων κοινωνικών και περιβαλλοντικών προκλήσεων, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Αλλαγές, όμως, παρατηρήθηκαν και από την πλευρά των καταναλωτών σε επίπεδο αντίληψης και συμπεριφοράς, καθώς πολλοί πλέον αναλογίζονται σοβαρά το impact των καταναλωτικών τους επιλογών, τόσο για τους ίδιους και την υγεία τους όσο και για το περιβάλλον και το ευρύτερο κοινό καλό. Στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η αειφορία και η εταιρική υπευθυνότητα βρίσκονται στην «καρδιά» της δράσης μας, γι’ αυτό και ο εταιρικός μας σκοπός συνοψίζεται στο να «ζυθοποιούμε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο». Προς αυτή την κατεύθυνση, ακολουθούμε πιστά τη στρατηγική βιωσιμότητάς μας, με βασικό μήνυμα «Μαζί προς το ΜΗΔΕΝ», με στόχο την ενεργή συμβολή μας στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και στη διαφύλαξη των υδάτινων πόρων, στην ενεργή προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης και της υγείας και ασφάλειας στην εργασία και στην ανάπτυξη πιο βιώσιμων προϊόντων και πιο υγιεινών επιλογών για τους καταναλωτές. Και για όλα αυτά, έχουμε συνοδοιπόρους τους προμηθευτές και συνεργάτες μας, καθώς και φορείς, ΜΚΟ και εκπαιδευτικά ιδρύματα. Παράλληλα, δώσαμε το «παρών» στη συλλογική προσπάθεια κατά της πανδημίας, ενισχύοντας το Εθνικό Σύστημα Υγείας και υλοποιώντας στοχευμένες πρωτοβουλίες προς υποστήριξη της εστίασης και της αγοράς μας ευρύτερα. Στην «καρδιά» της δράσης μας Αειφορία και Εταιρική Υπευθυνότητα Τζελίνα Σούχλα, Communication Manager, Ολυμπιακή Ζυθοποιία Α.Ε.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=