ADBUSINESS ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EFFIE
#1035 08/02/21 12 Οι δηλώσεις τωννικητών Ένας θρίαμβος που αποτελεί πραγματικά εμβόλιο αισιοδοξίας Τ α φετινά Effies ήταν μια πραγματικά άψογη διαδικασία και εκδήλωση. Οι διοργανωτές κατάφεραν να συντονίσουν άριστα τις επιτροπές και τους πολλούς κριτές (τους οποίους και ευχα- ριστούμε που μας τίμησαν με την ψήφο τους). Η δε (ηλεκτρονική) τελετή των απονομών, άψογη εικαστικά και λει- τουργικά από τα σύγχρονα στούντιο και το αποτελεσματικό team παραγωγής της Foss (για να ευλογήσουμε λίγο τα γένια μας). Όμως η φετινή μας… γενειάδα είναι πλουσιότατη! Είμαστε «Agency of the Year» για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, και λίγους μήνες μετά την ανάδειξή μας ως «Agency of the Year» στα Ermis Awards. Έχουμε πετύχει, δηλαδή, το απόλυτο ζητούμενο της εμπορικής επικοι- νωνίας, με υψηλή δημιουργικότητα και άμεση αποτελεσματικότητα. Στις δύσκολες μέρες (και μήνες) που περνάμε, αυτός ο θρίαμβος απο- τελεί πραγματικά ένα εμβόλιο αισιοδοξίας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους πελάτες μας, που μας εμπιστεύονται και προχωρούν δυναμικά μαζί μας, κι ένα μεγάλο μπράβο σε όλους και όλες που συνεργάστηκαν ιδανικά και δημιούργησαν τις μεγάλες επιτυχίες της χρονιάς. Κλείνοντας, όπως είπα και στη live μετάδοση της βραδιάς, μια και ζούμε σε δύσκολους καιρούς πανδημίας, μια ευχή: «Και εις άλλα… με υγείαν!». Κάτι παραπάνω από μια σημαντική βράβευση Τ α Effie Awards για το δίκτυο της McCann αλλά και για εμάς στη McCann Athens δεν αποτελούν μόνο μια σημαντική βράβευση αλλά την αφορμή για να κάνουμε την αυτοκρι- τική μας. Στη McCann η αποτελεσματικότητα δεν τυχαίνει. Αποτελεί το τελευταίο στάδιο απολογισμού των συνεργασιών μας με τους πελάτες και τα brands που χειριζόμαστε. Αναλύσαμε καλά την κατηγορία; Βρήκαμε το σωστό insight; Χρησιμοποιήσαμε σωστά τα στρατηγικά εργαλεία του δικτύου μας; Κινητοποιήσαμε τους κατανα- λωτές; Πιάσαμε τα KPIs; Φέραμε πωλήσεις; Έναν-έναν κάθε πελάτη μας, κάθε project το ζυγίζουμε. Φέτος είχαμε πολλές ιστορίες αποτελε- σματικότητας να πούμε: για την ActionAid, την Amita, την Amita Motion, τη Δωδώνη, την Elpedison, τη Fanta, τα Nestlé Fitness, τον Λουμίδη, τη L’Oréal, τη Schweppes, τη Unicef, τη Wikifarmer και πολλές άλλες ιστορίες που, δυστυχώς, δεν μας επιτράπηκε να μοιραστούμε με το κοινό! Όλες καμπάνιες της τελευταίας διετίας! Δεν πήραν όλες βραβείο, βέβαια, κάποιες δεν έγιναν καν shortlists. Αλλά για εμάς, καθένα από τα 22 case studies ήταν και ένας λόγος να φουσκώνουμε από υπερηφάνεια. Ειδικά γιατί αυτά τα αποτελέσματα ήρθαν και σε μια περίοδο πάρα πολύ δύσκολη, εν μέσω πανδημίας, όπου τα πάντα γύρω μας μετρούσαν αρνητικά. Είμαστε πολύ χαρούμενοι ακόμα και με τη δεύτερη θέση στη φετινή κατάταξη των ελληνικών Effie Awards, ακόμα και για το ότι συνεισφέρουμε κάθε φορά στο να βγαίνει το δί- κτυο της McCann No1 στον κόσμο και στην Ευρώπη σε αποτελεσμα- τικότητα. Η τελετή απονομής ήταν άψογη, σύντομη και ουσιαστική, δυστυχώς ήταν virtual, αλλά τι να κάνουμε; Ας επικεντρωθούμε στα θετικά, στο γεγονός ότι σε μια δύσκολη χρονιά με πολλές ανατροπές, υπάρχουν σημαντικοί λόγοι να γιορτάζουμε και να χαμογελάμε. Εκπρόσωποι εταιρειών που βραβεύθηκαν στα φετινά Εffie Awards, τόσο από την πλευρά των agencies όσο και των διαφημιζομένων, μας μίλησαν για το τι σημαίνει η διάκριση, δεδομένης και της δύσκολης περιόδου της κρίσης της πανδημίας, ενώ καταθέτουν και την άποψή τους για τη virtual Τελετή Απονομής. Γιάννης Ευσταθιάδης Πρόεδρος Ogilvy Χάρης Παριανός CEO ΜcCannWorldgroup
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=