ADBUSINESS ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EFFIE

#1035 08/02/21 18 Οι δηλώσεις τωννικητών Τιμή και ευθύνη να συνεχίσουμε να δημιουργούμε επικοινωνίες και concepts με μεγάλη απήχηση Τ ι σημαίνει για την εταιρεία η διάκριση στα Εffie Awards 2020, δεδομένης και της δύσκολης περιόδου εντός της οποίας ήρθε, με την κρίση της πανδημίας να έχει δημιουρ- γήσει νέα δεδομένα για όλους μας; Για εμάς στη Δέλτα είναι ιδιαίτερα τιμητικό να λαμβάνουμε την υψη- λότερη διάκριση στα φετινά Effie Awards στην κατηγορία «Μη αλκοο- λούχα ποτά», για τους φυσικούς χυμούς ψυγείου Life, μια δουλειά που αγαπήσαμε πολύ και στην οποία πιστέψαμε και επενδύσαμε σημαντικά. Η ανώτατη αυτή διάκριση μας γεμίζει χαρά και περηφάνια, καθώς οι νέοι χυμοί Life αγαπήθηκαν αμέσως μετά το επαναλανσάρισμά τους από το καταναλωτικό κοινό, ενώ το επιστέγασμα αυτής της προσπάθει- ας ήρθε με την απονομή αυτού του πολύ σημαντικού βραβείου. Ειδικά σε καιρούς κρίσης, όπως αυτοί που διανύουμε, η αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας γίνεται ακόμα πιο επιτακτική, και το να βραβεύεται η ομάδα μας για την αποτελεσματικότερη επικοινωνία, μας κάνει να αισθανόμαστε τιμή και ευθύνη να συνεχίσουμε να δημιουργούμε επι- κοινωνίες και concepts με μεγάλη απήχηση. Ποιο είναι το σχόλιό σας για τη virtual τελετή απονομής; Σε ό,τι αφορά τη φετινή απονομή, παρότι λόγω της κατάστασης ήταν virtual, θεωρούμε ότι ήταν αντάξια ενός τέτοιου κορυφαίου θεσμού για το μάρκετινγκ και την επικοινωνία: λιτή, επί της ουσίας, αλλά με την απαραίτητη λάμψη. Ακόμη υπάρχει έδαφος να ανθίζουν δημιουργικές δουλειές και να φέρνουν χειροπιαστά αποτελέσματα Ε ίναι ιδιαίτερη η χαρά για την εταιρεία μας οι βραβεύσεις στα Effie Awards για δύο πολύ σημαντικούς μας πελάτες, τη Vodafone και τη Δέλτα. Κι αυτό γιατί αυτές οι βραβεύσεις έρχονται να διαψεύσουν ότι αυτήν τη χρονιά κατά γενική ομολογία όλα πήγαν στραβά και θέλουμε να την αφήσουμε πίσω μας. Ζήσαμε και ζούμε αναμφισβήτητα πρωτόγνωρες καταστάσεις, αλλά ακόμα και μέσα σε όλα αυτά, υπάρχει έδαφος να ανθίζουν δημιουργικές δουλειές και να φέρνουν χειροπιαστά αποτε- λέσματα. Να εμπνέουν και να κινητοποιούν καταναλωτές που κάποιος θα έλεγε ότι αρκετά προβλήματα έχουν για να ασχοληθούν με διαφη- μίσεις και καμπάνιες. Κι όμως… Το Generation Next της Vodafone κατάφερε να προσελκύσει χιλιάδες νέους και νέες από κάθε άκρη της Ελλάδας, με ένα πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων. Μια καμπάνια που ξεδιπλώθηκε σε τρεις φάσεις, μιλώντας κατευθείαν στην καρδιά των νέων όλης της χώρας, εκ των οποίων η καμπάνια των νικητών έγινε με τις αληθινές νικήτριες, τρεις κοπέλες από την Κρήτη. Οι χυμοί Life άλλαξαν τόσο σε επίπεδο γεύσεων όσο και σε επίπεδο συσκευασίας και συνολικής επικοινωνίας, κι έτσι το μπουκάλι του Life τοποθετήθηκε στο επίκεντρο των στιγμών μας κι έγινε ο πρωταγω- νιστής της καμπάνιας. Με τους στίχους και τη μουσική των Onirama, δόθηκε φωνή στο ίδιο το brand, που μας μίλησε για τη ζωή, που είναι στιγμές, με τον πιο φυσικό και δροσερό τρόπο. Έλια Μπαϊμά Marketing Director ΔΕΛΤΑ Λάζαρος Ευμορφίας Executive Creative Officer Wunderman Thompson

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=