ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ RETAILBUSINESS AWARDS 2017

RETAILBUSINESS AWARDS 15 χαρακτηριστικό παράδειγμα. Βέβαια, είμαστε ακόμη σε φάση εξορθολογισμού και προσαρμογής σε αυτά τα νέα δεδομένα, χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί ακόμη οι αλλαγές». Υπογράμμι- σε ακόμη πως «το Λιανεμπόριο και η Βιομηχανία “κινούνται” συνεχώς και τα χρόνια που έρχονται θα φέρουν νέες εξελίξεις, που θα έχουν τρομερό ενδιαφέρον. Η αγορά ανακαλύπτει τους τρόπους να συμβαδίζει με τις διεθνείς εξελίξεις, τις νέες τάσεις και τις καινούργιες τεχνολογίες. Παράλληλα, δείχνει πως μπορεί να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις και τις ιδιαιτερότητες της ελλη- νικής αγοράς με απόλυτη επιτυχία. Ακριβώς, επειδή, “κινείται” και εξελίσσεται συνεχώς…» ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ «Motus Semper» είναι, μάλιστα, και το σύνθημα της φετινής διοργάνωσης, το οποίο απηχεί εκτός από τη φιλοσοφία του κλάδου και την περίοδο ενίσχυσης και ανανέωσης του θεσμού, που έχει ξεκινήσει», ανέφερε, ενώ σαν πρώτες κινήσεις τόνισε τις αλλαγές που υπήρξαν ήδη από φέτος όσον αφορά την τελετή απονομής, την παρουσίαση της βραδιάς αλλά και τη διαδικασία για την ανάδειξη των νικητών. «Φέτος, υπήρξε μια ευρύτατη Επιτροπή Αξιολόγησης, στην οποία συμμετείχαν -για πρώτη φορά στην Ελλάδα- εκπρόσωποι 18 φορέων της αγοράς, οι τρεις εταιρείες έρευνας που κινούνται στον τομέα του λιανεμπορίου και αναγνωρισμένοι καθηγητές από τον ακαδημαϊκό χώρο», σημείωσε, ευχαριστώντας παράλληλα τους ανθρώπους αυτούς για τη συμμετοχή τους στη -μυστική - ψηφοφορία. «Η διαδικασία πραγματοποιήθηκε με απόλυτο σεβασμό στις αρχές μας, με την ΚPMG για ακόμη μια χρονιά να λειτουργεί σαν ελεγκτικός φορέας, διασφαλίζοντας πλήρως και απόλυτα την αξιοπιστία, την εγκυρότητα και τον αδιάβλητο χαρακτήρα του θεσμού» εξήγησε περαιτέρω, ενώ προανήγγειλε πως μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται να αποκαλυφθούν σταδιακά και κάποιες ακόμη καινοτομίες και αλλαγές που σχεδιάζονται. «Σκοπεύουμε, μάλιστα, να ζητήσουμε και τις σκέψεις και τις προτάσεις της αγοράς πάνω στο θέμα. Ο “θεσμός” άλλωστε είναι “ζωντανό” κομμάτι της και πορεύεται σταθερά στο πλευρό της», πρόσθεσε. TO ΠΡΟΪΟΝ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Επίσης, στο πλαίσιο των σχεδίων της Direction για το μέλλον σημείωσε πως το RetailBusiness ξεκινά και μια νέα προσπά- θεια, που θα βαδίζει παράλληλα με τα RetailBusiness Awards. «Χαρακτηρίζεται, άλλωστε, από τις ίδιες αρχές», ανέφερε, για να προσθέσει πως πρόκειται για τον καταξιωμένο διεθνή θεσμό για το Προϊόν της Χρονιάς, που έχει αναλάβει για την Ελλάδα η Direction. «Μια διοργάνωση, που επιβραβεύει την καινοτομία, το όραμα και τις προσπάθειες που φέρνουν αποτέλεσμα στο χώρο του Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας», όπως είπε. ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ BUSINESS NEWS MAGAZINE «Τόσο η συνεργασία μας με το “Προϊόν της Χρονιάς” όσο και οι κινήσεις ανανέωσης και ενίσχυσης των RetailBusiness Awards έχουν σαν αφετηρία την πίστη μας στο Λιανεμπόριο και τη Βιομηχανία αλλά και γενικότερα στο ελληνικό επιχειρείν», εξήγησε σχετικά με το κίνητρο της Direction να προχωρά και αυτή συνεχώς μπροστά και δήλωσε πως η εταιρεία στέκεται στο πλευρό του συνόλου της επιχειρηματικής κοινότητας. Σε αυτό το πλαίσιο ανακοίνωσε την κυκλοφορία ενός νέου εκδοτικού εγχειρήματος. «Το BusinessNews Magazine θα καταπιάνεται με τις εξελίξεις και τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν στην Ελλάδα και το εξωτερικό και θα αποστέλλεται στο Top Μanagement των μεγαλύτερων επιχειρήσεων της χώρας», σημείωσε, ενώ δεν δίστασε να ζητήσει το feedback όσων λάβουν το πρώτο τεύχος, που αναμένεται στις αρχές του Μαρτίου. «ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΒΡΑΒΕΙΟ» «Ολοκληρώνοντας, θέλω να σημειώσω πως η κατάμεστη αί- θουσα απόψε μας δίνει πολύ μεγάλη χαρά, καθώς αντικατο- πτρίζει ξεκάθαρα πως αυτά τα βραβεία τα δίνει η ίδια η αγορά. Βλέπω, μάλιστα, ανάμεσά σας πρόσωπα και επιχειρήσεις που δεν βραβεύονται απόψε. Μίλησα πριν από λίγο στο φουαγιέ με στελέχη που είναι εδώ και ας μην κατέκτησαν κάποια διάκριση. Αυτή είναι η δική μας επιβράβευση, το δικό μας μεγάλο βραβείο», τόνισε λίγο πριν δώσει τη σκυτάλη για την απονομή των βραβείων και πρόσθεσε πως «η παρουσία όλων σας -ή μάλλον, καλύτερα όλων μας- στην Τελετή Απονομής έχει μεγάλη σημασία. Τόσο οι νικητές όσο και οι υποψήφιοι είναι άνθρωποι και επιχειρήσεις που ξεχώρισαν και πρέπει να τυγχάνουν της αναγνώρισης των συνοδοιπόρων τους στον ανταγωνιστικό, σίγουρα, στίβο του επιχειρείν, που όμως ακόμη χαρακτηρίζεται από αξίες και ιδανικά». Κλείνοντας, συνεχάρη όλους τους νικητές αλλά και το σύνολο των υποψηφίων, που όπως είπε, «αποτελούν στο σύνολό τους πρότυπα για το ελληνικό επιχειρείν και αξίζουν κάθε τιμής και αναγνώρισης», ενώ ευχαρίστησε όλους τους χορηγούς και τους συνεργάτες της Direction που συνέβαλλαν στη 16η διοργάνω- ση του θεσμού. Κατακλείδα ήταν η εκ νέου αναφορά του στη «δέσμευσή μας να προχωράμε συνεχώς σε νέες προσπάθειες, για να συμβαδίζουμε πάντα με τις εξελίξεις…». Το Retail πρέπει πάντα να κινείται. Κι εμείς μαζί του… R

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=