ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ RETAILBUSINESS AWARDS 2017

RETAILBUSINESS AWARDS 17 Ο Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Retail Manager 2017, γεννήθηκε και έζησε τα πρώτα χρόνια της ζωής του στοΜιλάνο. Αυτό, όπως δηλώνει ο ίδιος, επηρέασε καθοριστικά τη μετέπειτα πορεία του στο χώρο της μόδας. Αφού εργάσθηκε για δύο χρόνια στη Νέα Υόρκη, το 1992 εντάχθηκε στην οικογενειακή επιχείρηση, που τότε ήταν στα πρώτα της βήματα και δραστηριοποιούνταν στο χώρο του κοσμήματος. Γεννημένος κοσμοπολίτης, δεν θα μπορούσε παρά να αναλάβει τη διεθνή επέκταση του ομίλου και την ανάπτυξη επενδυτικών σχέσεων. Βάζει μεγάλους στόχους και πάντα τους πετυχαίνει. Πήγε εντελώς κόντρα στο σύνηθες μοντέλο γεωγρα- φικής ανάπτυξης των εταιρειών του κλάδου. Ξεκίνησε πρώτα από την Ιαπωνία το 1995 και στη συνέχεια επεκτάθηκε σε μια σειρά από άλλες στρατηγικές αγορές της Ασίας και, έπειτα, της Ευρώ- πης. Στις αρχές του 2000, βάζει πλώρη για την αχανή αγορά της Κίνας, μεταφέροντας την παραγωγή στο Χονγκ Κονγκ. Το πείραμα πετυχαίνει και η FF ανοίγει σχεδόν ένα νέο κατάστημα την εβδο- μάδα στις πιο κεντρικές λεωφόρους της αχανούς χώρας. Έκτοτε οι εξελίξεις ήταν ραγδαίες και τα επόμενα βήματα διαδέχθηκαν το ένα το άλλο: ανάπτυξη προϊοντικής γκάμας, εισαγωγή στο ελ- ληνικό χρηματιστήριο, εξαγορά της Links of London, συμμετοχή σταΚαταστήματα Αφορολογήτων Ειδών και στη συνέχεια πώλησή τους στην Dufry και στρατηγική συμμετοχή σε αυτή. Ο ΌΜΙΛΟΣ ΣΉΜΕΡΑ Σήμερα ο Όμιλος FFGroup είναι μια ηγετική δύναμη στον κόσμο της μόδας, που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 30 χώρες. Ο όμιλος σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, τη Folli Follie και τη Links of London. Διατηρεί μια δυναμική παρουσία στο χώρο της λιανικής και χονδρικής πώ- λησης στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων. Τα attica πολυκαταστήματα και τα Factory Outlet αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώ- λησης του ομίλου στην Ελλάδα. Παράλληλα, ο Όμιλος FF Group έχει ξεκινήσει τη στρατηγική ανάπτυξη των δικών τουmulti brand concept stores, Collective και Kix. Μάρκες όπως οι Ermenegildo Zegna, UGGAustralia, Juicy Couture, Ted Baker, Vilebrequin, Guess Jeans, Scotch & Soda, Calvin Klein Jeans, Nike, Converse, Franklin&Marshall, G-Star RAW, Samsonite και Technogym, ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου. Ηδραστη- ριοποίηση του Ομίλου FF Group στον κλάδο Beauty & Cosmetics είναι σημαντική και αφορά την αποκλειστική διανομή στην Ελλάδα των παγκοσμίου φήμης μαρκών ομορφιάς και περιποίησης της COTY (Gucci, Boss, Escada κ.ά) και της BPI (Dolce&GabbanaMake up, Skincare &Fragrances), καθώς και των προϊόντων Shiseido για Ελλάδα και Κύπρο. Στις αρχές του 2016, ο όμιλος επιτυγχάνει την είσοδο στο κανάλι καλλυντικών ευρείας διανομής, μέσω της απο- κλειστικής εκπροσώπησης και διανομής των προϊόντων μακιγιάζ Max Factor στην ελληνική αγορά. Επιπλέον, ο όμιλος διαθέτει στην ελληνική αγορά διεθνώς γνωστές μάρκες καλλυντικών όπως: Molton Brown, Annick Goutal κ.ά., στην beauty & lifestyle boutique, Heaven on Earth, ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε πως θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο αυτό το κομμάτι. Οόμιλος, επίσης, διατηρεί συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής μέσω της στρατηγικής συμμαχίας και της συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο της ελβετικής Dufry AG, η οποία εξαγόρασε τα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών. Συνοψίζοντας, ο Όμιλος FFGroup δημιουργεί μόδα σε παγκόσμιο επίπεδο και διαθέτει εδραιωμένη παρουσία με πάνωαπό 930 ση- μεία πώλησης, ενώαπασχολεί περίπου 5.000 άτομα ανά τον κόσμο. ΑΝΑΓΝΏΡΙΣΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΓΟΡΆ Τέλος, αξίζει νασημειωθεί πως ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Folli Follie αναδείχθηκε Retail Manager of the Υear δέκα ακριβώς χρόνια μετά την κατάκτηση της ίδιας διάκρισης από τον πατέρα του, Δημήτρη Κουτσολιούτσο. Βέβαια, και ο ίδιος έχει αποσπάσει και άλλες σημαντικές διακρίσεις. Συγκεκριμένα, αναδείχθηκε Έλληνας «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» στην κατηγορία «Διεθνώς Αναπτυσσόμενος Επιχειρηματίας» για το 2015 από την Ernst & Young, εκπροσωπώντας τη χώρα μας στο διεθνές σκέλος του δια- γωνισμού, για τον τίτλο του «WorldEntrepreneur Of The Year», που έλαβε χώρα τον Ιούνιο του 2016 στο Μόντε Κάρλο, σε ένα διαγω- νισμό με ιστορία 30 ετών και παγκόσμιας εμβέλειας, καθώς διεξά- γεται σε περισσότερες από 140 πόλεις σε 60 χώρες. R O Διευθύνων Σύμβουλος του Oμίλου FF Group κατέκτησε τη μεγάλη διάκριση του Retail Manager στα RetailBusiness Awards 2017, σε αναγνώριση της μεστής επιτευγμάτων πορείας του στην αγορά του λιανεμπορίου εντός και εκτός συνόρων. Ο ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ FOLLI FOLLIE GROUP [ ΤΖΏΡΤΖΗΣ ΚΟΥΤΣΟΛΙΟΎΤΣΟΣ ]

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=