ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ RETAILBUSINESS AWARDS 2017

18 RETAILBUSINESS AWARDS Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟΥ Τρεις διακρίσεις απέσπασε στα RetailBusiness Awards η ΑΒ Βασιλόπουλος, συνεχίζοντας την καλή της πορεία στο θεσμό. Οι άνθρωποι της αλυσίδας μίλησαν στο RetailBusiness για τις συμμετοχές που διακρίθηκαν. RETAIL CAMPAIGN 2017 Μια αυθόρμητη και αυτονόητη προσέγγιση H Έλια Μπαϊμά, Marketing & Communication Director της εται- ρείας, μας εξηγεί τα στοιχεία που οδήγησαν την καμπάνια «Γιατί εδώ;» στην κατάκτηση της διάκρισης. Ποιο ήταν το βασικό μήνυμα που θέλατε να προβάλετε με την καμπάνια «Γιατί εδώ;»; Ποιοι ήταν οι επικοινωνιακοί στόχοι που είχατε θέσει; ΗΑΒ εδώ και 8 σχεδόν δεκαετίες, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι τόσο του εγχώριου λιανεμπορίου, όσο και της κοινωνίας. Η πα- ρουσία μας αποτελεί επιλογή, μια επιλογή που απορρέει από το αίσθημα ευθύνης απέναντι σε όλους εκείνους που μας δείχνουν την εμπιστοσύνη τους και μας έχουν φέρει στην πρώτη θέση του κλάδουμας. Επιλέξαμε, λοιπόν, ναμιλήσουμεγιατηδέσμευσή μας ναβρισκόμαστε79 χρόνιαεδώ, κάνονταςπράξηκάθεμέρα το όραμά μας: να προσφέρουμε το καλύτερο για όλους. Η διαφημιστική καμπάνια «Γιατί εδώ;» αποτύπωσε και μετέγραψε σε λόγια και εικόνες τους λόγους που βρισκόμαστε στον τόπο, τους λόγους που στηρίζουμε τη χώρα, τους ανθρώπους της, την παραγωγή της. Η καμπάνια μας συμπυκνώνει την απάντηση στο δικό μας «Γιατί εδώ;». Γιατί επιλέξατε το επικοινωνιακό όχημα των testimonials; Ποια ήταν η στρατηγική; Τα Testimonials δεν αποτελούν για μας επικοινωνιακό όχημα στη συγκεκριμένηπερίπτωση. Οι αυθόρμητες μαρτυρίες τωνανθρώπων μας, των συνεργατών και τωνπρομηθευτών μας, ήτανπάντακαι θα παραμείνουνημεγαλύτερηεπιβράβευσηκαι ηθική ικανοποίησηγια τηνΑΒΒασιλόπουλος σε όλη της τηδιαδρομή. Ήταν μιαεπικοινω- νία που υπερβαίνει τα στενά όρια της διαφήμισης και για μας τους ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ [ AB BΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ] ίδιους ήταν μια αυθόρμητη και αυτονόητη προσέγγιση, στοιχείο που ενισχύεται από το γεγονός ότι δεν υπήρξε ποτέ σενάριο ή storyboard. Η κατάθεση ψυχής των συνοδοιπόρων μας, οι ισχυροί μας δεσμοί και ηαυθεντικήσχέσηεμπιστοσύνηςπουμας συνδέει, ξεπερνούν κάθεστρατηγικόπλάνοκαι κάθε επικοινωνιακόεύρημα. Πώς επιλέχθηκαν οι «πρωταγωνιστές» και ποιο το feedback που έχετε λάβει τόσο γι’ αυτούς όσο και για την καμπάνια γενικότερα; Σε όλη μας την πορεία, η βιώσιμη ανάπτυξη, η υγιής επιχειρημα- τική εξέλιξη, καθώς και η διατήρησή τους αποτελούν καθημερινό προορισμό. Ηδέσμευσήμας αυτή γίνεται πράξημέσααπό την ου- σιαστικήμας συνεργασίαμε τουςπαραγωγούς, τουςπρομηθευτές, τους εργαζομένους μας. Γιαεμάς ηγνώμη τους και ο τρόπος με τον οποίο βιώνουν τη συνεργασία μας είναι σημαντικό στοιχείο, στο οποίο επικεντρώνουμε την προσοχή μας. Λεωνίδας Βρεττάκος, COO «Δικαίωση και κίνητρο» Τι σημαίνει γιατηνΑΒΒασιλόπουλος η φετινή τριπλή διάκριση στα Re- tailBusiness Awards; Φέτος στη διοργάνωση των Re- tail Awards διακριθήκαμε με τρία σημαντικά βραβεία. Για όλη την ΑΒητική οικογένεια, η τριπλή διάκριση αποτελεί δικαίωση και κίνητρο για συνέχεια της καθημερινής μας προσπάθειας να γινόμαστε καλύτεροι. Με την ίδια συνέπεια θα συνεχίσουμε, λοιπόν, να κάνουμε πράξη τη δέσμευσή μας απέναντι στην κοινωνία, με θεμέλιο τις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες, τους προμηθευτές και τους ανθρώπους μας. Με το ίδιο μεράκι θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε μοναδικές αγοραστικές εμπειρίες για όλους εκείνους που εμπιστεύονται την ΑΒ και την επιλέγουν σταθερά ως αξιόπιστη και κορυφαία επιλογή. Με την ίδια επιμονή θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τις καινοτόμες επιχειρηματικές λύσεις που προσφέρουν ουσιαστικές διεξόδους στην ελληνική οικονομία, με καθημερινό στόχο να προσφέρουμε το καλύτερο για όλους.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=