ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ RETAILBUSINESS AWARDS 2017

RETAILBUSINESS AWARDS 19 RETAIL FRANCHISOR Στο πλευρό των νέων επιχειρηματιών OΔημήτρης Παπαχρυσάνθου, Wholesale &Affiliate Retail Director τηςΑΒΒασιλόπουλος, μας μιλάει για τηβραβευθείσασυμμετοχήκαι τησοβαρότηταμε την οποίααντιμετωπίζει το franchise ηεταιρεία. Πώς αποφασίσατε να εγκαινιάσετε το πρόγραμμα «Το δικό μας & δικό σου»; Τι ακριβώς περιλαμβάνει και σε ποιους απευθύνεται; ΗΑΒΒασιλόπουλος, απόπολύνω- ρίς έχει αναγνωρίσει το Franchise ως μια από τις πιο σύγχρονες επι- χειρηματικέςπρακτικές, πουπρο- σφέρειμοναδικέςλύσειςκαιδιεξό- δουςστηνεπιχειρηματικότητα. Σε αυτότοπλαίσιο, έχουμεδημιουργήσει ταμοντέλα ABShop&Goγια τααστικάκέντρακαι ABFoodMarket γιατιςεπαρχιακέςπόλεις , προσφέροντας τη δυνατότητασε όλους εκείνους που το επιθυμούν να αναπτύξουν επιχειρηματική δραστηριότητα, να συνεργαστούν άμεσα με την ΑΒ, ως ισότιμοι συνεργάτες. Αντιλαμβανόμενοι την οικονομική αστάθεια που έχει πλήξει την επιχειρηματικότητα τα τελευταία, ειδικά, χρόνια, επιλέξαμε να στηρίξουμε τους νέους υποψηφίουςεπιχειρηματίες, εξελίσσοντας τομοντέλοABShop&Go. Ξεκινώντας από Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη, προσφέρουμε τη δυνατότητα σε όσους επιθυμούν να συνεργαστούν μαζί μας, να ανοίξουν το δικό τους κατάστημα, στηρίζοντας την επιλογή τους από πλευράς μας με συμμετοχή έως και στο 80% της αρχικής επένδυσης . Σε κάθε περίπτωση, θα συνεχίσουμε να βρισκόμαστε από την πρώτη στιγμή στο πλευρό των νέων επιχειρηματιών σε όλα τα στάδια δημιουργίας, ανάπτυξης και λειτουργίας του νέου κατα- στήματος, καθώς και να τους ενισχύουμε με όσα μέσα διαθέτουμε. Κάπως έτσι, «Το δικό μας & δικό σου», είναι πλέον πραγματικότητα. Πόσοι franchisees έχουν ενταχθεί μέχρι στιγμής στο πρόγραμμα και ποιο το γενικότερο feedback που βλέπετε για το πρόγραμμα; ΜέχρισήμεραταμοντέλαFranchiseπουπροσφέρουμεέχουνσυγκε- ντρώσειτοέμπρακτοενδιαφέρονπερισσοτέρωναπό 80franchisees . Υποψήφιοι από όλη την Ελλάδα έρχονται καθημερινά σε επαφή μαζί μας, με στόχο την ανάπτυξη μιας παραγωγικής συνεργασίας. Από την πρώτη στιγμή «Το δικό μας & δικό σου» έγινε πόλος έλξης με περισσότερους από 100 υποψήφιους franchisees να έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον στον πρώτο μήνα επικοινωνίας της νέας μας κίνησης. Είμαστε πραγματικά περήφανοι, που κάνουμε πράξη για μία ακόμα φορά τη δέσμευσή μας να στηρίζουμε την ελληνική επιχειρηματικότητα. Πόσο σημαντικό είναι το κομμάτι του franchise για τηνΑΒΒασιλόπουλος; Σήμερα, η συμμετοχή των καταστημάτων franchise αγγίζει το 8% των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου ΑΒ Βασιλόπουλος , ενώ κάθε χρόνο προστίθενται κατά μέσο όρο 10 σημείαπώλησης στο δίκτυο Franchise. Για την ΑΒ Βασιλόπουλος η στήριξη της σύγχρο- νης ελληνικής επιχειρηματικότητας στην πράξη αποτελεί προτε- ραιότητα και σημείο αναφοράς. Σε μια εποχή που το «επιχειρείν» πλήττεται από την οικονομικήαστάθειαστην ελληνικήαγορά, ηΑΒ μέσω του franchise καταστημάτων, στοχεύει στην τόνωση της ελ- ληνικής οικονομίας και στη δημιουργία πραγματικών διεξόδων για τους νέους επιχειρηματίες. Με τη δημιουργικότητα που διαπνέει την εταιρικήμας κουλτούρα, διευρύνουμε τοπεδίο εφαρμογής του franchise και επενδύουμε στην ανάπτυξή του. R Ο κόσμος αγκάλιασε την καμπάνια μας, από την πρώτη στιγμή. Καθημερινά δεχόμασταν θετικά μηνύματα τόσο στα social media, όσο και σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας μας, ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που πελάτες των καταστημάτων μας μάς έχουν μεταφέρει ιδιαίτερα εγκάρδια σχόλια σχετικά. RETAIL STORE ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ Μια πρωτόγνωρη πρόκληση O Ιωάννης Τσώνης, Technical Operations Director, και η Μαρία Σιγούρου, Store Design & Planning Manager της εταιρείας, μας ενημερώνουν για το απαιτητικό έργο της διαμόρφωσης του κατα- στήματος στην οδόΜητροπόλεως, στο κέντρο της Αθήνας. Ποιες προκλήσεις έκρυβε η δημιουργία ενός κατα- στήματος τροφίμων σε ένα κτίριο τέτοιας ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής αξίας, το οποίο, μάλιστα, βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας; Για όλους εμάς στην ΑΒ, κάθε κατάστημα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ΑΒητικής εμπειρίας. Φροντίζου- με, λοιπόν, νααπαντούν στις ανάγκες των καταναλωτών, προσφέροντας το καλύτερο σε όλα τα επίπεδα. Το κατάστημα στη Μητροπόλεως αποτέλεσε μια πρωτόγνωρη πρόκληση για όλους μας από την πρώτη στιγμή. Απαιτούσε τη διαμόρφωσηκαι υλοποίησημιαςπρωτότυπης αρχιτεκτονικήςπρό- τασης διαλόγου των σύγχρονων απαιτήσεων ενός καταστήματος και της εταιρικής μας ταυτότητας, με την ιδιαίτερη μορφολογία των χώρων ενός διατηρητέου κτιρίου στην καρδιά του ιστορικού κέντρου της Αθήνας. Ποια είναι τα στοιχεία που θα λέγατε πως κάνουν το κατάστημα να ξεχωρίζει; Πού έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση; Στόχος μας σε κάθεσχεδιαστική χειρονομίαπουεπιχειρούμε, είναι τόσο να «συναντάμε» τις απαιτήσεις των πελατών μας, όσο και να ανταποκρινόμαστε στην αριστεία που συνοδεύει το όνομα της ΑΒ σε κάθε επίπεδο. Σεαυτό τοπλαίσιο, στοσυγκεκριμένοκατάστημα, σεβαστήκαμε τα εξωτερικάαλλάκαι εσωτερικάδιατηρητέαστοιχεία τουκτιρίου: από τιςπερίτεχνες οροφές με ταβιτρόκαι ταδιακοσμητικά, τα ιδιαίτερα μπρούτζινα κιγκλιδώματα και τα ασπρόμαυρα δάπεδα-σκακιέρα του ισογείου, έως το περίοπτο πατάρι και τον περιμετρικό εξώστη με τα σκαλιστά φουρούσια του, δημιουργώντας ένα σύγχρονο κα- τάστημα, που κεφαλαιοποιεί την ΑΒητικη εμπειρία. Ποια είναι η υποδοχή της οποίας έχει τύχει μέχρι στιγμής από το αγοραστικό κοινό το κατάστημα; ΤοκοινότουκέντρουτηςΑθήναςαγκάλιασεαπότηνπρώτηστιγμήτη νέαΑΒητικήάφιξη.Περισσότεροι από 750πελάτεςεπισκέπτονται καθημερινάτοκατάστηματηςΜητροπόλεως , ενώτηνημέρατων εγκαινίων περισσότεροι από 550 τίμησαν με την παρουσία τους τα εγκαίνια του καταστήματος. Ταυτόχρονα, καθημερινά δεχόμαστε θετικέςκριτικέςκαι σχόλιατόσογιατο ίδιοτοκατάστημα, όσοκαι για την 26μελή ομάδα της ΑΒητικής οικογένειας, που καθημερινά δίνει τον καλύτερό της εαυτό για να προσφέρει το καλύτερο για όλους!

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=