ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ RETAILBUSINESS AWARDS 2017

RETAILBUSINESS AWARDS 21 ➔ ΤΙΜΗΤΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ: ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΑΣΟΥΤΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΉΣ ΜΑΣΟΎΤΗΣ Πρόεδρος και Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Συγκίνηση και ευχαρίστηση Νιώθω μεγάλη συγκίνηση και ευχαρίστηση γι’ αυτήν τηδιάκριση, επειδήπροέρχεται από ένανσημαντικόθεσμό, τονμεγαλύτερογιατο λιανεμπόριο. Είναι μεγάλητιμήνααναγνωρίζεται ηπροσπάθεια και ηπροσφοράμουσεέναχώροπουυπηρέτησαγιαπάνωαπό 40 χρόνια. Έζησα και ζωόλες τις δυσκολίες και αγωνίες του και χαίρομαι πουκαι χάρησεμέναέχει σημαντικήθέσηστην ελλη- νική αγορά. Ευχαριστώπολύ για την τιμή και την αναγνώριση». P.O.P STAR 2017: WIND (ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΟΘΟΝΕΣ) ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΜΠΟΖΑΤΖΙΔΗΣ Διευθυντής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Λιανικής της Wind Ελλάς Βραβεύτηκε η αδιάκοπη εξέλιξή μας ToβραβείοP.O.PStar of the Year αναγνωρίζει τηναδιάκοπηεξέλιξητωνWindStores,προκειμένουναπροσφέ- ρουνμιαξεχωριστήεμπειρίακαιουσιαστικήεξυπηρέτησηστους επισκέπτες τους. Οι διαδραστικές οθόνες αποτελούν το πιο Interactive και αποτελεσματικό μέσο προώθησης της πλήρους γκάμαςπροϊόντωνπουπροσφέρονται σεRetail κατάστημαστην Ελλάδα. Με γνώμονα το τεχνολογικό background της εταιρείας και ταπρωτοποριακά εργαλείαπου διαθέτουν τα νέα καταστή- ματα, δημιουργήθηκε μια μοναδική, καινοτόμα για τα ελληνικά δεδομένα,διαδραστικήπλατφόρμα,πουστόχοέχειτηνανάδειξη της μεγάλης γκάμας προϊόντων, την υποστήριξη των προωθη- τικών ενεργειών στακαταστήματακαι την ευκαιρίαπουδίνεται στον πελάτη να ανακαλύψει μόνος του αυτό που του ταιριάζει. SOCIAL MEDIA RETAIL STRATEGY: ΠΛΑΙΣΙΟ (ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ 2017 - ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ) ΑΡΗΣ ΠΙΛΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ Social Media Manager Γιατί το μέλλον είναι social! Θέλοντας νααξιοποιήσουμε την εντυπωσιακάμεγάλη δυναμική τουΠλαισίουσταSocialMedia, σχεδιάσαμε τη στρατηγική της Σχολικής Καμπάνιας 2017 με βάση 3πυλώνες. Αρχικά, δημιουργήσαμεδιαφορετικάείδηdigital περιεχομέ- νου, από video teasers και facebook liveμέχρι blogposts και product video reviews, για να καλύψουμε τις ανάγκες κάθε επισκέπτη. Στη συνέχεια, επικοινωνήσαμε το περιεχόμενό μας σε πολλά και διαφορετικά social media κανάλια, ώστε ναγίνει γνωστόσε όσο τοδυνατόν ευρύτερο κοινό. Τέλος, ταδιαφορετικάμέσα χωρίστηκανσεowned, earned&paidmedia και πλαισιώθηκαν από ένα λεπτομερές διαφημιστικό πλάνο. Όλα τα παραπάνω συνέβαλαν στο να επιτύχουμε στο διάστημα αυτό τον με- γαλύτερο κύκλο εργασιών -σε μηνιαία βάση- από τα social media στην ιστορία του Πλαισίου! Σας ευχαριστούμε για την επιβράβευση. CSR RETAIL STRATEGY: WIND ΕΛΛΑΣ (ΣΙΚΙΝΟΣ) ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΑΠΡΟΥΝΗΣ Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων Πολυετής δέσμευση στο υπεύθυνο επιχειρείν Η σημερινή διάκριση επιβραβεύει την πολυετή δέ- σμευση των ανθρώπων τηςWind ναεπιχειρούν υπεύ- θυνα όχι επειδή υποχρεούνται, αλλά γιατί αυτό είναι το κοινωνικό αποτύπωμαπουεπέλεξαν ν΄αφήσουνστον τόποπουαναπτύσσεται και δραστηριοποιείται η εταιρεία. Στόχος μας είναι μέσα από τις δράσεις Κοινωνικής Ευθύνης ναεπηρεάζουμε θετικάόσους έχουν ανάγκη - είτε πρόκειται για ευπαθείς κοινωνικές ομάδες είτε για το περιβάλλον είτε για νέους εργαζόμενους».

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=