IAB MIXX AWARDS 2018

4 Iab Mixx Awards Social: Βραβείο Μελών μοιρά- στηκαν o ΟΠΑΠ για το «Aθλητές τραγουδούν για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου» και η Bwin. gr για το "Who Stole The cup?". Χρυσό απέσπασε η Avakon+ για το "Who Gets the Oscar?". PR Campaigns: Βραβείο Με- λών η Cosmote για το "Cosmote prepaid Mastercard" και gold η Βwin.gr για το "Who Stole The cup?". Mobile Advertising: Βρα- βείο Μελών η Εurobank - iPROSPECT / iSOBAR για το «Επιστροφή Christmas Campaign» και gold η Tempo Omd Hellas για το Coco. Search: Βραβείο Μελών η Mindshare για το "ΑΙΑ e-parking service" και gold η Reprise - IPG MediaBrands για το "Mediamarkt: For Media marktBlackfriday is the brightest time". Branded Content & Native Advertising: Βραβείο Μελών η Rascal για το "Giannis needs Milko" και gold η Tempo Omd για το "The Greek Wonder Woman". Effective Use of Data: Βρα- βείο Μελών η ΒGM OMD για το «Φυσικό Αέριο, Real time programmatic campaign» και χρυσό η Generation Y για το «Όποιος και αν είναι ο λόγος». Η μοναδικότητα του χαρακτήρα των ΜiΧΧ Awards Κηρύσσοντας την έναρξη της μεγάλης τελετής των ελληνικών MiXX Awards, ο πρόεδρος του IAB Hellas, Σπύρος Παπαγεωρ- γίου, αναφέρθηκε στη σημασία του θεσμού της ελληνικής ψηφι- ακής διαφήμισης, ενώ επεσή- μανε ότι «σταδιακά, χρόνο με το χρόνο αυξάνονται τόσο οι εται- ρείες που συμμετέχουν όσο και τα έργα που διαγωνίζονται, βάζο- ντας όλο και ψηλότερα τον πήχυ της διάκρισης. Ωστόσο, δεν είναι αυτό που κάνει τα MiXX Αwards μοναδικά», πρόσθεσε ο Σπύρος Παπαγεωργίου, για να παραθέσει ορισμένα κρίσιμα στοιχεία που τους προσδίδουν ξεχωριστό και διεθνή χαρακτήρα: Ο κανονι- σμός τους, τα μέλη της διεθνούς επιτροπής που κρίνουν τα έργα με μια οπτική εξωστρεφή και, φυσικά, το ίδιο το brand name των βραβείων. Παράλληλα, το βραβείο μελών λειτουργεί με δύο τρόπους: Πρώτα παρέχει την ευκαιρία σε όλα τα μέλη του IAB Hellas να ψηφίσουν και να αναδείξουν τα καλύτερα -κατά τη γνώμη τους- έργα, αλλά παράλ- ληλα υπογραμμίζει την απόλυτη διαφάνεια του θεσμού, καθώς όλα τα έργα είναι διαθέσιμα σε κάθε μέλος, προκειμένου να τα αξιολογήσει. «Τέλος, σε αντίθεση με άλλες προ- σεγγίσεις, δεν συνδέουμε καθό- λου τoν αριθμό των συμμετοχών μιας εταιρείας με την πιθανότητα επιτυχίας της», σημείωσε με έμ- φαση ο Σπύρος Παπαγεωργίου εξηγώντας: «Αυτό σημαίνει ότι είναι δυνατόν μια εταιρεία με μία και μόνο συμμετοχή να μπορεί να κερδίσει την ύψιστη διάκριση. Κάτι που μπορεί να αφαιρεί πό- ντους από την εμπορικότητα των βραβείων, ωστόσο είμαστε βέ- βαιοι ότι προσθέτει στη θεσμική τους καθιέρωση και εγκυρότητα. Όλα τα παραπάνω συνθέτουν τη μοναδικότητα του χαρακτήρα των ΜiΧΧ Awards», πρόσθεσε ο πρόεδρος του IAB Hellas, για να ευχαριστήσει στη συνέχεια όλους όσοι διαγωνίστηκαν, κατε- βάζοντας ένα ή περισσότερα έργα στα φετινά βραβεία, τα μέλη της διεθνούς 11μελούς επιτροπής για το χρόνο και τη διάθεση που αφιέρωσαν στην αξιολόγηση των έργων, τα μέλη που ψήφισαν για το βραβείο μελών, τον μεγάλο χορηγό, την Cosmote, καθώς και όλους τους χορηγούς και υποστη- ρικτές. Ιδιαίτερα ευχαρίστησε ο Σπύρος Παπαγεωργίου όλα τα μέ- λη της διοικούσας επιτροπής του οργανισμού για την ενέργεια και τις ιδέες τους και τον αντιπρόεδρο του οργανισμού, Γ. Καποδίστρια, ο οποίος είχε τη συνολική ευθύ- νη και αυτήν τη χρονιά. Επίσης, ευχαρίστησε την Direction για «την άψογη συνεργασία και φυσι- κά όλους τους παρευρισκόμενους στη μεγάλη γιορτή». Τέλος, ο πρόεδρος του IAB Hellas ανα- φέρθηκε στο φετινό βραβείο που επιμελήθηκε η εικαστικός, επιμελήτρια τέχνης, συνιδιοκτή- τρια της M art (μια εταιρεία που δραστηριοποιείται τα τελευταία 20 χρόνια στο χώρο της τέχνης, αναδεικνύοντάς την ως μέσο επικοινωνίας), Ευγενία Μανω- λιουδάκη, η οποία συνέδραμε με ένα μοναδικό έργο αποκλειστικά σχεδιασμένο για τα ελληνικά MiXX Awards. Στη συνέχεια, το λόγο πήρε η Marie Claire Buffet, Business ProgramManager του IAB Europe, η οποία μίλησε και αυτή με τη σειρά της για τη σημασία των ελληνικών βραβείων IAB Ηellas MiXX Awards 2018. Χορηγοί Πέρα από την Cosmote, που υπήρξε ο μεγάλος χορηγός, τη φετινή διοργάνωση του θεσμού υποστήριξαν χορηγικά, επίσης, οι ADWEB, steficon, Liquid Media, Mythos, DigitalWise και Polichromo. Σπύρος Παπαγεωργίου, Πρόεδρος IAB Hellas Έχουμε μεγάλα σχέδια για το μέλλον Πώς εξελίχθηκε συνολικά η φετινή διοργάνωση των IAB MiXX Awards; Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από τη φετινή διοργάνωση, θεωρώ πως εξελίχθηκε πολύ καλά. Οι συμμετοχές ήταν πάρα πολλές και από διαφο- ρετικές εταιρείες. Για πρώτη φορά φέτος συμμετείχαν στο διαγωνισμό πολλές PR εταιρείες, και αυτό μας χαροποίησε ιδιαίτερα. Ο διαγωνισμός ανοίγει, καθιερώνεται και σταθεροποιείται, διαγράφοντας ανοδική πορεία. Σε τι επίπεδο κυμάνθηκαν οι δουλειές που υποβλήθηκαν φέτος; Ήταν πολύ υψηλό το επίπεδο των συμμετοχών, όπως κάθε χρονιά εξάλ- λου, κάτι που μας επιβεβαιώνει και η διεθνής επιτροπή αξιολόγησης. Είμαστε ευχαριστημένοι, καθώς ο τρόπος για να αναπτυχθεί ουσιαστικά η ψηφιακή διαφήμιση, είναι ακριβώς αυτός: η δημιουργικότητα και η προσήλωση στο τελικό αποτέλεσμα. Ποιο ήταν το feedback που λάβατε από τους διεθνείς κριτές για την ποιότητα των συμμετο- χών; Στις συζητήσεις που είχαμε, έμειναν εντυπωσιασμένοι και ικανοποιημένοι από το επίπεδο της δουλειάς σε όλες τις κατηγορίες των βραβείων. Θεωρούμε πως είμαστε μια χώρα με δυνατό- τητα εξωστρέφειας, αν σκεφτούμε πως όλα αυτά τα έργα έχουν τη δυνατότητα να διακριθούν και στο εξωτερικό. Πώς βλέπετε το μέλλον των IAB MiXX Awards στην Ελλάδα; Έχουμε μεγάλα σχέδια για το μέλλον. Θέλουμε να ενισχύσουμε τον διεθνή χαρακτήρα των βραβείων και υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο γι' αυτό. Περιμένουμε τον σωστό χρόνο για να το αποκαλύψουμε.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=