IAB MIXX AWARDS 2018
Iab Mixx Awards 7 μετρήσιμη αποτελεσματικότητα και άλλα το integration με την υπόλοιπη επικοινωνία. Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό ότι καταφέραμε για μια ακόμη φορά ως αγορά, έχοντας και κριτές προερχόμενους από τον διεθνή στίβο, να παραγάγουμε δουλειές ξεχωριστές, μοναδικές, δουλειές άξιες να σταθούν σε αντίστοιχες διοργανώσεις του εξωτερικού. adb: Ποια θα λέγατε πως είναι η εικόνα για την ψη- φιακή επικοινωνία σήμερα στην ελληνική αγορά; Έχουν πραγματοποιηθεί βήματα προόδου; Βασίλης Μπάρκας: Χωρίς καμία αμφιβολία βρισκόμαστε σε ένα υψηλό επίπεδο και συνεχίζουμε με τον ίδιο γοργό ρυθμό προό- δου, τουλάχιστον με την υπόλοι- πη Ευρώπη. Η ψηφιακή επικοι- νωνία εξελίσσεται γρηγορότερα από οποιαδήποτε άλλη μορφή επικοινωνίας και μοιράζεται εξίσου γρήγορα, αφού δεν έχει «κλειστά σύνορα» και αρκετούς από τους τεχνικούς/φυσικούς περιορισμούς των υπολοίπων μέσων, και όλες οι εταιρείες και ομάδες ανθρώπων που ασχολού- νται με τον ψηφιακό κόσμο, δεν εφησυχάζουν και όλο κάτι νέο δημιουργούν. Όλη αυτή η γνώση και η τεχνολογία που αναπτύσσε- ται, σε όποιο μέρος του κόσμου, γίνεται πλέον σχεδόν άμεσα γνωστή και διαθέσιμη, ώστε είτε αυτούσια είτε προσαρμοσμένη στις κατά τόπους ανάγκες να είναι αξιοποιήσιμη παντού άρα και στην Ελλάδα. Τέλος ας μην παραβλέψουμε ότι σημαντική, πρωτότυπη και δη- μιουργική σκέψη παράγεται στην Ελλάδα, είτε για να καλύψει το- πικές ανάγκες είτε προορισμένη για τον διεθνή στίβο, σε αυτό που αποτελεί την αιχμή του δόρατος για την ψηφιακή επικοινωνία τη «μαζικά προσωποποιημένη» επικοινωνία. Κώστας Χούντας: Οι ενέργειες στο ψηφιακό περιβάλλον αποτε- λούν την αιχμή του δόρατος της επικοινωνίας και πρόκληση για μέσα, διαφημιστές και πελάτες. Οι επιλογές είναι τόσες πολλές, και οι δυνατότητες περισσότερες. Το πρόβλημα είναι να χρησιμο- ποιήσουμε εκείνη που θα φέρει το αποτέλεσμα στην επιχείρηση. Στην κατεύθυνση αυτή οι Google, FB καινοτομούν προσφέροντας προϊόντα σε audience creation, targeting, testing, reporting κ.ά. Η ελεύθερη αγορά κάνει βήματα στην κατεύθυνση του programmatic, στη συλλογή και αξιοποίηση data ώστε να γίνει ανταγωνιστική. Κι εδώ χρειάζο- νται μεγαλύτερη τόλμη και επεν- δύσεις σε χρήμα και ταλέντα από όλες τις πλευρές. adb: Ποια είναι η φιλοσοφία και η στρατηγική της Τempo όσον αφορά την ψηφιακή διαφήμιση; Νίκος Σύμπουρας: Οι σημε- ρινές συνθήκες, όπως έχουν διαμορφωθεί από τις ψηφιακές και τεχνολογικές πλατφόρμες και το mobile, απαιτούν από το σύγχρονο marketing και την επικοινωνία να δουν το ταξίδι του καταναλωτή και τη θέση των brands σε αυτό με έναν τρόπο στρατηγικά ενοποιημένο. Οι ιδέ- ες, οι εφαρμογές, το περιεχόμενο, το planning στοχεύουν στο να διευκολύνουν ή να επιταχύνουν το ταξίδι του καταναλωτή. Κάθε μέσο, κάθε πλατφόρμα κάθε εργαλείο και μήνυμα έχουν έναν διαφορετικό ρόλο να παίξουν, αλλά το ταξίδι είναι ενιαίο. Γι’ αυτό και το digital δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί ξεχωριστά και απομονωμένα. Αυτός είναι και ο λόγος που όλοι οι digital strategists και planners στην εταιρεία μας είναι ενταγμένοι οργανικά στα τμήματα εξυ- πηρέτησης των πελατών μας. Αυτό λοιπόν που ονομάζουμε integration και omni-channel προσέγγιση, είναι σήμερα ζη- τούμενο περισσότερο από ποτέ. Από την άλλη μεριά, το νέο δε- δομένο που εισάγει η ψηφιακή τεχνολογία, είναι το εύρος των διαθέσιμων data και τα εργαλεία που μας επιτρέπουν τη συλλογή, ανάλυση και αξιοποίησή τους. Τα data και οι σχετικές τεχνο- λογίες θα μας οδηγήσουν στην επόμενη μέρα του marketing και της επικοινωνίας. Στην Tempo OMD επενδύουμε σταθερά σε εργαλεία και τεχνολογίες Data Management, Analytics και Data Modeling που μας επι- τρέπουν να κατανοούμε και να «ξεκλειδώνουμε» το ταξίδι του καταναλωτή με τρόπο που δεν ήταν εφικτός μέχρι σήμερα. Στην κατεύθυνση άλλωστε αυτή εισάγεται σταδιακά και η νέα πα- γκόσμια πλατφόρμα marketing performance της Omnicom, το OMNI, που έρχεται να αξιοποι- ήσει την τεχνολογία και τα data για την κατανόηση του κατανα- λωτή, τη χρήση των κατάλληλων media touchpoints την πιο κατάλληλη στιγμή, την ανάπτυξη εξατομικευμένου περιεχομέ- νου και τελικά την αύξηση του marketing ROI.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=