134 ΟΙ ΧΡΥΣΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 2010-2020 Λέανδρος Καρακατσάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, ΚΡΗΜΤΗΜΑΒΕΕ Κάθεκρίσηείναι μιαευκαιρίαγιαεξέλιξη Διανύοντας μια εξαιρετικά δύσκοληπερίοδομε πολλές αντιξοότητες, συνεχίζουμε με θετικήδιάθεση ναπορευόμαστε και νααναπτύσσουμε την επιχειρηματικήμας δραστηριότητα έχοντας βαθιάπίστη και αγάπη για ταπροϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Αντιμετωπίζουμε κάθε κρίση ως μια ευκαιρία για εξέλιξη, γι’ αυτό και η εταιρεία έχει ξεκινήσει τηδιαδικασίααναδιοργάνωσης και digital transformationστους πιο κομβικούς τομείς της. ΣτηνDust+Cream, με βασικό γνώμονα την προσήλωσηστην ποιότητα και την πελατοκεντρικήπροσέγγιση, βρισκόμαστε πάντασε επαφή και επικοινωνίαμε τα franchise καταστήματάμας, εστιάζοντας στο customer experience και το after-sales. Βασικός πυρήνας στην καθημερινήμας αυτήπροσπάθεια είναι μιαμεγάληομάδασυνεργατών και στελεχών, τόσοστις κεντρικές εγκαταστάσεις όσο και στα καταστήματα, που εργάζονται καθημερινά για την εύρυθμή λειτουργίααλλά και την εξέλιξη τηςDust+Cream. Στηmeta-Covid εποχήπροετοιμαζόμαστε για να κάνουμε τα επόμεναβήματασε Ελλάδα και εξωτερικό και συνεχίζουμε δυναμικάαναπτύσσοντας νέα “best value formoney” προϊόνταμε φυσικάσυστατικά, διατηρώντας το brandDust+Cream, “top of themind” στις επιλογές των πελατών μας. ΚΡΗΜΤΗΜΑΒΕΕ Η Dust+Cream είναι μια ελληνική αλυσίδα καταστημάτων που ξεκίνησε το 2012 και αποτελεί ένα σύγχρονο και δυναμικό concept καταστημάτων, µε μεγάλη προοπτική ανάπτυξης στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό. Τα καταστήματα Dust+Cream διαθέτουν μια ολοκληρωμένη γκάμα καλλυντικών και περιποίησης, µε περισσότερους από 3.000 κωδικούς, ενώ παράλληλα έχουν κατακτήσει μια υψηλή θέση στο χώρο της ομορφιάς, διαθέτοντας ένα δίκτυο µε περισσότερα από 80 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο. Με σταθερό προσανατολισμό την όσο το δυνατόν κάλυψη κομβικών εμπορικών σημείων για την ανάπτυξη της αλυσίδας σε όλη τη Ελλάδα, έχει καταφέρει την εδραίωση του brand Dust+Cream στη συνείδηση των καταναλωτών, έχοντας ένα ξεκάθαρο statement ότι τα ελληνικά ποιοτικά καλλυντικά είναι και προσιτά τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άνδρες. Έχοντας δημιουργήσει ένα ισχυρό αλλά και ευρέως αναγνωρίσιμο brand name στα targeted groups, η φιλοσοφία ανάπτυξης των καταστημάτων Dust+Cream στηρίζεται σε δύο βασικούς πυλώνες. Από τη μια πλευρά, στην κατάρτιση μιας σταθερής και δομημένης στρατηγικής και από την άλλη στη διαμόρφωση μιας ασφαλούς επένδυσης για τον franchisee, από την οποία θα αντλεί επιχειρηματική αλλά και προσωπική ικανοποίηση για την επιλογή του. Σημαντικός επίσης παράγοντας είναι η απευθείας τροφοδοσία της αλυσίδας, χωρίς ενδιάμεσους, με τον μεγαλύτερο όγκο των προϊόντων να παράγονται στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη. Παράλληλα, βασιζόμενη στην αρχή “best value for money” στα προϊόντα ομορφιάς και διατηρώντας το ίδιο επίπεδο τιμών, επενδύει ένα σημαντικό μέρος των εσόδων της στη συνεχή έρευνα και την τεχνολογική ανάπτυξη της παραγωγικής της μονάδας, εμπλουτίζοντας διαρκώς την γκάμα των προϊόντων αλλά και των υπηρεσιών που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών της. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (ΣΕ ΕΥΡΩ) 2019 2010 ΜΕΤ. (%) ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 14.408.666 2.067.508 596,91 ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 1.444.856 9.215 15.579,39 Λέανδρος Καρακατσάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=