ΟΙ ΧΡΥΣΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 2010-2020

160 ΟΙ ΧΡΥΣΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 2010-2020 Dejan Beko, Managing Director, Ολυμπιακή Ζυθοποιία Α.Ε. Ζυθοποιούμε γιαένακαλύτεροσήμερακαι αύριο! Ηανάδειξήμας μεταξύ τωνΠρωταγωνιστών της ΕλληνικήςΟικονομίας μάς γεμίζει ικανοποίηση και υπερηφάνεια, καθώς αποτελεί αναγνώριση της σταθερής αναπτυξιακής πορείας τηςΟλυμπιακής Ζυθοποιίας όλααυτά τα χρόνια, τουρόλου της στον κλάδο και της συμβολής της στην ελληνικήοικονομία. Αντανακλά, δε, τον επαγγελματισμό και την προσήλωση των ανθρώπων μας στην κατανόηση των αναγκών της αγοράς, στηδημιουργία και παραγωγήπροϊόντων υψηλής ποιότητας, στηδιατήρησησχέσεων εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες μας και τους καταναλωτές. Τα επόμενα χρόνια, στόχος μας είναι ησυνέχιση της αναπτυξιακής μας πορείας, με ταυτόχρονημείωση τουπεριβαλλοντικούμας αποτυπώματος, βελτιστοποίηση της χρήσης πολύτιμων πόρων όπως το νερό και εξάλειψη των ατυχημάτων στην εργασία, ενώ θασυνεχίσουμε ναπροωθούμε την υπεύθυνη κατανάλωση και ναυλοποιούμε δράσεις ουσιαστικής προσφοράς στο κοινωνικόσύνολο.Με πυξίδα τον εταιρικόσκοπόμας, να «ζυθοποιούμε για ένα καλύτεροσήμερα και αύριο», συνεχίζουμε να καινοτομούμε, να εξελισσόμαστε και ναπροσφέρουμε στιγμές χαράς στους καταναλωτές που επιλέγουν ταπροϊόνταμας, έχοντας το βλέμμαστραμμένοστομέλλον». ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ Α.Ε. H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποτελεί ένα ισχυρό και αξιόπιστο σχήμα, που με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της, αναπτύσσεται σταθερά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξέλιξη του κλάδου της ζυθοποιίας στην Ελλάδα. Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία διαθέτει δύο ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής, στη Σίνδο Θεσσαλονίκης και στη Ριτσώνα Ευβοίας, δυναμικότητας 2,1 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως, όπου παράγονται 12 προϊόντα: Fix Hellas, Fix Dark, Fix Άνευ, Μythos, Mythos Radler, Mythos 0,0%, Mythos Ice, Kaiser, Henninger, Tuborg Soda, Τuborg Tonic Water και η σειρά Tuborg Lemon/ Lime-Green Tea/ Orange-Cinnamon Soda. H εταιρεία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης εντός και εκτός συνόρων, με παρουσία σε περισσότερες από 39 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές. Παράλληλα, εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως η δανέζικη Carlsberg, η γαλλική Kronenbourg 1664 Blanc, οι ιρλανδικές Guinness και Kilkenny, η βελγική Grimbergen, η βαυαρική Schneider Weisse και ο ανθρακούχος μηλίτης Somersby. Στο επίκεντρο του επιχειρηματικού της σχεδιασμού βρίσκεται η δημιουργία καινοτόμων προϊόντων, που ανταποκρίνονται πλήρως στις καταναλωτικές απαιτήσεις, η βελτίωση και ο εκσυγχρονισμός των υποδομών, καθώς και η διαρκής εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού της, με ίση πρόσβαση στις ευκαιρίες για όλους. Παράλληλα, υλοποιεί σειρά δράσεων και υιοθετεί βέλτιστες πρακτικές στο πλαίσιο της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης του ομίλου Carlsberg “Together Towards ZERO” (Μαζί προς το ΜΗΔΕΝ), με στόχο τη συμβολή της στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, στη διαφύλαξη των υδάτινων πόρων, στην προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης και στην εδραίωση μιας κουλτούρας ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (ΣΕ ΕΥΡΩ) 2019 2010 ΜΕΤ. (%) ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 158.484.921 11.603.558 1.265,83 ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 9.193.571 -636.340 1.544,76 Τζελίνα Σούχλα, Communication Manager, και Δημήτρης Μαστρογιαννόπουλος, National Sales Manager On & Off Trade

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=