ΟΙ ΧΡΥΣΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 2010-2020

26 ΟΙ ΧΡΥΣΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 2010-2020 Θόδωρος Κοτιώνης, Διευθύνων Σύμβουλος, Ogilvy Greece Επένδυσησε νέαταλέντα Τα τελευταία δέκα χρόνια ήταν ιδιαίτερα δύσκολα για τον κλάδο της επικοινωνίας. Η διαφημιστική επένδυση είχε κάθετη πτώση κατά 62-65%. Ταυτόχρονα, οι εξελίξεις στον κλάδο μας ήταν ραγδαίες λόγω της δυναμικής που απέκτησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και της μεγαλύτερης αξιοποίησης της τεχνολογίας και των δεδομένων. Συνεπώς, παρά την κάθετη πτώση της διαφημιστικής επένδυσης, οι ανάγκες των διαφημιζομένων αυξήθηκαν σε ιδιαίτερα μεγάλο βαθμό αφού, εύλογα, έπρεπε να αξιοποιηθούν οι νέοι τρόποι επικοινωνίας με τους καταναλωτές. Μπροστά στις εξελίξεις αυτές, η στρατηγική επιλογή της εταιρείας μας, σε αντίθεση με το μεγαλύτερο τμήμα του κλάδου μας, ήταν η διαρκής επένδυση, θυσιάζοντας την όποια κερδοφορία. Επένδυση σε νέα ταλέντα, σε εξειδικευμένα στελέχη αλλά και στη διαρκή επιμόρφωση των στελεχών, για να αποκτήσουν σφαιρική και σύνθετη τεχνογνωσία. Σήμερα η Ogilvy στην Ελλάδα και οι άλλες εταιρείες του ομίλου απασχολούν περισσότερους από 500 εργαζομένους, 60% περισσότερους από την προ κρίσης περίοδο. Με τον τρόπο αυτό δημιουργήθηκε η ηγετική θέση της Ogilvy στην αγορά μας. Και αυτό οφείλεται στους ανθρώπους μας, στους διαφημιζόμενους που μας εμπιστεύονται, στις συνθήκες εργασίας που διαχρονικά χαρακτηρίζονται από σεβασμό στην ισότητα, στη διαφορετικότητα, στο περιβάλλον. Η νέα δεκαετία ξεκινά με το έντονο αποτύπωμα της πανδημίας που διαμόρφωσε και διαμορφώνει νέες προτεραιότητες, διαφορετικές συμπεριφορές και τρόπο λειτουργίας των καταναλωτών. Όμως, στην επικοινωνία θα παραμένει ακλόνητο ένα τρίπτυχο: • Το μυαλό: Η στρατηγική, όχι μόνο της επικοινωνίας αλλά και του brand και της ίδιας της επιχείρησης (Growth & Innovation). • Η καρδιά: Η μαγεία της αναζήτησης της δημιουργικής ιδέας, που απλά απογειώνει • Η κίνηση: Η αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρει η τεχνολογία. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ BOLD OGILVYA.E. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Η Bold ιδρύθηκε το 1977, από το 1981 έγινε η δεύτερη εταιρεία του κλάδου και το 2002 ανέβηκε στην πρώτη θέση, την οποία διατηρεί συνεχώς έως σήμερα. Από το 1984 ανήκει στον διεθνή όμιλο της Ogilvy, μέλος της WPP, του υπ’ αριθμόν 1 ομίλου επικοινωνίας στον κόσμο. Στο τέλος της πρώτης δεκαετίας, η Bold ίδρυσε εξειδικευμένες εταιρείες (Ogilvy One, Asset Ogilvy PR), επίσης πρώτες στον τομέα τους. Στα 1999, επεκτάθηκε στην Κύπρο, και στις αρχές της νέας χιλιετίας σε Αλβανία, Σερβία και Κροατία. Από το τέλος του 2019, όλες οι εταιρείες ενσωματώθηκαν σε μία ενιαία, την Ogilvy. Πιο συγκεκριμένα, το σύνθετο επικοινωνιακό προϊόν της εταιρείας καλύπτει: Advertising-Brand Strategy-Customer Engagement & Digital-Performance Marketing-Public Relations & Influence-Social. Η Ogilvy είναι η πιο πολυβραβευμένη εταιρεία στην Ελλάδα με 1.200 περίπου βραβεία σε όλα τα ελληνικά φεστιβάλ (1978-2020) και η μόνη ελληνική με σημαντικές διακρίσεις στα μεγάλα διεθνή φεστιβάλ (Κάννες 6, Clio 2, LIA 4, One Show, Webby Awards). Παράλληλα, έχει και 51 βραβεία στα Effie Awards για την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας. Τέλος, η Ogilvy διαθέτει ένα ευρύτατο όσο και εκλεκτό πελατολόγιο με μεγάλα ονόματα σε μια πολύχρονη, αρμονική και αποδοτική συνεργασία. ΕΤΗ 2010 - 2019 ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (ΣΕ ΕΥΡΩ) 765.514.313 Θόδωρος Κοτιώνης, CEO

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=