12 Θεωρείτε πως έχει αλλάξει ο ρόλος των επαγγελματιών και των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων σήμερα; Ποιες δεξιότητες πρέπει να διαθέτουν στη σημερινή εποχή και πού πρέπει να εστιάζουν; Η λέξη που επιλέγω αντί της αλλαγής είναι η εξέλιξη. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη κινητήριος δύναμη από την εύρεση μεθόδων ενσωμάτωσης των νέων δεδομένων στο αντικείμενο εργασίας σου, διατηρώντας παράλληλα την ταυτότητά σου. Για εμένα, σπουδαίο ρόλο διαδραματίζει ο βαθμός που επιτρέπουν οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων στις τάσεις να τους «απορροφήσουν». Είναι σημαντικό να κατανοούμε την ανάγκη, όχι να ακολουθούμε τα trends αλλά να τα δημιουργούμε. Έχοντας ξεκάθαρη εικόνα ποιος είσαι και τι πρεσβεύεις, έχεις και τη δύναμη να σταθείς απέναντι στον πελάτη σου και να τον εμπνεύσεις να σε εμπιστευθεί. Ο ρόλος μας έχει αλλάξει με την έννοια της εξέλιξης, δεν έχει αλλάξει όμως η αναγκαιότητα που τον χαρακτηρίζει. Η φράση του Bill Gates «Αν μου είχε μείνει ένα δολάριο, θα το ξόδευα στο PR» δεν είναι τυχαία. Κανένα Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης και κανένα «viral challenge» δεν αρκεί για να διατηρήσει την εικόνα μιας εταιρείας, να χτίσει brand loyalty και να επικοινωνήσει τις αξίες της, εάν δεν υπάρχει μία σωστά δομημένη, με μακρόχρονο όραμα, Στρατηγική Επικοινωνίας. Ποια είναι η φιλοσοφία και η στάση της εταιρείας σε αυτό το περιβάλλον; Πού θα λέγατε πως εξειδικεύεται και ποια στοιχεία τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό; Εφαρμόζουμε «τεχνοκρατικό» PR στην οργάνωση και τον προγραμματισμό για να έχουμε αποτελεσματικότητα. Επενδύουμε στη δημιουργία εμπειριών που αναδεικνύουν τα USPs των brands και εστιάζουμε στη χάραξη Στρατηγικής Επικοινωνίας. Αυτό το τρίπτυχο αποτελεί τη φιλοσοφία της CONCEPT Communication Strategies από την ίδρυσή της, πριν 17 χρόνια. Διατηρούμε συνειδητά το χαρακτήρα του boutique agency. Δεν ακολουθούμε ένα απρόσωπο μοντέλο εκπροσώπησης, αλλά συνδεόμαστε πραγματικά με τον πελάτη μας, μέσω καθημερινής επαφής, αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του και μέσα από ένα στοχευμένο πλάνο, αναδεικνύουμε την «καρδιά» του, τις αξίες του, τα στοιχεία που του προσδίδουν διάρκεια. Προσφέρουμε το σύνολο των οχημάτων επικοινωνίας - Media Relations, Social Media, Influencers Marketing, Event Management, Crisis Management- ενώ διαθέτουμε in house graphic designer, οπτικοποιώντας άμεσα και προσιτά τις ιδέες μας. Δεν πιστεύουμε στο one off, στα «πυροτεχνήματα», αλλά στη διατήρηση αυτού που χτίζουμε. Δεν θέλουμε να «λανσάρουμε» κάτι, θέλουμε να το Γιώτα Χουλιαρά, CEO & Managing Director Διατηρούμε συνειδητά χαρακτήρα boutique agency
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=