15 BCS PR AGENCIES Case Study: World Aids Day Στο πλαίσιο της 1ης Δεκεμβρίου 2021, της Παγκόσμιας Ημέρας κατά του AIDS και της συμπλήρωσης των 40 ετών από την εμφάνιση του HIV, η Gilead Sciences, με την υποστήριξη της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης και Αντιμετώπισης του AIDS (ΕΕΜΑΑ), και της «Θετικής Φωνής», του Συλλόγου Οροθετικών Ελλάδος, υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης και Εξέτασης “Checkpoint”, άδραξε την ευκαιρία να τονίσει την αξία της εξέτασης για τη διάγνωση από τον ιό HIV, κάνοντας παράλληλα την εξέταση προσβάσιμη σε όλους και συμβάλλοντας στην έγκαιρη διάγνωση της λοίμωξης από τον ιό που προκαλεί AIDS. Ανταποκρινόμενοι στην ανάγκη της Gilead για ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των πολιτών σχετικά με τον ιό HIV, η Gravity the Newtons δημιούργησε μια εκστρατεία που στόχευε στην ευαισθητοποίηση του κόσμου και τη μείωση του στίγματος, υπογραμμίζοντας πόσο απλή είναι η εξέταση για τον HIV και ότι το μόνο που χρειάζεται είναι ένα τρύπημα του δακτύλου. Προκειμένου να διαδώσουμε αυτό το απλό αλλά ουσιαστικό μήνυμα, δημιουργήσαμε την καμπάνια μας με βασικό όχημα μερικές από τις τυπικές καθημερινές «χειρονομίες» των δακτύλων μας. Η εκστρατεία απευθυνόταν στο ευρύ κοινό και περιελάμβανε outdoor προβολή σε metro και λεωφορεία, καθώς και μια εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Πλατεία Μοναστηρακίου την 1η Δεκεμβρίου, όπου γνωστές προσωπικότητες κλήθηκαν να κάνουν την εξέταση HIV για να αναδείξουν τη σημασία αλλά και την ευκολία της εξέτασης και να επηρεάσουν και άλλους προς αυτή την κατεύθυνση. Κατά τον μέσο όρο των εξετάσεων για HIV που διενεργήθηκαν την περίοδο που ήταν on air η καμπάνια, ο μέσος όρος ατόμων που εκδήλωσαν ενδιαφέρον και προέβησαν σε τεστ αυξήθηκε σημαντικά. Case Study: A Promise to Animals O σκοπός της ενημερωτικής καμπάνιας που δημιουργήσαμε για την Α Promise to Animals, συνάδει και προωθεί το όραμα της ΜΚΟ, σχετικά με την ευαισθητοποίηση του κόσμου για τις επιπτώσεις της επιλογής της κρεατοφαγίας. Το αξιακό πλαίσιο αναφοράς μας είναι ο σεβασμός που η καθεμιά και ο καθένας μας οφείλει να έχει απέναντι σε κάθε μορφή ζωής. Δυστυχώς, ο άνθρωπος έχει αναπτύξει διάφορες αντιλήψεις, οι οποίες διευκολύνουν την αποφυγή σύνδεσης μεταξύ ζώου και κρέατος που τρώμε. Έτσι, επικρατούν οι υπάρχουσες καταναλωτικές επιλογές ως κυρίαρχη διατροφική συνήθεια στο μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού. Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες της ΑPA, δημιουργήσαμε μία καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για το «αγαπημένο καλοκαιρινό έδεσμα», το χταπόδι, και το αρνητικό αποτύπωμα που αφήνει ο άνθρωπος κάθε φορά που επιλέγει να το παραγγείλει ως φαγητό. Η καμπάνια για το χταπόδι στηρίζεται στο δημιουργικό εύρημα πως τα χταπόδια είναι αρκετά έξυπνα, ώστε να μπορούν να κατανοήσουν πώς λειτουργεί μια φωτογραφική μηχανή και να τη χρησιμοποιήσουν. Μέσα από τα στοιχεία της καμπάνιας επικοινωνούμε πως τα χταπόδια βρίσκονται σε διάδραση με το περιβάλλον, «συναισθάνονται», φοβούνται και σκέφτονται. Είναι τόσο έξυπνα, που μπορούν να εκπαιδευτούν να τραβάνε φωτογραφίες. Και είναι τόσο κοντά στην ανθρώπινη φύση που όταν τα τρώμε, επιλέγουμε να φάμε ένα ον αντίστοιχης νοημοσύνης με εμάς. Επιλέξαμε μαζί με την APA να προβάλουμε μέσα από ένα σποτ και μια σειρά καταχωρίσεων τη σημαντικότητα του να σταματήσει κάποιος να επιλέγει να τρώει χταπόδι. Ιδιαίτερα το καλοκαίρι, που το χταπόδι είναι βασικό στοιχείο της ελληνικής γαστρονομικής καλοκαιρινής εμπειρίας. Αποτρέπουμε την επιλογή αυτού του ευφυέστατου πλάσματος ως εδέσματος, αλλάζουμε τις διατροφικές συνήθειες και αντιλήψεις μας, σεβόμαστε κάθε μορφή ζωής.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=