pr agencies 2022

21 BCS PR AGENCIES Ποιες δεξιότητες πρέπει να διαθέτουν στη σημερινή εποχή και πού πρέπει να εστιάζουν; Όπως σας ανέφερα και παραπάνω, η ευελιξία, η έγκαιρη σύνθεση των πληροφοριών και η προσαρμογή του τρόπου λειτουργίας στο σήμερα είναι βασικά χαρακτηριστικά. Χρειάζεται συνεχής αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των ενεργειών μας, προκειμένου να εξασφαλίσουμε ότι ανταποκρίνονται στο στόχο τους. Το δαιδαλώδες internet εξελίσσεται και μαζί μ’ αυτό οι ομάδες μας που το διαχειρίζονται. Κάθε μέρα, ίσως να υπερβάλλω λίγο, έχουμε και νέα δεδομένα. Η ομάδα, λοιπόν, πρέπει να είναι ενήμερη κι έτοιμη να εφαρμόσει για τους πελάτες μας τις όποιες αλλαγές και νέα trends. Ποια είναι η φιλοσοφία και η στάση της εταιρείας σε αυτό το περιβάλλον; H in-Touch Communication έχει στηθεί και λειτουργεί με βάση το τρίπτυχο Αμεσότητα – Ευελιξία - Αποτελεσματικότητα. Τρία στοιχεία που η εμπειρία μάς έχει αποδείξει ότι αναζητούν όλο και πιο επίμονα οι πελάτες από ένα agency. Με την Αμεσότητα δηλώνουμε ότι κι εγώ ο ίδιος, προσωπικά, είμαι διαθέσιμος και συμμετέχω σε τακτικές και έκτακτες συναντήσεις, όποτε αυτές απαιτούνται. Ευελιξία, ώστε η κάθε υπηρεσία που προσφέρουμε στον πελάτη να είναι προσαρμοσμένη στη συγκεκριμένη ανάγκη, στο κοινό που απευθύνεται και τον εταιρικό στόχο. Θέλουμε, τέλος, να θέτουμε από κοινού συγκεκριμένους στόχους και να κάνουμε απολογισμό του αποτελέσματος των ενεργειών μας, ώστε να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ποιους στόχους πετύχαμε, τι πράξαμε σωστά και τι πρέπει να βελτιώσουμε. Πού θα λέγατε πως εξειδικεύεται και ποια στοιχεία τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό; Θα μας χαρακτήριζα ένα boutique agency. Είμαστε σε θέση και υπάρχει η ικανότητα στην ομάδα μας να καλύψει οποιοδήποτε κομμάτι της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων. Άλλωστε, οι ανάγκες της αγοράς μάς υποδεικνύουν σε ποιους τομείς θα δίνουμε μεγαλύτερη βαρύτητα, μιας και αλλάζουν λόγω των συνθηκών. Για παράδειγμα, την περίοδο της πανδημίας η ανάγκη για εσωτερική επικοινωνία αλλά και ο σχεδιασμός κοινωνικών προγραμμάτων είχε προτεραιότητα. Υπάρχουν κάποιες συνεργασίες και κάποια projects που ξεχωρίζετε; Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι διότι στο ταξίδι αυτό, που ξεκινήσαμε πριν από έξι περίπου χρόνια, είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε με σημαντικά brands και υπηρεσίες για την κατηγορία τους αλλά και φορείς. Δεν θα θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάποιον πελάτη/ project. Καθένα απ’ αυτά είχε τις απαιτήσεις και τις προκλήσεις του, μα στο τέλος μάς άφηνε ένα χαμόγελο στο πρόσωπο. CONTACT DETAILS ΟΝΟΜΑ in-Touch Communication ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Κερκύρας 119, Αθήνα 11363 ΤΗΛΕΦΩΝΟ 210 6228346 E-MAIL info@in-touch.gr URL www.in-touch.gr ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Βασίλης Λώλας, Founder AQUA Carpatica: Συνάντηση με δημοσιογράφους ΣΕΑΟΠ - Σύνδεσμος Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων Αλκοολούχων Ποτών: Διοργάνωση Ημερίδας

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=