22 Θεωρείτε πως έχει αλλάξει ο ρόλος των επαγγελματιών και των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων σήμερα; Ποιες δεξιότητες πρέπει να διαθέτουν στη σημερινή εποχή και πού πρέπει να εστιάζουν; Μαρίτα Καζαδέλλη, Account Director: Είναι γεγονός ότι όσοι εργαζόμαστε στον κλάδο της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων, αντιλαμβανόμαστε από την πρώτη στιγμή ότι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά αυτής της δουλειάς είναι η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα στα ζητούμενα των πελατών. Με δεδομένο ότι οι συνθήκες αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς προς απρόβλεπτες κατευθύνσεις, με πλειάδα παραδειγμάτων μέσα στην τελευταία δεκαετία έως και σήμερα (από το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης, την εξάπλωση της πανδημίας μέχρι και τον πόλεμο Ρωσίας - Ουκρανίας που βρίσκεται σε εξέλιξη), όλοι οι κλάδοι της οικονομικής και επιχειρηματικής δράσης επηρεάζονται άμεσα και με κάθε τρόπο. Πιστεύω ότι ο ρόλος των επαγγελματιών του χώρου είναι να στηρίξουμε και να θωρακίσουμε ακόμα περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αισθάνονται ότι αποτελούν μέρος μιας δυναμικής ομάδας με κοινούς στόχους, όραμα και προοπτική για την κάθε επιχείρηση. Αυτός ο κοινός «πυρήνας» των ανθρώπων αποτελεί, σήμερα περισσότερο από ποτέ, ζητούμενο όλων των συνεργασιών ανάμεσα στους πελάτες και στις εταιρείες επικοινωνίας. Εκτός από την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα που προανέφερα, η αμεσότητα στην εξυπηρέτηση, η τάχιστη αντίδραση σε απρόοπτες εξελίξεις 24/7, αλλά και το καθαρό μυαλό είναι πολύτιμες δεξιότητες και χαρακτηριστικά αναγκαία σε μια τόσο πιεστική και απρόβλεπτη εποχή. Όλα τα παραπάνω οφείλουν να εστιάζουν στην πληρέστερη και πολύπλευρη στήριξη του πελάτη, για να μπορεί και εκείνος να ανταποκρίνεται άμεσα, ψύχραιμα και στοχευμένα σε κάθε εξέλιξη που προκύπτει. Ποια είναι η φιλοσοφία και η στάση της εταιρείας σε αυτό το περιβάλλον; Πού θα λέγατε πως εξειδικεύεται και ποια στοιχεία τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό; Κωνσταντίνος Λιμπέρης, Administrative Manager: Σ’ αυτό το συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο, η Palladian Communications δεν έχει σταματήσει να εστιάζει στον κάθε πελάτη της ξεχωριστά και να προσφέρει υπηρεσίες προσαρμοσμένες στα νέα ζητούμενά του. Από το 2001 έως και σήμερα, η εταιρεία παραμένει απόλυτα πελατοκεντρική, στηρίζοντας τους πελάτες της με συμβουλευτικό αλλά και πρακτικό τρόπο στα νέα δεδομένα. Έχοντας μακρά εμπειρία στον Μαρίτα Καζαδέλλη, Κωνσταντίνος Λιμπέρης Παραμένουμε πελατοκεντρικοί για περισσότερο από 20 χρόνια
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=