pr agencies 2022

24 Θεωρείτε πως έχει αλλάξει ο ρόλος των επαγγελματιών και των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων σήμερα; Ποιες δεξιότητες πρέπει να διαθέτουν στη σημερινή εποχή και πού πρέπει να εστιάζουν; Όπως κάθε επιχειρηματικός κλάδος, έτσι και οι Δημόσιες Σχέσεις έχουν εξελιχθεί σημαντικά - πόσο μάλλον σε ένα περιβάλλον που οι συνθήκες κρίσης και δομικών αλλαγών είναι πλέον η μόνιμη σταθερά. Τα προηγούμενα χρόνια, υπήρχε η αντίληψη ότι οι επαγγελματίες του κλάδου ασχολούνταν κατά βάση με εκδηλώσεις, δελτία τύπου, παρακολούθηση της δημοσιότητας και σχέσεις με influencers. Ωστόσο, σήμερα, οι Δημόσιες Σχέσεις έχουν αποκτήσει σαφώς πιο στρατηγικό χαρακτήρα, «αγγίζοντας» σχεδόν κάθε τομέα της δραστηριότητας επιχειρήσεων και οργανισμών. Για παράδειγμα, χάρη στις πρακτικές των Δημοσίων Σχέσεων, έχει επαναπροσδιοριστεί η εσωτερική επικοινωνία, έχει δοθεί βαθύτερο νόημα στην έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, έχει επανακαθοριστεί ο διάλογος γύρω από θέματα εταιρικών και δημοσίων υποθέσεων (corporate και public affairs), ενώ τα social media αποτελούν σημείο ενεργής αλληλεπίδρασης με τα κοινά, αντί για ένα ακόμα κανάλι one-way επικοινωνίας για τις εταιρείες. Βάσει των παραπάνω, έχουμε μια σαφή εικόνα των δεξιοτήτων που οφείλουν να έχουν οι εταιρείες και οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων σήμερα. Σε αυτές περιλαμβάνονται, η χάραξη στρατηγικής διαχείρισης διαφορετικών μεταξύ τους κοινών, η δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών καναλιών και πλατφορμών επικοινωνίας (omnichannel), η δημιουργία storytelling περιεχομένου κ.ά. Οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας, βεβαίως, είναι η συνδυαστική και αναλυτική σκέψη, η ενσυναίσθηση, η αντίληψη και η πολύ καλή πληροφόρηση και ενημέρωση, η δημιουργικότητα, η ταχύτητα και η ικανότητα παραγωγής ποιοτικών αποτελεσμάτων ακόμα και σε συνθήκες πίεσης. Σε κάθε περίπτωση, αν υπάρχει κάτι για το οποίο ο κλάδος μας μπορεί να νιώθει υπερήφανος, είναι η ανθεκτικότητα και η δυνατότητα προσαρμογής που έχει επιδείξει ακόμα και μέσα στις πιο δύσκολες συνθήκες. Αυτό είναι ένα κρίσιμο εφόδιο για το μέλλον των εταιρειών και των επαγγελματιών των Δημοσίων Σχέσεων. Ποια είναι η φιλοσοφία και η στάση της εταιρείας σε αυτό το περιβάλλον; Πού θα λέγατε πως εξειδικεύεται και ποια στοιχεία τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό; Στην Pitch, από την πρώτη μέρα της λειτουργίας μας, έχουμε τρεις ξεκάθαρες δεσμεύσεις απέναντι Γιώργος Χατζόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος Pitch: One-stop-shop ολοκληρωμένης επικοινωνίας

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=