pr agencies 2022

26 Θεωρείτε πως έχει αλλάξει ο ρόλος των επαγγελματιών και των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων σήμερα; Ποιες δεξιότητες πρέπει να διαθέτουν στη σημερινή εποχή και πού πρέπει να εστιάζουν; Είναι γεγονός ότι καμία εποχή πριν από τη δική μας δεν είχε να αντιμετωπίσει μεγαλύτερες προκλήσεις αλλά συγχρόνως περισσότερες ευκαιρίες και δυνατότητες, για τους επαγγελματίες του κλάδου μας. Οι κανόνες της επικοινωνίας αλλάζουν καθημερινά, επαναπροσδιορίζονται. Ο ρόλος του PR agency εμπλέκεται πλέον σε όλους τους σημαντικούς τομείς μιας εταιρείας. Οι πελάτες έχουν ανάγκη τώρα περισσότερο παρά ποτέ μια ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας που να είναι δημιουργική, πρακτική, ευέλικτη, προσαρμοστική. Οι εταιρείες επικοινωνίας μπορούν να «παραδώσουν» πλέον άριστα αποτελέσματα, γιατί έχουν συμπεριλάβει νέες υπηρεσίες και νέες δεξιότητες. Έχουν επενδύσει σε στελέχη με ολοκληρωμένο προφίλ και γνώσεις. Σε μυαλά προσαρμοσμένα στην digital εποχή, που δεν στοχεύουν μόνο στη δημιουργία περιεχομένου και στο περιβόητο engagement, αλλά σε στελέχη που με διαρκή εκπαίδευση και έρευνα μπορούν να «κτίζουν» το μήνυμα που θέλουν να περάσουν με διαδραστικές ενέργειες δημιουργώντας εμπειρίες. Γι’ αυτόν το λόγο οι άνθρωποι της επικοινωνίας πρέπει να έχουν διαρκή και σφαιρική ενημέρωση -εγώ τη λέω «πολυγνωστικότητα»- να προσφέρουν insights σχετικά με τις τάσεις που διαμορφώνουν τις αντιλήψεις για μια εταιρεία, με αυξημένη εξειδίκευση στα νέα εργαλεία. Να εστιάσουν στην επίλυση των προβλημάτων, στη μεγάλη εικόνα. Να έχουν κριτική σκέψη, ομαδικότητα, προσαρμοστικότητα και δεξιότητες στις ανθρώπινες σχέσεις, τα λεγόμενα softskills. Ποια είναι η φιλοσοφία και η στάση της εταιρείας σε αυτό το περιβάλλον; Πού θα λέγατε πως εξειδικεύεται και ποια στοιχεία τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό; Η ευελιξία και η συνεχόμενη ενημέρωση σχετικά με τις νέες τάσεις και τα νέα μέσα. Η παρακολούθηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς μέσα από έρευνες μας καθιστά επίκαιρους και μπροστά από κάθε ανταγωνιστή. Αφουγκραζόμαστε την αγορά, κατανοούμε πραγματικά τις ανάγκες του πελάτη και σχεδιάζουμε για τον καθέναν ξεχωριστά. Μας ενδιαφέρει το αποτέλεσμα να είναι μετρήσιμο και να αξιολογούμε έτσι τη δουλειά μας. Εταιρεία επικοινωνίας Οι δημόσιες σχέσεις μπορούν και έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα Πολυξένη Καραμίχα, Νάνσυ Υφαντίδου, Δήμητρα Αϊβαζίδου, Γιώργος Ρίζος Ευγενία Σαμαρά από την καμπάνια Kechris Winery

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=