pr agencies 2022

28 Θεωρείτε πως έχει αλλάξει ο ρόλος των επαγγελματιών και των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων σήμερα; Ποιες δεξιότητες πρέπει να διαθέτουν στη σημερινή εποχή και πού πρέπει να εστιάζουν; Η ουσία του ρόλου που διαδραματίζουν οι Δημόσιες Σχέσεις για έναν οργανισμό, επιχείρηση ή πρόσωπο, παραμένει διαχρονικά σταθερή. Η λειτουργία τους συνίσταται πάντα στο να εκπέμπουν, στον ενδεδειγμένο χρόνο, μηνύματα κατάλληλα για να ενισχύουν την εταιρική εικόνα και φήμη. Αυτό που έχει αλλάξει, επηρεάζοντας και τη λειτουργία των Δημοσίων Σχέσεων, είναι οι «απαιτήσεις» της επικοινωνίας. Σε ένα περιβάλλον όπου καθένας έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει ένα «βήμα» -ψηφιακό κυρίως- με ευρύτατο ακροατήριο, το οποίο συνήθως αναπαράγει άκριτα πληροφορίες, χωρίς να ενδιαφέρεται για την αξιοπιστία τους, οι κίνδυνοι διάδοσης απόψεων που μπορεί να πλήξουν το κύρος οργανισμών και προσώπων είναι ορατοί περισσότερο από κάθε άλλη στιγμή στο παρελθόν. Συνεπώς, η λειτουργία των Δημοσίων Σχέσεων που έγκειται στην πρόβλεψη, την ανάλυση, την ερμηνεία και τελικά τη διαμόρφωση της κοινής γνώμης και των στάσεων του κοινού, είναι κρίσιμος παράγοντας για την επιτυχία -ή την αποτυχία- της αποστολής οργανισμών και προσώπων. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων χρειάζεται να εξελίσσουν συνεχώς τις δεξιότητές τους, προσαρμόζοντάς τες στις σύγχρονες απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής. Αυτό έγινε περισσότερο εμφανές κατά την περίοδο της πανδημίας, όταν οι άνθρωποι των Δημοσίων Σχέσεων αναγκάστηκαν να αξιοποιήσουν σχεδόν αποκλειστικά τα τεχνολογικά μέσα και κανάλια επικοινωνίας, για να βελτιώσουν την εικόνα και την αξιοπιστία των πελατών τους, αφού άλλα παραδοσιακά κανάλια επικοινωνίας -όπως οι εταιρικές εκδηλώσεις, τα συνέδρια, οι εκθέσεις κ.λπ.- είχαν παροπλιστεί. Αυτή, η ραγδαία και αναγκαστική ανάπτυξη νέων μεθόδων επικοινωνίας, δεν εγκαταλείφθηκε μετά από την άρση των περιορισμών της πανδημίας. Αντιθέτως, εμπλούτισε την εργαλειοθήκη των Δημοσίων Σχέσεων, δίνοντας στους επαγγελματίες του κλάδου νέες δυνατότητες, οι οποίες όμως γέννησαν και αυξημένες απαιτήσεις για δεξιότητες που σχετίζονται με τη χρήση των εργαλείων ψηφιακής τεχνολογίας. Είναι πλέον φανερό ότι τα εργαλεία αυτά θα καθορίζουν τη λειτουργία των Δημοσίων Σχέσεων, στο παρόν και στο μέλλον. Ποια είναι η φιλοσοφία και η στάση της εταιρείας σε αυτό το περιβάλλον; Πού θα λέγατε πως εξειδικεύεται και ποια στοιχεία τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό; Σε αυτό το περιβάλλον, που σε μεγάλο βαθμό εξαρτάται από τις τεχνολογικές εξελίξεις, η RED. Στέλλα Τσιτσούλα, Managing Partner Επικοινωνούμε την τεχνολογία

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=