pr agencies 2022

32 Θεωρείτε πως έχει αλλάξει ο ρόλος των επαγγελματιών και των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων σήμερα; Ποιες δεξιότητες πρέπει να διαθέτουν στη σημερινή εποχή και πού πρέπει να εστιάζουν; Ο κλάδος των δημοσίων σχέσεων και της επικοινωνίας έχει καταγράψει πολύ σημαντικές αλλαγές τα τελευταία χρόνια και συνεχίζει να αλλάζει μέρα με τη μέρα. Η πανδημία, η δύσκολη οικονομική συγκυρία αλλά και πολλά ακόμα κοινωνικοπολιτικά γεγονότα, έχουν αλλάξει σημαντικά τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις στη χώρα μας και κατ’ επέκταση έχουν αλλάξει τα ζητούμενα από εταιρείες επικοινωνίας. Παράλληλα, οι stakeholders σήμερα είναι περισσότερο δύσπιστοι απέναντι στα μηνύματα και στα «κλισέ» και γι’ αυτό οι επιχειρήσεις καλούνται να γίνουν πιο ειλικρινείς, πιο ουσιαστικές και τολμηρές, επικοινωνώντας περιεχόμενο με διαφάνεια και ουσία. Ταυτόχρονα, διαπιστώνεται η ανάγκη μιας 360ο στρατηγικής από τις PR εταιρείες που θα λαμβάνει υπόψη όλα τα πιθανά σενάρια, θα είναι ευέλικτη και θα μπορεί να προβλέψει νέες τάσεις ή προβλήματα που μπορούν να εξελιχθούν σε κρίσεις. Με αυτό τον τρόπο, οι εταιρείες μας θα πρέπει λειτουργούν ως σύμβουλοι -κι όχι μόνο ως εκτελεστές- για τις εταιρείες και τα brands, που επιθυμούν να ακολουθούν τις παγκόσμιες τάσεις της εποχής και να παραμένουν relevant. Σήμερα, οι εταιρείες επικοινωνίας χρειάζεται να εστιάσουν στο σχεδιασμό στρατηγικών και στην υλοποίησή τους με ξεκάθαρο και συγκεκριμένο σκοπό που να ταυτίζεται με τις αξίες και τις αρχές των εκάστοτε stakeholders. Προτεραιότητα είναι η ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ εταιρείας, brand και καταναλωτών (και των λοιπών stakeholders), γι’ αυτό έννοιες όπως η αξιοπιστία, η ενσυναίσθηση, η γνώση και η ευαισθησία αποτελούν πλέον μερικές από τις απαραίτητες δεξιότητες που πρέπει να διαθέτουν στη σημερινή εποχή τα στελέχη που ασχολούνται με το αντικείμενό μας. Ποια είναι η φιλοσοφία και η στάση της εταιρείας σε αυτό το περιβάλλον; Πού θα λέγατε πως εξειδικεύεται και ποια στοιχεία τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό; Οι άνθρωποι της Touchpoint Strategies, στελέχη με πολυετή πείρα στον κλάδο της στρατηγικής, της επικοινωνίας, των δημοσίων σχέσεων, του digital marketing και των public affairs αντιλαμβάνονται το σύνολο των τάσεων και των προκλήσεων του σήμερα. Κατανοούμε όλες τις παραμέτρους του πολιτικού, κοινωνικού, οικονομικού και επιχειρηματικού περιβάλλοντος και τη θέση του πελάτη μας μέσα σε αυτό και ως εκ τούτου δρούμε αποτελεσματικά, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες και αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα που δημιουργούνται. Ως σύμβουλοι επικοινωνίας, η κύρια ευθύνη μας είναι να συμπορευόμαστε μαζί με τον πελάτη μας σε στρατηγικό επίπεδο, για να είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει κάθε είδους πρόκληση, όντες αντίστοιχα διαθέσιμοι και ικανοί να δώσουμε ολοκληρωμένες προτάσεις υλοποίησης σε κάθε ανάγκη του. Σε αυτήν τη νέα πραγματικότητα που ζούμε, η εταιρεία μας προσφέρει ευελιξία και 360ο στρατηγικές, ευθυγράμμιση με τις ανάγκες του σήμερα και υπευθυνότητα σε κάθε δράση και Μαριτζίνα Καλογνωμά, Head of Brand - Group Account Director Αξιοποιούμε τις ευκαιρίες, αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=