33 BCS PR AGENCIES πρωτοβουλία. Βάζουμε την καλή πίστη και το ήθος στο επίκεντρο, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στις αξίες που αντιπροσωπεύουν οι εταιρείες και τα brands, ώστε να δημιουργούμε στέρεες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους stakeholders, που λειτουργούν επωφελώς για τους ίδιους, για την εταιρεία αλλά και την κοινωνία ως σύνολο. Παράλληλα, τα διακριτά business units που λειτουργούμε εσωτερικά, μας επιτρέπουν να στελεχώνουμε τις ομάδες μας με έμπειρους και εξειδικευμένους επαγγελματίες αλλά και νέα άτομα, που με τη φρέσκια ματιά τους φέρνουν αέρα ανανέωσης στα project μας. Συνεπώς, η εξειδίκευση των ανθρώπων μας στον τομέα τους, η διευρυμένη οπτική, η επαφή με τις εξελίξεις, η διορατικότητα, η συνεχής ετοιμότητα και η μεθοδικότητα στο σχεδιασμό των μηνυμάτων και των ενεργειών επικοινωνίας είναι βασικά στοιχεία της φιλοσοφίας μας, η οποία και μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Υπάρχουν κάποιες συνεργασίες και κάποια projects που ξεχωρίζετε; Όλες οι συνεργασίες μας είναι πολύτιμες και μας γεμίζουν τεχνογνωσία και εμπειρία. Θα θέλαμε να μιλήσουμε για δύο ενδιαφέροντα projects, ένα σχετικό με την εταιρική επικοινωνία και ένα για brand επικοινωνία. To ενδιαφέρον έγκειται όχι μόνο στη στρατηγική σκέψη, στη δημιουργικότητα, στο extra mile και στο αποτελεσματικό client service, αλλά στο ότι υπήρξαν και τα δύο έργα χαμηλού προϋπολογισμού. Πίσω στο 2019, ξεκινήσαμε με τη Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου μαζί, για να χτίσουμε τη νέα επικοινωνιακή της στρατηγική. Στόχος μας ήταν σταδιακά από μια τράπεζα που βρισκόταν πίσω από τις συστημικές, να διεκδικήσει τον δικό της «χώρο» στην τοπική οικονομία και κοινωνία της Ηπείρου, στη συνέχεια να εγκαθιδρυθεί ως «η τράπεζα του τόπου μας» και πλέον να αποτελεί δύναμη ανάπτυξης της Περιφέρειας. Σχεδόν 3.400 δημοσιεύματα μετά, εκ των οποίων πάνω από τα μισά σε πανελλαδικά media, πάνω από δέκα συνεντεύξεις στελεχών, ανάπτυξη συνεργειών με τοπικούς και πανελλαδικούς φορείς, διερεύνηση του δικτύου, κοινωνικές δράσεις με έμπρακτο αποτύπωμα όπως οι χορηγίες υγειονομικών υλικών σε όλα τα νοσοκομεία της Ηπείρου την περίοδο της πανδημίας, μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως η εταιρική επικοινωνία, όταν έχει συνέχεια και συνέπεια, σε βάθος χρόνου διαμορφώνει ουσιαστικά τη φήμη μιας εταιρείας. Ένα άλλο ενδιαφέρον case που θα θυμόμαστε για πάντα είναι το λανσάρισμα και η επικοινωνιακή στρατηγική της μπύρας Μάμος μέχρι σήμερα. Ένα brand που μαζί χτίσαμε από την πρώτη μέρα την επικοινωνία του, με το λανσάρισμα στην Πάτρα το 2017 και το 2018 σε όλη την Ελλάδα. Μια μπύρα που «εζυμώθηκε με πάθος» δεν θα μπορούσε να κάνει ενέργειες προβλεπόμενες. Μιλήσαμε για το πάθος που βρίσκεται βαθιά στο DNA του brand, με διαφορετικούς και ανατρεπτικούς τρόπους. Προσεγγίσαμε προσωπικότητες που συνάδουν με τις αξίες του brand, χρησιμοποιήσαμε Μέσα που για πρώτη φορά μια μπύρα έβαλε στην επικοινωνία της, αναδείξαμε την έμπνευση που προσέφερε η ιστορία της μπύρας Μάμος μέσα σε αναγνωρισμένους δημιουργούς και χτίσαμε όλα αυτά τα χρόνια πλάνα επικοινωνίας που μας χάρισαν αναγνώριση και βραβεύτηκαν από το χώρο μας. CONTACT DETAILS ΟΝΟΜΑ Touchpoint Strategies ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Tάκη Καβαλιεράτου 7, Κηφισιά 14564 ΤΗΛΕΦΩΝΟ 217 7778570 E-MAIL info@touchpoint.gr URL www.touchpointstrategies.gr YΠΕΥΘΥΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Μαριτζίνα Καλογνωμά, Head of Brand - Group Account Director
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=