pr agencies 2024

16 Από τη Μαρίνα Λεωνιδοπούλου και τον Δημήτρη Ρούλια, Managing Partners. Είκοσι χρόνια με σπουδαίες συνεργασίες, σπουδαίους συνεργάτες-πελάτες και σπουδαία brands, που πιστέψαμε στις δυνατότητές τους και πίστεψαν στις δικές μας. Σημαντικοί άνθρωποι που ανήκαν και ανήκουν στο δυναμικό της Out of the Box - όλοι έχουν συνεισφέρει σε αυτό που είμαστε σήμερα και θα είμαστε αύριο. Τρεις πολύ σημαντικοί διεθνείς οργανισμοί -PROI Worldwide, MTI Network και Innovation in Politics Institute- μας επέλεξαν ως συνεργάτες κι έγιναν αναπόσπαστο κομμάτι της δραστηριότητάς μας τα τελευταία δέκα χρόνια. Στο διάστημα αυτής της 20ετίας μετεξελιχθήκαμε σταδιακά από PR agency σε PR consultancy, κατανοώντας ότι η διεθνής αυτή τάση στο χώρο των Δημοσίων Σχέσεων είναι μονόδρομος, τουλάχιστον για τη δική μας εταιρεία. Ξέρουμε καλά πως κάθε εταιρεία-πελάτης έχει πολλές και καλές εναλλακτικές λύσεις όταν χρειάζεται δημιουργικό προϊόν, ψηφιακό know-how, υλοποίηση δράσεων, παραγωγή περιεχομένου. Έχει λιγότερες εναλλακτικές όταν αναζητά συνεργάτες που δεν θα της προτείνουν απλώς τι πρέπει να πει και με ποιον τρόπο, αλλά θα ξεκινήσουν από το να της προτείνουν τι πρέπει να κάνει. Έτσι, οι άνθρωποι της Out of the Box, ο πυρήνας αυτού που παραδοσιακά αποκαλούμε Client Service, έχουν όλοι, από τον νεότερο στον πιο έμπειρο, το προφίλ του συμβούλου. Στα πρώτα έξι χρόνια της ύπαρξής της, η Out of the Box, μια ομάδα πέντε ατόμων σε ένα γραφείο 60 τετραγωνικών, είχε αναλάβει μερικά από τα μεγαλύτερα events της δεκαετίας του ’00, από τον εορτασμό των 5 χρόνων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, εκδηλώσεις πολλών εκατοντάδων ατόμων σε απίθανους χώρους, με shows-υπερπαραγωγές, ως τις δυο παράλληλες εκδηλώσεις στο Μέγαρο Μουσικής, 3.000 ατόμων εκάστη, συν δύο άλλες μικρότερες αλλού, που μας ανέθεσε η Microsoft για τη μονοήμερη επίσκεψη του Bill Gates στην Ελλάδα, τον Ιανουάριο του 2008. Και βέβαια τις βραβευμένες με Grand Ermis «Χρυσές Ενδεκάδες» για τα 50 χρόνια της Α΄ Εθνικής (Superleague). Ήταν ωραίες δουλειές, είχαμε εξαιρετικούς συνεργάτες στην παραγωγή, η αδρεναλίνη έρρεε 24/7 και τα budgets, με τα σημερινά δεδομένα του event marketing, ήταν «αλλού»! Μετά ήρθε η κρίση. Και δοκιμάστηκαν άλλες δεξιότητες, του management αλλά και της ομάδας, για να βγούμε από εκείνη τη δύσκολη σχεδόν δεκαετία, όχι αλώβητοι, αλλά ζωντανοί και ανανεωμένοι. Η κρίση, οι δυσκολίες της ελληνικής αγοράς και η ανασφάλεια που προκαλούσε η γενική οικονομική στενότητα, μας οδήγησαν στην εξωστρέφεια. 20 YEARS YOUNG: Είκοσι χρόνια διαρκούς ανανέωσης

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=