19 BCS PR AGENCIES τη Μόδα, Ομορφιά μέχρι τη Φιλοξενία και από τη Βιομηχανία ως την Τεχνολογία και την Αυτοκίνηση. Αποδεικνύουμε καθημερινά ότι μπορούμε να υποστηρίξουμε όχι μόνο lifestyle, beauty και fashion brands όπως Dyson, Hugo Boss, MODIVO, epapoutsia.gr, FrezyDerm, The Bostonians κ.λπ., όπου διαθέτουμε τεράστια και αναγνωρισμένη εμπειρία, αλλά και brands όπως Porsche, Brown Hotels, Elounda Hills, KRAFT Paints, Βioclima, Δουλευταράς, Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, Coffeeway κ.λπ., όπου καταγράφουμε συνεχείς επιτυχίες και σημαντικά αποτελέσματα. Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίσατε ως CEO ενός PR agency και πώς την ξεπεράσατε; Γενικά, θα πω ότι ήταν η διαχείριση της ραγδαίας αλλαγής στον ψηφιακό κόσμο και η προσαρμογή της εταιρείας στις νέες απαιτήσεις της αγοράς. Το παραδοσιακό PR μετασχηματίστηκε μέσα σε λίγα χρόνια σε μια εντελώς διαφορετική πραγματικότητα, όπου κυριαρχούν τα social media, το ψηφιακό περιεχόμενο και τα data-driven insights. Για να ξεπεράσουμε αυτή την πρόκληση, έκανα τρία βασικά βήματα: 1. Εκπαίδευση και ενδυνάμωση της ομάδας 2. Αναθεώρηση, βελτίωση και επέκταση των υπηρεσιών μας 3. Στρατηγική συνεργασία με τεχνολογικούς συνεργάτες Ποιο πιστεύετε ότι είναι το μέλλον του PR; Πιστεύω ότι θα δούμε μια ακόμη πιο στενή σύνδεση μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων, της τεχνολογίας και των δεδομένων. Οι Δημόσιες Σχέσεις θα γίνουν ακόμα πιο στρατηγικές και προσανατολισμένες στα αποτελέσματα, με έμφαση στη μετρήσιμη απόδοση των επικοινωνιακών καμπανιών. Οι αυτοματισμοί και η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) θα παίξουν κομβικό, επίσης, ρόλο. Ήδη βλέπουμε εργαλεία ανάλυσης δεδομένων που μας βοηθούν να παρακολουθούμε τις τάσεις σε πραγματικό χρόνο και να προσαρμόζουμε τις στρατηγικές μας αναλόγως. Στο μέλλον, αυτά τα εργαλεία θα γίνουν ακόμη πιο εξελιγμένα, προσφέροντας βαθύτερες πληροφορίες για τη συμπεριφορά των καταναλωτών και επιτρέποντας μας τη δημιουργία στοχευμένων καμπανιών. Η σημασία του δημιουργικού storytelling θα παραμείνει βασική, αλλά θα εξελιχθεί. Η επικοινωνία δεν θα είναι πλέον μονοδιάστατη, αλλά πολυκαναλική και διαδραστική. Το περιεχόμενο θα γίνεται πιο διαδραστικό και καθηλωτικό, με τη χρήση τεχνολογιών όπως η επαυξημένη (AR) και η εικονική πραγματικότητα (VR). Τι συμβουλή θα δίνατε σε μια επιχείρηση που μόλις ξεκινά να διαμορφώνει την επικοινωνιακή της στρατηγική; Να ξεκινήσει από την κατανόηση της ταυτότητάς της. Είναι κρίσιμο να γνωρίζουν ποιοι είναι, τι εκπροσωπούν και ποιο είναι το USP τους προνόμιο στην αγορά. Αυτή η βάση θα καθορίσει όλες τις επόμενες κινήσεις τους στην επικοινωνία. Κατόπιν, είναι απαραίτητη η ανάπτυξη σαφούς και συνεπούς επικοινωνιακής ταυτότητας. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός ισχυρού brand voice και μιας οπτικής ταυτότητας που θα είναι αναγνωρίσιμες. Ασφαλώς, το ποιοτικό περιεχόμενο θα συνεχίσει να αποτελεί σημείο αναφοράς. CONTACT DETAILS ΟΝΟΜΑ OUTSTAND COMMUNICATIONS ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΛΕΩΦ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 186A, 145 62, ΚΗΦΙΣΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 210 8089389 Ε-MAIL info@outstand.gr WEBSITE www.outstand.gr YΠΕΥΘΥΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Σύλβια Ιωάννου, Αccount Director
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=