pr agencies 2024

20 Ποιες υπηρεσίες πρέπει να προσφέρει σήμερα μια εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων; Τι έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν; Μαρίτα Καζαδέλλη: Αν εξετάσουμε την ερώτηση καθαρά σε θεωρητικό επίπεδο, οι τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται μια εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας δεν έχουν αλλάξει κατά βάση με την πάροδο των ετών, έχουν όμως εμπλουτιστεί και διευρυνθεί σημαντικά προς διάφορες κατευθύνσεις. Η διαχείριση της εικόνας και της φήμης των εταιρειών, η προβολή και η πρόκληση θετικής δημοσιότητας στα μέσα, η διατήρηση των σχέσεων με τους εκπροσώπους των Media και η αντιμετώπιση πιθανών επικοινωνιακών κρίσεων, είναι κάποιες από αυτές τις υπηρεσίες οι οποίες αποτελούν διαχρονικά τα ζητούμενα των πελατών. Αυτό που έχει αλλάξει είναι, θα έλεγα, οι συνθήκες κάτω από τις οποίες τίθενται τα ζητούμενα αυτά και οι παράμετροι που πρέπει να λάβουν υπόψη οι εταιρείες Επικοινωνίας, για να σταθούν δίπλα στον πελάτη τους. Η αμεσότητα, η ευελιξία, η ενσυναίσθηση των πραγματικών αναγκών και, κατ’ ουσία, η ταύτιση με τον πελάτη σε όλα τα επίπεδα, αποτελούν ανάγκες του σήμερα περισσότερο παρά ποτέ. Όσο οι συνθήκες αλλάζουν, η Επικοινωνία δεν μπορεί να μένει ανεπηρέαστη - προσαρμόζεται, ανταποκρίνεται με διαφορετικό τρόπο στα επιτακτικά ζητούμενα και προχωρά με προσεκτικά βήματα, έχοντας πάντα ως οδηγό την ταυτότητα αλλά και την ιδιοσυγκρασία του brand και του πελάτη. Ποια είναι η δική σας φιλοσοφία όσον αφορά το PR και πώς αποτυπώνεται στη στρατηγική και στη λειτουργία της εταιρείας; Τι διαφοροποιεί το agency από τον ανταγωνισμό; Κωνσταντίνος Λιμπέρης: Κατά τη διάρκεια των 23 ετών της λειτουργίας της Palladian στο χώρο της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων, ένα πράγμα παραμένει αναλλοίωτο και οδηγός της εταιρείας: ο σεβασμός προς τον πελάτη και η καλλιέργεια σχέσεων αμοιβαίας εμπιστοσύνης. Αν ανατρέξουμε Μαρίτα Καζαδέλλη, General Manager και Κωνσταντίνος Λιμπέρης, Chief Operating Officer Σεβασμός προς τον πελάτη με σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=