21 BCS PR AGENCIES στο πελατολόγιο της εταιρείας μας, θα βρούμε πελάτες που παραμένουν πιστοί συνεργάτες μας από την πρώτη μέρα της λειτουργίας μας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι κατορθώσαμε, με πολλή προσπάθεια και συνεχή αγώνα, να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους και να προσφέρουμε τις λύσεις που χρειάζονταν στα καθημερινά τους ζητήματα. Αυτό συνεχίζουμε και σήμερα, εκπαιδεύοντας τους ανθρώπους μας στη διαχείριση των ίδιων των πελατών, όχι απλώς των λογαριασμών τους. Και αυτό έχει πραγματική αξία, τόσο για εκείνους όσο και για εμάς. Ο χαρακτηρισμός μας ως «Σύμβουλοι Επικοινωνίας» έχει σημασία, καθώς εμπεριέχει έμμεσα και το κομμάτι της αμφίδρομης εμπιστοσύνης που προσπαθούμε να συντηρούμε καθημερινά. Τέλος, στην ερώτησή σας σχετικά με το στοιχείο αυτό που μας διαφοροποιεί, θα έλεγα ότι είναι η διάθεσή μας να μη μένουμε στην επιφάνεια και σε μια τυπική σχέση εταιρείας και πελάτη, αλλά να επιδιώκουμε μια εις βάθος ουσιαστική επαφή που θα διαρκέσει χρόνια και θα γίνεται ολοένα και καλύτερη. Ποιες συνεργασίες και projects της εταιρείας θα λέγατε πως έχουν ιδιαίτερη σημασία για την εταιρεία; Δύσκολα μπορεί να ξεχωρίσει κανείς κάποιες δουλειές και συνεργασίες σε σχέση με κάποιες άλλες, καθώς η καθεμιά έχει μια ξεχωριστή αξία και σημασία για την εταιρεία. Αν έπρεπε να ανατρέξω στον τελευταίο χρόνο, θα μπορούσα να διακρίνω το σημαντικό και δύσκολο project της οργάνωσης της «τριπλής» εκδήλωσης των εγκαινίων του κέντρου διαλογής του πελάτη μας ACS. Και αυτό γιατί απευθυνόταν σε τρία διαφορετικά κοινά, τα οποία έπρεπε διαδοχικά να ξεναγηθούν στο χώρο, να ενημερωθούν για τη λειτουργία και το έργο του και να φιλοξενηθούν. Μια δεύτερη εκδήλωση για την οποία είμαστε πραγματικά υπερήφανοι, καθώς είχαμε την ευθύνη τόσο για την οπτική της ταυτότητα, όσο και για το περιεχόμενο και τη διοργάνωσή της, ήταν το πρώτο Διεθνές Συνέδριο του Ταμείου των Μηχανικών με τίτλο «Σχεδιάζοντας τις βιώσιμες στρατηγικές του αύριο». Μετά από οκτώ μήνες προετοιμασίας, το συνέδριο αυτό συγκέντρωσε μια πλειάδα διεθνών και εγχώριων ομιλητών και επιστημόνων και έδωσε το έναυσμα να ξεκινήσει ένας δημιουργικός διάλογος που θα συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά, σε δεύτερο αντίστοιχο συνέδριο. Τέλος, είμαστε πολύ υπερήφανοι που και φέτος σε συνεργασία με την DASC Branding, οι διακρίσεις μας συνεχίστηκαν. Στα Travel Marketing Awards 2024 για την πρόταση Destination Branding & Marketing του προορισμού του Νευροκοπίου, λάβαμε το χρυσό πρώτο βραβείο. Στις προσπάθειές μας αυτές έχουμε συνοδοιπόρο τον Brand strategist Δημοσθένη Μπρούσαλη, ο οποίος με την πολύχρονη πείρα του και τις πολλές διακρίσεις του στο χώρο του Branding, αποτελεί έναν ξεχωριστό συνεργάτη μας. CONTACT DETAILS ΟΝΟΜΑ Palladian Communication Specialists ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Σκουφά 60, Αθήνα 10680 ΤΗΛΕΦΩΝΟ 210 3392321 E-MAIL klimperis@palladian.gr URL www.palladian.gr ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Κωνσταντίνος Λυμπέρης, Chief Operating Officer
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=