pr agencies 2024

4 Τις προκλήσεις, ευκαιρίες και εξελίξεις που διαμορφώνουν το μέλλον των Δημοσίων Σχέσεων αναλύουν τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του Τομέα PR της ΕΔΕΕ - Δημήτρης Ρούλιας (Out of the Box), Ελένη Σουράνη (Socialdoo), Γιώργος Λιμπέρης (Palladian Communications Specialists) και Βασίλης Δασκαλόπουλος (Valuecom), στο πλαίσιο της καθιερωμένης ζωντανής και ουσιαστικής συζήτησης που κάνουμε κάθε χρόνο. Γράφει η Σόνια Χαϊμαντά Στη συζήτηση, εμβαθύνουν στις δυναμικές του ψηφιακού PR και των social media, επισημαίνοντας τη σημασία της ευελιξίας και της καινοτομίας στην εποχή της έκρηξης των κοινωνικών δικτύων. Η διαχείριση κρίσεων αποκτά νέο βάθος, καθώς οι συνεχείς προκλήσεις -γεωπολιτικές, περιβαλλοντικές, υγειονομικές- επιβάλλουν στρατηγική ετοιμότητα και άμεση αντίδραση με διαφάνεια και υπευθυνότητα. Επιπλέον, η τεχνητή νοημοσύνη αναδεικνύεται ο καταλύτης για την αναβάθμιση της επικοινωνίας, θέτοντας ωστόσο κρίσιμα ζητήματα δεοντολογίας και υπεύθυνης χρήσης. Στη συζήτηση τονίζεται επίσης η αναγκαιότητα για διαρκή συνεργασία με άλλους κλάδους της επικοινωνίας και stakeholders, ενώ αναγνωρίζονται η ανταγωνιστικότητα του χώρου και η ανάγκη για μια νέα προσέγγιση στην προσέλκυση ταλέντων. Με αναλυτική προσέγγιση, τα μέλη μοιράζονται σκέψεις και στρατηγικές για τη διατήρηση της ηγετικής θέσης του PR στη νέα ψηφιακή εποχή, τονίζοντας την ανάγκη για διαρκή ανανέωση, ηθική ευθύνη και ενίσχυση της συνεργασίας με τους πελάτες και την κοινωνία συνολικά. Η συζήτηση προσφέρει μια πολύτιμη ματιά στις καίριες προκλήσεις και τις προτεραιότητες του κλάδου, καθιστώντας σαφές ότι οι Δημόσιες Σχέσεις παραμένουν στην πρώτη γραμμή της επιχειρηματικής στρατηγικής και της κοινωνικής υπευθυνότητας. Ελένη Σουράνη: Η νέα πραγματικότητα του ψηφιακού PR και των Social Media Καταγράφουμε και σχολιάζουμε εδώ και πολλά χρόνια, σ’ αυτό εδώ το βήμα, τις τεκτονικές αλλαγές που συντελούνται στην επικοινωνία συνολικά και ειδικότερα στις Δημόσιες Σχέσεις, με άξονα την εκρηκτική ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων. Αυτή η εξέλιξη έχει διαμορφώσει μια νέα πραγματικότητα στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες μας και τα στελέχη μας υλοποιούν το επικοινωνιακό έργο. Μια πραγματικότητα που απαιτεί γνώση, διαρκή εγρήγορση, προσαρμογή, ετοιμότητα, ευελιξία, ανοιχτό πνεύμα. Επιλογή και προσαρμογή περιεχομένου στις ψηφιακές πλατφόρμες Στρατηγικά, η βασική προτεραιότητα του κλάδου μας σ’ αυτό το σκηνικό είναι να δοκιμάζει, να αξιολογεί και να επιλέγει τις πιο αποτελεσματικές μορφές περιεχομένου, έτσι ώστε να υπηρετούνται οι επικοινωνιακές ανάγκες στις κοινωνικές πλατφόρμες. Οι ανάγκες είναι πολλές και διαφορετικές: από τη μια, η θυελλώδης εξάπλωση του Tik Tok απαιτεί ένα οπτικοακουστικό format με πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, με το οποίο όλοι λίγο-πολύ πειραματιζόμαστε, αν και προκύπτουν ήδη βέλτιστες πρακτικές. Από την άλλη, εξακολουθεί και υπάρχει η απαίτηση για στοχευμένη και αποτελεσματική λεκτική και οπτική επικοινωνία, Η νέα πραγματικότητα του PR Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις σε έναν κόσμο διαρκούς αλλαγής

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=