pr agencies 2024

6 ικανότητά μας να υλοποιούμε επικοινωνιακές λύσεις με καινοτομία και βάθος. Γιώργος Λιμπέρης: Διαχείριση κρίσεων στην εποχή του Perma-Crisis Ζούμε στην εποχή του perma-crisis: σ’ έναν κόσμο διαρκών, συνεχών κρίσεων, που συνδέονται με γεωπολιτικές, περιβαλλοντικές, υγειονομικές συνθήκες, συχνά πλανητικών διαστάσεων. Οι σύγχρονοι οργανισμοί, δημόσιοι και ιδιωτικοί, μικρότεροι και μεγαλύτεροι, συνειδητοποίησαν με σκληρό τρόπο ότι το «απρόοπτο» είναι πιο κοντά απ’ όσο φανταζόμαστε και ότι η προετοιμασία για την αντιμετώπιση μιας πιθανής κρίσης δεν είναι περιττή πολυτέλεια ή ένα διαδικαστικό «τικ» σε μια λίστα τυπικών ζητουμένων. Οι εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων, οι οποίες ήταν ανέκαθεν στην πρώτη γραμμή της αντιμετώπισης δύσκολων καταστάσεων, έχουν ξεκάθαρα αναβαθμίσει τη θέση τους σ’ αυτό το σκηνικό. Η δυνατότητά μας να «διαβάζουμε» το κοινωνικό και το επιχειρηματικό περιβάλλον, να χαρτογραφούμε και να αναλύουμε τα λεγόμενα issues που απασχολούν τους επιμέρους κλάδους στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα και να προετοιμάζουμε με επάρκεια έναν οργανισμό, ενίσχυσε ακόμα περισσότερο το ρόλο μας και -κυρίως- την ευθύνη μας. Έχουμε πλήρη συνείδηση αυτής της ευθύνης, γι’ αυτό και δουλεύουμε σκληρά, ώστε να αντιλαμβανόμαστε σωστά τις καταστάσεις και να εφοδιάζουμε τους πελάτες μας με τις κατάλληλες μεθοδολογίες, τα εργαλεία και τις δεξιότητες. Ο απώτερος στόχος είναι σε περίπτωση ανάγκης να αντιδράσουμε γρήγορα και αποτελεσματικά, με διαφάνεια, ειλικρίνεια και σεβασμό στο κοινό. Δημήτρης Ρούλιας: Επαγγελματικό Crisis Management: κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας Η αίσθησή μας είναι ότι, αξιολογώντας την αντίδραση αρκετών οργανισμών σε πρόσφατες ελάσσονες ή και μείζονες κρίσεις, είναι φανερή η θετική συνεισφορά του επαγγελματικού crisis management. Aπό την άλλη, υπάρχουν και περιπτώσεις όπου αυτό απουσιάζει θεαματικά, με πολύ άσχημα αποτελέσματα για το δοκιμαζόμενο brand… Όπως επισημάναμε και πιο πάνω, η ουσία της επικοινωνίας παραμένει η ίδια: να προστατεύσουμε κατά το δυνατόν τη φήμη ενός brand και να το βοηθήσουμε να ανακάμψει γρήγορα στην περίπτωση που υποστεί κάποιο πλήγμα. Τα εργαλεία βέβαια αλλάζουν διαρκώς. Θα ακούσετε πολλούς συναδέλφους να λένε ότι η διαχείριση μιας κρίσης στην εποχή του TikTok είναι ένας πραγματικός εφιάλτης. Όμως αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο για μας, είμαστε μαθημένοι να αξιολογούμε τα νέα εργαλεία και να προσαρμόζουμε ανάλογα τις τεχνικές και τις μεθόδους μας. Αλλά πλέον η αγορά στο σύνολό της έχει συνειδητοποιήσει ότι τα PR Agencies είναι φτιαγμένα για τα δύσκολα! Δημήτρης Ρούλιας: Ηθική και υπεύθυνη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης Η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) είναι αναμφίβολα το κυρίαρχο θέμα του καιρού μας - διατρέχοντας οριζόντια όλα τα μεγάλα ζητήματα της ανθρωπότητας, γεωπολιτικά, κοινωνικά, περιβαλλοντικά. Μιλώντας από τη σκοπιά των Δημοσίων Σχέσεων, υπάρχουν ήδη στη διάθεσή μας ώριμα εργαλεία με εκπληκτικές αντικειμενικές δυνατότητες. Πρωτοπόροι και εδώ, οι επαγγελματίες του κλάδου μας στην πράξη χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο το ΑΙ, βελτιώνοντας την ταχύτητα, την ακρίβεια αλλά και την ποιότητα του επικοινωνιακού έργου. Ωστόσο, επιτρέψτε μου να θέσω μια διάσταση που θεωρώ θεμελιώδη: όσο το AI εξελίσσεται σε καθοριστικό παράγοντα στο πεδίο του PR, είναι σημαντικό να θεσπιστούν κατευθυντήριες γραμμές που διασφαλίζουν την ηθική και υπεύθυνη χρήση του. Απαιτείται λοιπόν ένα πλαίσιο αρχών, που θα μας επιτρέψει να αξιοποιήσουμε την ασύλληπτη πολυπλοκότητα του ΑΙ με ταυτόχρονη τήρηση των κανόνων δεοντολογίας, με σεβασμό στα πνευματικά δικαιώματα και στη διατήρηση του απορρήτου των πελατών μας. Τηρώντας αυτές τις αρχές, οι εταιρείες μας μπορούν να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά το ΑΙ, αναβαθμίζοντας συνεχώς -όπως το κάνουν ήδη- τις υπηρεσίες στρατηγικής ανάλυσης και επικοινωνίας, παραγωγής περιεχομένου, διαχείρισης ζητημάτων και κρίσεων και αξιολόγησης των επικοινωνιακών ενεργειών, βασισμένες στη διαφάνεια και την εμπιστοσύνη σε σχέση με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη - πελάτες, ΜΜΕ, δημόσιους φορείς, κοινωνία των Η αγορά Δημοσίων Σχέσεων δεν έχει καταφέρει να παγιώσει ένα μοντέλο αμοιβών ανάλογο της προσπάθειας που καταβάλλεται

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=