pr agencies 2024

9 BCS PR AGENCIES εφαρμόσουμε. Υπάρχει μεγάλη διάθεση συνολικά στην Ένωσή μας να προχωρήσουμε θαρραλέα προς αυτή την κατεύθυνση - όλοι καταλαβαίνουμε ότι είναι μονόδρομος για τη συλλογική πρόοδο και την επιχειρηματική μας ανάπτυξη. Θα δούμε πολλές σχετικές πρωτοβουλίες στο άμεσο μέλλον. Δημήτρης Ρούλιας: Συχνά αποδεικνυόμαστε και πιο αποτελεσματικοί Το σημαντικό είναι ότι λειτουργώντας σε μια τέτοια αγορά, μπορούμε να επικεντρωθούμε στη διαφοροποίηση μέσω της δημιουργικότητας, της καινοτομίας αλλά και της εμπειρίας μας. Εξάλλου, τα ελληνικά agencies-μέλη του Τομέα PR της ΕΔΕΕ βρίσκονται σε πραγματικά υψηλό επίπεδο σε σχέση με αυτά τα χαρακτηριστικά. Όλοι μας, λίγο-πολύ, έχουμε επαφές με το εξωτερικό και γνώση των διεθνών συνθηκών στον κλάδο μας, είτε μέσω των διεθνών δικτύων στα οποία συμμετέχουμε, είτε μέσω πολυεθνικών ομίλων είτε μέσω ad hoc projects. Έτσι έχουμε πλήρη επίγνωση της αξίας και της ανταγωνιστικότητάς μας. Όχι απλά δεν έχουμε τίποτα να ζηλέψουμε, σε ταλέντο, τεχνογνωσία και καινοτομία, αλλά συχνά αποδεικνυόμαστε και πιο αποτελεσματικοί, καλούμενοι να λειτουργήσουμε σε περιβάλλοντα απαιτητικά και με δομές πιο… χαλαρές. Αν κάτι έχουμε να ζηλέψουμε, αυτό είναι οι αμοιβές. Η αγορά μας δεν έχει καταφέρει να παγιώσει ένα μοντέλο αμοιβών ανάλογο της προσπάθειας που καταβάλλεται. Δεν υπάρχει λόγος να το κρύβουμε: με βάση τη δουλειά μας και την αξία που προσθέτουμε, οι αμοιβές μας θα έπρεπε να είναι υψηλότερες - και κατ’ επέκταση οι αμοιβές των ανθρώπων μας. Εναπόκειται σε μας να προσεγγίσουμε συντεταγμένα το ζήτημα, να υιοθετήσουμε μια πολιτική λογικών και δίκαιων αμοιβών και να πείσουμε τους πελάτες μας ότι μια τέτοια εξέλιξη είναι προς το συμφέρον όλων. Προκλήσεις και προτεραιότητες Ελένη Σουράνη: Πρέπει να (ξανα)γίνουμε επιθυμητός προορισμός για νέες και νέους Οφείλουμε να κάνουμε ξεχωριστή αναφορά σε μια από τις μείζονες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς: την προσέλκυση των νέων ταλέντων. Οι εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων έχουν διαρκή ανάγκη από νέο αίμα, όχι μόνο ποσοτικά αλλά κυρίως ποιοτικά. Αναζητούμε στελέχη με ιδιαίτερο συνδυασμό προσόντων και δεξιοτήτων, πέρα από τις ακαδημαϊκά διαπιστευτήρια. Θέλουμε ανθρώπους με ευρύ πνεύμα, εξοικειωμένους με την τεχνολογία στο υψηλότερο επίπεδο, με «οριζόντια» κατανόηση του κόσμου και υψηλή εργασιακή ηθική. Το θέμα είναι ότι πρέπει να (ξανα)γίνουμε επιθυμητός προορισμός για νέες και νέους με αυτά τα χαρακτηριστικά. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και στο τραπέζι, πολύ περισσότερο από τις αμοιβές, μπαίνουν το όραμα, η ευελιξία, η δημιουργικότητα, η κουλτούρα βιωσιμότητας. Βασίλης Δασκαλόπουλος: Θα ανακοινώσουμε σύντομα πρωτοβουλίες για την εκπαίδευση Κάποτε η αείμνηστη Μελίνα, απευθυνόμενη στον Ανδρέα, είχε πει την ιστορική πλέον ατάκα: «Πρόεδρε, δεν αρέσουμε πλέον…». Στον κλάδο μας δεν θεωρούμε ότι είμαστε σε τέτοια φάση, αλλά συνειδητοποιούμε ότι πρέπει να προσπαθήσουμε εντατικά, σε επίπεδο εικόνας, εργασιακού μοντέλου και οράματος, ώστε να συνεχίσουμε να αρέσουμε, αν μη τι άλλο περισσότερο από άλλους παράπλευρους κλάδους που πλέον αντλούν από την ίδια δεξαμενή. Το ταλέντο είναι λοιπόν ο καταλύτης για την πρόοδό μας και πέρα από το να το ανιχνεύσουμε και να το προσελκύσουμε, οφείλουμε να το κρατήσουμε και να το εξελίξουμε. Για να το πετύχουμε, πάνω απ’ όλα, πρέπει ίσως να επενδύσουμε στην εκπαίδευση, ως εταιρείες και ως κλάδος. Και σ’ αυτό το πεδίο θα ανακοινώσουμε σύντομα πρωτοβουλίες.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=