80 C M Y CM MY CY CMY K INTRAFASHION GROUPABEE (PINKWOMAN) Με την ολοκλήρωση δυο κρίσιμων ετών πανδημικής κρίσης (2020-2021), η Pink Woman έχει πλέον εδραιώσει τη θέση της ως το μεγαλύτερο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο ελληνικό Fast Fashion Brand, αποκτώντας σημαντική διείσδυση και αναγνώριση στο γυναικείο καταναλωτικό κοινό, ως συνώνυμο της μόδας, της υψηλής προϊοντικής ποιότητας και των πάντα προσιτών τιμών της. Η omni channel στρατηγική που ακολουθεί αποτελεί το βασικό εργαλείο, καταφέρνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα στην διευρυμένη ανάπτυξη και αναδιάρθρωση του Ομίλου Intrafashion, o οποίος το 2021 σημείωσε αύξηση πωλήσεων +49% (έναντι του 2020). Παράλληλα, έσπασε το φράγμα των 100 Pink Woman stores στην Ελλάδα και των 7.000.000 επισκέψεων στο δίκτυο φυσικών της καταστημάτων, με αξιοσημείωτη προ φόρων κερδοφορία που ξεπέρασε τα 3,7 εκατ. ευρώ σε συνολικό κύκλο εργασιών που άγγιξε τα 28,0 εκατ. ευρώ. Η Pink Woman, με γνώμονα πάντα τη βελτίωση του εταιρικού brand image, συνεχίζει το φιλόδοξο πλάνο ανάπτυξης του δικτύου καταστημάτων και ανακαίνισής τους στο νέο retail concept, αυξάνοντας συγχρόνως ποσοτικά και ποιοτικά το πλάνο επικοινωνίας και διαφήμισής της. Ο Βαγγέλης Παπαλιός με τον Δημήτρη Ματεμτζή, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο ΔημήτρηςΜατεμτζής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, INTRAFASHIONGROUP ABEE (PINKWOMAN) Η βράβευση του Ομίλου Intrafashion και του brand Pink Woman στην κατηγορία “Turnaround Business” αποτελεί μια σημαντική διάκριση που όλη η εταιρική ομάδα και εγώ προσωπικά υποδεχόμαστε με ιδιαίτερη ικανοποίηση και τιμή. Με χρονικό ορόσημο την εξαγορά του ομίλου στις αρχές του 2020 και παρά τις πολυάριθμες δυσχέρειες που το σύνολο της αγοράς αντιμετώπισε και εξακολουθεί να αντιμετωπίζει τα τελευταία δυόμισι χρόνια, καταφέραμε να εδραιώσουμε την ηγετική μας παρουσία, με σημαντική ανάπτυξη των πωλήσεων και της λειτουργικής κερδοφορίας. Κινητήρια δύναμη, η στρατηγική μας προσήλωση στη διαρκή προϊοντική βελτίωση στις επιταγές των σύγχρονων τάσεων, πάντα σε προσιτές τιμές, οι πολύ υψηλές μας επενδύσεις, τόσο σε επίπεδο δικτύου καταστημάτων, όσο και στοχευμένες ενέργειες διαφήμισης, επικοινωνίας και προώθησης - όλα σχεδιασμένα και εφαρμοσμένα από μια μεγάλη, νεανική και ταλαντούχα ομάδα συνεργατών στα πιο κομβικά τμήματα του ομίλου: Design, Product, Marketing, Retail… και όχι μόνο! Έχοντας ήδη σαν παρακαταθήκη τα αποτελέσματα του 2021, αλλά και την εξαιρετική πορεία του α΄ οκταμήνου του 2022, που παρουσιάζει αύξηση >+30%, ατενίζουμε με αισιοδοξία αλλά και μεθοδικότητα το προσεχές διάστημα και τις προκλήσεις που θα παρουσιάσει. Η υγιής εικόνα των οικονομικών μας δεικτών, η κεφαλαιακή επάρκεια αλλά και οι υψηλοί μας στόχοι αποτελούν τις βάσεις για πολλή και σκληρή δουλειά για όλους εμάς στον Όμιλο Intrafashion. Τις θερμές μου ευχαριστίες για την αναγνώριση στους διοργανωτές των «Πρωταγωνιστών της Ελληνικής Οικονομίας» και τα συγχαρητήριά μου σε όλα τα μέλη τη ομάδας μου, για την οποία νιώθω τυχερός και περήφανος. ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 2021 ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 2020 ΜΕΤΑΒΟΛΗ 2021/2020 (%) ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 2021 ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 2020 ΜΕΤΑΒΟΛΗ 2021/2020 (%) INTRAFASHION GROUP ΑΒΕΕ (PINK WOMAN) 27.916.734 18.831.093 48,25 3.731.651 -702.316 631,34
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=