68 HOUSE MARKET Α.Ε. (IKEA) Με επιτυχημένη παρουσία 75 περίπου ετών, ο Όμιλος Fourlis αποτελεί ηγετική δύναμη ως εμπορικός όμιλος εταιρειών διαρκών καταναλωτικών αγαθών, με δραστηριότητα που ξεχωρίζει στην εγχώρια και διεθνή αγορά. Ο όμιλος δραστηριοποιείται στον κλάδο της λιανικής πώλησης Οικιακού Εξοπλισμού και Επίπλων μέσω του brand IKEA, Αθλητικών Ειδών μέσω του brand Intersport, Ειδών Υγείας και Ευεξίας μέσω του brand Holland & Barrett, αλλά και στις επενδύσεις σε Ακίνητη Περιουσία μέσω της Trade Estates ΑΕΕΑΠ. Αντιπροσωπεύοντας κάποια από τα μεγαλύτερα διεθνή brands, συνεχίζει τη στρατηγική του επέκταση σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία, έχοντας ως στόχο την ανάπτυξη στους τομείς του εμπορίου, των υπηρεσιών, τη δημιουργία συνεργασιών και την προσαρμοστικότητα στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς. To 2001 παρουσίασε στην ελληνική αγορά την IKEA μέσω της νεοσυσταθείσας εταιρείας HouseMarket Α.Ε., έπειτα από συμφωνία με την πολυεθνική σουηδική εταιρεία επίπλων οικιακού εξοπλισμού και εστίασης ΙΚΕΑ. Το πρώτο κατάστημα IKEA στη Θεσσαλονίκη άνοιξε τις πόρτες του το 2001, εγκαινιάζοντας μια νέα πραγματικότητα για την ελληνική αγορά. Το δεύτερο κατάστημα άνοιξε το 2004 στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ενώ τον Μάρτιο του 2008 άνοιξε και το κατάστημα στη Λεωφόρο Κηφισού. Έκτοτε, η IKEA «μετράει» 8 καταστήματα και ένα ανεπτυγμένο κέντρο παραγγελίας και παραλαβών, τα Pick-Up Points. Στην αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή προστίθενται ένα πλήρως οργανωμένο και user friendly e-shop και app, στα οποία ο καταναλωτής μπορεί να περιηγηθεί σε όλη την ποικιλία των προϊόντων IKEA, αλλά και να εμπνευστεί από τις προτάσεις που θα βρει σε αυτά. Εντός του 2024, ο όμιλος πρόκειται να εγκαινιάσει το νέο κατάστημα ΙΚΕΑ στην Πάτρα, με το Ηράκλειο Κρήτης να ακολουθεί το 2025 και το Ελληνικό το 2027. Θεόδωρος Φελέκης, Sales, Range & Logistics Manager Αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες της κοινωνίας Σε μια συνεχώς μεταβαλλόμενη αγορά, που επηρεάζεται τόσο από το εσωτερικό όσο και το εξωτερικό περιβάλλον, στην IKEA κινούμαστε προς μια πιο βιώσιμη κατεύθυνση, αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες της κοινωνίας, προσαρμοζόμαστε γρήγορα στα νέα δεδομένα και διατηρούμε τον πήχυ τόσο της αγοραστικής εμπειρίας όσο και της αποτελεσματικότητας σε υψηλά επίπεδα. Τα καταστήματα νέας γενιάς εντός των πόλεων, ο ψηφιακός μετασχηματισμός αλλά και οι συνεχώς προστιθέμενες υπηρεσίες όπως η πρόσφατη προσθήκη της υπηρεσίας παραλαβής όλων των προϊόντων της από το κατάστημα ΙΚΕΑ The Mall Athens και ΙΚΕΑ Πειραιάς, δείχνουν την πρόθεσή μας να διατηρήσουμε το όραμά της ΙΚΕΑ, που δεν είναι άλλο από τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους πολλούς. Διαθέτουμε συνολικά περισσότερα από 9.500 προϊόντα, έπιπλα και είδη καθημερινής χρήσης, ενώ προσφέρουμε μια ολιστική αγοραστική εμπειρία στον επισκέπτη μέσα από το Σουηδικό Κατάστημα Τροφίμων, το Σουηδικό Εστιατόριο και Swedish Deli, αντίστοιχα, στα μικρότερα μαγαζιά, αλλά και τη Småland, τον ειδικά διαμορφωμένο παιδότοπο εντός των καταστημάτων. Παράλληλα, έχουμε αναπτύξει ένα οργανωμένο δίκτυο υπηρεσιών που ο κάθε πελάτης μπορεί να απολαύσει στα φυσικά καταστήματα αλλά και στο IKEA.gr. Επιπλέον υπηρεσίες, όπως η μέτρηση, ο σχεδιασμός και η εγκατάσταση της κουζίνας, τα online σχεδιαστικά προγράμματα που ο πελάτης μπορεί να δημιουργήσει τις δικές του συνθέσεις, οι συμβουλές επίπλωσης με δυνατότητα online εξυπηρέτησης για όλες τις περιοχές της χώρας, η μεταφορά και συναρμολόγηση αλλά και οι click & collect αγορές, ολοκληρώνουν το σύνολο της εμπειρίας IKEA που θέλουμε να προσφέρουμε. Πρόσφατα προχωρήσαμε σε μια στρατηγική απόφαση μείωσης των τιμών μας σε περισσότερα από 1.500 προϊόντα, αφουγκραζόμενοι της συνθήκες που επικρατούν στην εγχώρια αγορά. ΚΛΑΔΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 2022 ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 2021 MET. 2022/2021 (%) ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 2022 ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 2021 MET. 2022/2021 (%) ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΟΙΚΙΑΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ 180.185.000 161.748.000 11,40 9.710.000 11.486.000 -15,46 Το βραβείο παρέλαβε ο Θεόδωρος Φελέκης, Sales, Range & Logistics Manager της εταιρείας
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=