ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 2024

92 ΑΛΦΑ - ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΟΝ. Α.Ε. Η ΑΒ Βασιλόπουλος παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να προσφέρει το καλύτερο σε όλους: καταναλωτές, εργαζομένους, κοινωνία, περιβάλλον και οικονομία. Για την εταιρεία, η ποιότητα είναι αδιαπραγμάτευτη, ενώ η εξυπηρέτηση βρίσκεται στο επίκεντρο, διευκολύνοντας τον πελάτη στις αγορές με καινοτόμους λύσεις και διαμορφώνοντας μια μοναδική αγοραστική εμπειρία. Η εταιρεία βρίσκεται πάντα δίπλα στους πάνω από 2 εκατομμύρια πελάτες της με θάρρος, ακεραιότητα, ομαδικότητα, φροντίδα και χιούμορ. Στέκεται δίπλα σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, εκεί όπου χτυπάει η καρδιά της, μέσα από το εκτενές δίκτυό της σε όλη την Ελλάδα. Δίνει, επίσης, ιδιαίτερη έμφαση στην ισότητα και τη συμπερίληψη, προωθώντας ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς, για περισσότερους από 13.000 εργαζομένους. Όλα τα παραπάνω γίνονται με οδηγό τη βιώσιμη ανάπτυξη, που είναι και βασικός πυλώνας της στρατηγικής της ΑΒ Βασιλόπουλος, υλοποιώντας πρωτοποριακές πρακτικές και προγράμματα, προς όφελος της κοινωνίας και του περιβάλλοντος. Νίκος Λαβίδας, Brand President Στηρίζουμε έμπρακτα την ελληνική οικονομία και κοινωνία Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, στηρίζουμε έμπρακτα την ελληνική οικονομία και κοινωνία μέσα από επενδύσεις και πρωτοβουλίες που μας καθιστούν «πρωταγωνιστές» σε πολλαπλά επίπεδα. Τη χρονιά που πέρασε, θέσαμε τις βάσεις για τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό των υποδομών μας, προσβλέποντας σε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης για την εταιρεία μας και τον τόπο μας. Σε αυτήν την κατεύθυνση, αξιοποιούμε τις αποθήκες μας στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, δημιουργώντας «Εξαγωγικό Hub». Ελληνικά φρούτα, λαχανικά και άλλα προϊόντα εξάγονται προς την Τσεχία, τη Ρουμανία και τη Σερβία, εκτιμώντας πως η αποστολή θα φτάσει τους 70 - 80 χιλιάδες τόνους το χρόνο με έσοδα που υπολογίζονται στα 100 εκατομμύρια ευρώ, ετησίως. Μέσα από το Hub, προωθούμε ελληνικά προϊόντα στο εξωτερικό, ενισχύοντας την τοπική παραγωγή. Μερικά από τα προϊόντα που εξάγουμε είναι τομάτες από την Κρήτη, φράουλες από την Ηλεία, πορτοκάλια από την Πελοπόννησο και ακτινίδια από τη Μακεδονία. Αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όπως τα ΑΒ Επιλογή και ΑΒ Ελληνική Γη, εξάγονται πάνω από 80 κωδικοί από όσπρια, ζυμαρικά, ρύζι, ελιές, τυριά, χυμούς, τοματοπολτούς, αλάτι, χαλβά, όπως ψιλές φακές Κοζάνης, κριθαράκι Τρίπολης, ελιές Καλαμών, γραβιέρα Κρήτης κ.ά. Ο σχεδιασμός της ΑΒ Βασιλόπουλος περιλαμβάνει, επίσης, την ανάπτυξη και βελτίωση του δικτύου μας μέσα από την ανακαίνιση των υπαρχόντων καταστημάτων, τη δημιουργία νέων καταστημάτων, αλλά και μικρών καταστημάτων πόλεων, μέσω του μοντέλου Franchise. Το άνοιγμα του νέου καταστήματος στο Μαρούσι σηματοδότησε τη νέα εποχή των καταστημάτων ΑΒ, ενώ ακολούθησαν οι ανακαινίσεις των καταστημάτων σε Ελληνικό και Νέα Ερυθραία (επί της Ε.Ο.). Με τη δημιουργία νέων καταστημάτων franchise ή με τη μετατροπή των μικρών μας καταστημάτων σε κεντρικά σημεία πόλεων σε franchise, δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας, ενώ προσφέρεται η δυνατότητα σε όσους το επιθυμούν να κάνουν το δικό τους ξεκίνημα στην επιχειρηματικότητα. Με σταθερό προσανατολισμό στη βιώσιμη ανάπτυξη, έχουμε δεσμευτεί να μειώσουμε τη σπατάλη τροφίμων και τα πλαστικά μας κατά 50% μέχρι το 2025, την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά 37% έως το 2030 και να φτάσουμε στο μηδενικό αποτύπωμα έως το 2050. Με γνώμονα αυτό, δημιουργήσαμε το ΑΒ Climate Hub, έναν ιστότοπο της ΑΒ, για να ενημερώσουμε και να προετοιμάσουμε την εφοδιαστική μας αλυσίδα για τη διαδικασία παρακολούθησης, στοχοθέτησης και δημιουργίας αναφοράς σχετικά με τη μέτρηση του ανθρακικού αποτυπώματος. Πραγματοποιήσαμε και το πρώτο μας webinar στους προμηθευτές μας, με στόχο να λειτουργήσουμε από κοινού σε αυτήν τη σημαντική δέσμευση. Οι πρωτοβουλίες μας λειτουργούν με γνώμονα το καλό για το περιβάλλον, για την κοινωνία και για τον άνθρωπο, γιατί στην ΑΒ Βασιλόπουλος το καλό είναι για όλους. ΚΛΑΔΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 2022 ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 2021 MET. 2022/2021 (%) ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 2022 ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 2021 MET. 2022/2021 (%) ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ 1.981.870.000 1.966.605.000 0,78 -2.089.000 42.972.000 -104,86 Το βραβείο παρέλαβε η Αλεξία Μαχαίρα, Sustainable Retail & Corporate Communication Manager της εταιρείας

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=