ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 2017

παρουσίαση 17 απόκριση στο πάτημα του γκαζιού χωρίς την παραμικρή υστέρηση που συχνά διακρίνει τους diesel turbo κινητήρες. Όσον αφορά τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, η χρήση μηχανικού υπερσυμπιεστή (λειτουργία έως τις 3.500 rpm) και turbo (λειτουργία σε όλο το εύρος στροφών) εξασφαλίζει περίσσεια ισχύος με άμεση απόκριση και εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Διαθέσιμες οι εκδόσεις Τ5 με 254 ίππους και Τ6 με 320 ίππους. Όλες οι εκδόσεις είναι τετρακίνητες, ενώ στις αρχές της επόμενης χρονιάς οι D4 και Τ5 εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες και ως προσθιοκίνητες. Τέλος, ήδη από το λανσάρισμα θα είναι διαθέσιμη στην αγορά και η plug-in Τ8 Twin Engine AWD υβριδική έκδοση, με συνδυαστική ισχύ 407 ίππων. Ο συνδυασμός βενζινοκινητήρα 320 ίππων και ηλεκτροκινητήρα θα προσφέρει επιτάχυνση 0-100 σε χλμ./ώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα, ροπή 640 Nm (περίπου 65,3 χιλιογραμμόμετρα), μόλις 49 γρμ. εκπομπές CO2 και αυτονομία με αμιγώς ηλεκτροκίνηση σχεδόν 45 χιλιομέτρων. DrivingDynamics Ο στόχος των μηχανικών ήταν εξαρχής ένας και απλός: η δημιουργία του κορυφαίου SUV της κατηγορίας, με εντυπωσιακή πολυτέλεια και άπλετους χώρους, με τον οδηγό να κάθεται -τυπικά για την κατηγορία- σχετικά ψηλά, αλλά να εμπνέεται από το ίδιο το αυτοκίνητο για δυναμική οδήγηση. Το μότο των μηχανικών στην εξέλιξη του μεγαλύτερου XC90 ήταν Relaxed Confidence (σε ελεύθερη απόδοση χαλαρωτική αυτοπεποίθηση), με στόχο να υπογραμμίσει την άνεση και τον έλεγχο, δύο βασικά στοιχεία στον τρόπο που αντιλαμβάνεται ο οδηγός το αυτοκίνητο. Στο νέο XC60 το μότο αυτό έχει εξελιχθεί σε Inspired Confidence (εμπνευσμένη αυτοπεποίθηση, σε επίσης ελεύθερη απόδοση), όπου πλέον η έμφαση δίνεται στον έλεγχο σε συνδυασμό με την έμπνευση για πιο συμμετοχική οδήγηση. Μερικά μόνο χιλιόμετρα στο τιμόνι του νέου XC60 αρκούν για να αντιληφθεί κάποιος ότι οι μηχανικοί της Volvo πέτυχαν το στόχο τους. Οι δυνατότητες που προσφέρει η SPA σε συνδυασμό με τα κινητήρια συστήματα Drive-E, αλλά και την καλά μελετημένη και εξελιγμένη ανάρτηση, χαρίζουν στο νέο XC60 ένα δυναμικό «πάτημα» με κορυφαία ποιότητα κύλισης και εξαιρετική ακαμψία, ενώ ο οδηγός νιώθει απόλυτο έλεγχο χάρη και στον μεγάλο βαθμό πληροφόρησης από το τιμόνι. Παράλληλα, οι πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης προσφέρουν στον οδηγό την ευκαιρία να προσαρμόσει απόλυτα το αυτοκίνητο στο προσωπικό του οδηγικό στυλ. Sensus - εύκολος χειρισμός, σχεδόν ενστικτώδης Και στο νέο XC60 το σύστημα διασύνδεσης οδηγού και αυτοκινήτου γίνεται μέσω του ‘Sensus’. Χρησιμοποιούνται τελευταίας τεχνολογίας οθόνη αφής και λογισμικό, όπως έγιναν ευρέως γνωστά από τη Σειρά 90, που επιτρέπουν στον οδηγό να οικοδομήσει άμεσα μια ενστικτώδη κατανόηση της φιλοσοφίας λειτουργίας του συστήματος, της θέσης που βρίσκονται τα χειριστήρια και του τρόπου με τον οποίο μπορεί να τα χειρίζεται. Η οθόνη αφής αντικαθιστά το συμβατικό σύνολο κουμπιών και χειριστηρίων στην κεντρική κονσόλα με έναν κομψό πίνακα ελέγχου. Αυτή η οθόνη διασυνδέεται με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων εμπρός από τον οδηγό, ενώ ζωτικές πληροφορίες προβάλλονται στο κάτω μέρος του παρμπρίζ με το σύστημα Head-Up Display. Το σύστημα ελέγχου περιλαμβάνει επίσης χειριστήρια πάνω στο τιμόνι και δυνατότητα λειτουργίας με φωνητικές εντολές. Οι πωλήσεις για το νέο XC60 έχουν ήδη ξεκινήσει. Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής για τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις ξεκινούν από 53.490 ευρώ για την D4 έκδοση των 190 ίππων και 56.030 ευρώ για την D5 έκδοση των 235 ίππων. Όσον αφορά τις βενζινοκίνητες, η T5 των 254 ίππων ξεκινά επίσης από 53.490 ευρώ, η Τ6 των 320 ίππων από 55.975 ευρώ, ενώ η πλέον ισχυρή, η Τ8 Twin Engine υβριδική έκδοση των 407 ίππων, ξεκινά από 62.780 ευρώ. Όλες οι εκδόσεις είναι τετρακίνητες.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=