22 Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά Ποιο είναι τοόραμα της Volvo για τομέλλον της αυτοκίνησης σε παγκόσμιο επίπεδο και ποιοι είναι οι στόχοι που έχει η εταιρείαστην Ελλάδα; Το όραμα της Volvo για το μέλλον της αυτοκίνησης έχει δύο όψεις. Η σουηδική μάρκα από το 2010 έχει παρουσιάσει μοντέλα που ανεβάζουν την οδηγική εμπειρία σε άλλο επίπεδο. Είτε αυτό είναι η ευχαρίστηση πίσω από το τιμόνι είτε η αίσθηση που νιώθουν οδηγός και επιβάτες από τη μοντέρνα πολυτέλεια που απολαμβάνουν, είτε η σιγουριά ότι ανά πάσα στιγμή υπάρχουν διαθέσιμα κορυφαία συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας να τους προστατεύσουν, είτε ακόμα και οι απεριόριστες δυνατότητες connectivity που προσφέρουν τα μοντέλα μας - γιατί η σημερινή γενιά ενδιαφέρεται πάρα πολύ και γι’ αυτά. Η άλλη όψη του οράματος είναι το Vision 2020 ή, όπως θα το αποδίδαμε στα ελληνικά, το Όραμα 2020. Είναι η δέσμευση της Volvo ότι μέχρι το 2020 θα έχει εξελίξει και παρουσιάσει όλη την απαιτούμενη τεχνολογία, ώστε να μην υπάρχει απώλεια ζωής ή σοβαρός τραυματισμός σε οποιοδήποτε ατύχημα εμπλέκεται ένα μοντέλο μας. Παρά τηδύσκοληοικονομικήσυγκυρία των τελευταίων ετών, ηVolvoστην Ελλάδα κατορθώνει σταθερά να αυξάνει τις πωλήσεις της.Μπορείτε ναμας πείτε πώς έκλεισε το 2016σε επίπεδοπωλήσεων και οικονομικών στοιχείων και πώς «τρέχει» μέχρι στιγμής το 2017; Το 2016 έκλεισε αρκετά καλά, με μοντέλα μας να παίρνουν θέσεις στο βάθρο των κατηγοριών τους. Για παράδειγμα, το XC90, το μεγάλο μας SUV, κυριάρχησε στην κατηγορία του με ποσοστό 48,3% - σχεδόν ένα στα δύο μεγάλα SUV που πωλήθηκαν πέρυσι ήταν Volvo. Το μερίδιο αγοράς της Volvo στην Ελλάδα για το 2016 ήταν 1,85% και δεδομένων των συνθηκών είμαστε ικανοποιημένοι. Όσον αφορά στο 2017, η χρονιά έχει ξεκινήσει καλά και είμαστε αισιόδοξοι για το δεύτερο μισό του έτους, καθώς αναμένουμε ένα πολύ σημαντικό νέο μοΓιάννηςΠετούλης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, VolvoCar Hellas To όραμα της Volvo Χρυσός Χορηγός της εκδήλωσης «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας» ήταν η Volvo Car Hellas και ο επικεφαλής της Γιάννης Πετούλης μάς μίλησε τόσο για το όραμα και τις επιδόσεις της εταιρείας, όσο και για την εικόνα αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=