ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 2017

συνέντευξη 23 ντέλο, το Νέο XC60, του οποίου οι πωλήσεις ξεκινούν σε λίγες μέρες.. Ποια είναι ταμοντέλασας που καταγράφουν την καλύτερηπορείαστην ελληνικήαγορά και ποια είναι εκείνααπό ταοποίαπεριμένετε πολλάστομέλλον; Αναφέρθηκα ήδη στο XC90, ιδιαίτερα θετική όμως ήταν η εμπορική πορεία και του XC60 στη χώρα μας, για το 2016. Το μεσαίο SUV της Volvo αποδείχθηκε αντίστοιχα δημοφιλές όπως και στον υπόλοιπο κόσμο - υπενθυμίζω ότι το XC60 είναι εδώ και χρόνια το best seller της Volvo ανά την υφήλιο. Στη χώρα μας το XC60 κατέγραψε το 2016 συνολικά 217 ταξινομήσεις, που του χάρισαν για άλλη μια χρονιά την πρώτη θέση ανάμεσα στον premium γερμανικό ανταγωνισμό, κάτι που αξίζει να σημειωθεί ότι συμβαίνει ανελλιπώς την τελευταία πενταετία! Πώς έχει επηρεάσει ηοικονομικήκρίση την αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων όσον αφορά τοαυτοκίνητο; Σίγουρα έχουν επηρεαστεί τόσο η αγοραστική συμπεριφορά όσο και -κατά προέκταση- η αγορά του αυτοκινήτου, ως επιχειρηματικός χώρος γενικότερα. Από την άλλη, παρουσιάζεται έντονο το φαινόμενο ότι η αγορά ενός αυτοκινήτου για τον Έλληνα έχει ξαναγίνει πιο συνειδητή επιλογή, με την έννοια ότι επιλέγει με μεγάλη προσοχή τα μοντέλα που θα συγκρίνει ως υποψήφια, ζυγίζει με μεγάλη ακρίβεια τα υπέρ και τα κατά, εξετάζει με αυστηρά κριτήρια και τελικά επιλέγει γνωρίζοντας ότι κάνει κάποιου είδους επένδυση. Υπό αυτήν την έννοια, έχει επέλθει κάποιος ορθολογισμός στην αγορά, ο οποίος σίγουρα έχει ευνοήσει και τη μάρκα μας, καθώς η Volvo, αν και premium μάρκα, προσφέρει πολύ μεγάλη αξία για το ποσό που εκταμιεύει ο πελάτης για την αγορά ενός μοντέλου μας. Ποια κακώς κείμενα χρήζουν, κατά τηγνώμησας, άμεσης επιδιόρθωσης, προκειμένου ναμπορέσει να καταγράψει ανοδικήπορείαη ελληνικήαγορά αυτοκινήτου; Διαχρονικό πρόβλημα της αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι το νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο μεταβάλλεται πολύ συχνά, σίγουρα συχνότερα απ’ ό,τι θα επιθυμούσε ο μέσος καταναλωτής που αγοράζει ένα αυτοκίνητο και θα το κρατήσει -απ’ ό,τι δείχνουν οι στατιστικές- για περισσότερο από μία δεκαετία και θα ήθελε να γνωρίζει με σχετική ακρίβεια ποιο θα είναι το κόστος χρήσης αυτού του καταναλωτικού αγαθού. Η μεταβολή του νομοθετικού πλαισίου είναι τόσο συχνή στη χώρα μας, που δεν επιτρέπει ούτε στους καταναλωτές αλλά ούτε και στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο να προγραμματίσουν, κάτι που αποβαίνει εις βάρος όλων των εμπλεκομένων, αλλά και των δημοσιονομικών εσόδων του κράτους.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=