70 ΑμβρόσιοςΚάρδαρης, ΓενικόςΔιευθυντής, Cosmotee-Value Κίνητροώστε να κατακτήσουμε νέες κορυφές Στην Cosmote e-Value, με 5.000 καταρτισμένα στελέχη στην πρώτη γραμμή, μιλάμε καθημερινά στην καρδιά του πελάτη. Γι’ αυτό, παρά το δύσκολο περιβάλλον, συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε, δημιουργώντας διαρκώς νέες θέσεις εργασίας. Στόχος μας είναι να βρίσκουμε συνεχώς νέους, αποτελεσματικούς και διαδραστικούς τρόπους επικοινωνίας με τον πελάτη, ώστε να προσφέρουμε σε κάθε έναν ξεχωριστά μία μοναδική εμπειρία, σε κάθε επαφή μαζί μας. Στην Cosmote e-Value, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες Contact Center, πάνω από 18 χρόνια στην Ελλάδα, και στη Ρουμανία από το 2014. Με τη διάκριση αυτή, η εταιρεία μας επιβραβεύεται για την ανάπτυξη που παρουσιάζει παρά τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, καθώς τη διετία 2013-15 πέτυχε σημαντική βελτίωση των οικονομικών δεικτών. Σκοπός μας στην Cosmote e-Value, είναι να υποστηρίζουμε καθημερινά τα πιο γνωστά brands να επικοινωνούν με τους πελάτες τους, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης, σε κάθε συναλλαγή, μέσω κάθε καναλιού επικοινωνίας. Επενδύουμε στη συνεχή εκπαίδευση των στελεχών μας, καινοτομώντας στις διαδικασίες λειτουργίας και αξιοποιώντας την τεχνολογική μας υπεροχή (διαχείριση όλων των καναλιών επικοινωνίας: τηλέφωνο, e-mail, chat, social media κ.λπ.), η Cosmote e-Value παρέχει σε κάθε επαφή, με τον κάθε πελάτη ξεχωριστά, υπηρεσίες που προσθέτουν αξία (value), προσφέροντας εξαιρετική εμπειρία (customer experience). Οι προσδοκίες μας θα συνεχίσουν να είναι υψηλές και ο παράγοντας άνθρωπος, πελάτης, εργαζόμενος θα συνεχίσει να είναι το κίνητρό μας ώστε να βελτιωνόμαστε και να δημιουργούμε αξεπέραστες στιγμές. Η διάκρισή μας στην εκδήλωση Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας, ως Greek Business Champion, δεν θα μπορούσε παρά να αποτελεί κίνητρο ώστε να κατακτήσουμε νέες κορυφές. COSMOTE E-VALUE H εταιρεία e-value, μέλος του Ομίλου OTE - Cosmote, δραστηριοποιείται από τον Σεπτέμβριο του 1999 στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Contact Center, με στόχο την αποτελεσματική διαχείριση των πελατειακών σχέσεων των συνεργατών της. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στην πόλη της Ξάνθης, ενώ συγχρόνως λειτουργεί υποκατάστημά της στον Άγιο Στέφανο Αττικής, όπου βρίσκονται και τα κεντρικά γραφεία διοίκησης της εταιρείας. Έχοντας βαθιά γνώση ότι η ολοκληρωμένη και αποτελεσματική επικοινωνία με την αγορά και τον πολίτη είναι το κλειδί της επιτυχίας για κάθε επιχείρηση και οργανισμό, η e-value επενδύει συστηματικά στην ανάπτυξη και προσφορά των πλέον σύγχρονων, ολοκληρωμένων υπηρεσιών αμφίδρομης και εξατομικευμένης επικοινωνίας, μέσα από ένα ενοποιημένο περιβάλλον για την πλήρη διαχείριση όλων των καναλιών επικοινωνίας (τηλέφωνο, fax, email, chat, web). Το άρτια εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό της, σε συνδυασμό με τις δυνατότητες που προσφέρει η σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία που διαθέτει, είναι σε θέση να βελτιώσει σημαντικά την επικοινωνία των εταιρειών - οργανισμών που συνεργάζονται μαζί της. Με δυνατότητα απασχόλησης μέχρι 3.300 εξειδικευμένων agents, 365 ημέρες το χρόνο και σε 24ώρη βάση, η e-value προσφέρει με απόλυτη επιτυχία ολοκληρωμένες υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της. O Νίκος Παπαλάμπρου, Διευθύνων Σύμβουλος της Ingroup, και ο Αμβρόσιος Κάρδαρης, Γενικός Διευθυντής της Cosmote e-Value. ΚΛΑΔΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 2015 ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 2013 ΜΕΤΑΒΟΛΗ 2015/2013 (%) ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 2015 ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 2013 ΜΕΤΑΒΟΛΗ 2015/2013 (%) ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ CONTACT CENTER 70.614.000 38.641.000 82,74 8.095.000 2.312.000 250,13
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=