ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 2017

82 ΜΕΓΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΉΣ ΥΓΙΕΙΝΉΣ Α.Ε. Αμιγώς ελληνική ως εταιρεία, η ΜΕΓΑ σήμερα αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες παραγωγικές μονάδες προϊόντων προσωπικής υγιεινής στην Ευρώπη. Ιδρύθηκε το 1980 και πλέον έχει παρουσία σε 4 ηπείρους, ενώ χρόνο με το χρόνο κατακτά νέες αγορές στο εξωτερικό. Στο portfolio της ανήκουν γνωστές μάρκες όπως οι EveryDay, Pom Pon, BabyCare, Babylino, Tipers, Wet Hankies, ΜΕΓΑ και Sani, που κατέχουν ισχυρές ή και ηγετικές θέσεις στην ελληνική αγορά, αλλά και δυναμική παρουσία στο εξωτερικό. Επίσης, αναφοράς χρήζει η συμμετοχή της εταιρείας με το μεγαλύτερο ποσοστό στο συνολικό private label της κατηγορίας προϊόντων προσωπικής υγιεινής στην Ελλάδα. Επιπλέον, η ΜΕΓΑ έχει αναλάβει την παραγωγή επώνυμων προϊόντων πολυ-εθνικών εταιρειών-κολοσσών στον τομέα ατομικής υγιεινής (contract manufacturing) - συχνά, μάλιστα, με εξαιρετικά υψηλές απαιτήσεις σχεδιασμού (βιο-διασπώμενα, προϊόντα με εξαιρετικές ιδιότητες φιλικότητας προς το δέρμα, 100% Cotton κ.λπ.). ?????????????????????????/ ???????????????????????????????????? Η Λήδα Βιτουλαδίτου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της ΜΕΓΑ Α.Ε. και ο Πασχάλης Αποστολίδης, Πρόεδρος του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος. ΚΛΑΔΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 2015 ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 2013 ΜΕΤΑΒΟΛΗ 2015/2013 (%) ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 2015 ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 2013 ΜΕΤΑΒΟΛΗ 2015/2013 (%) ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ 134.517.065 92.015.628 46,19 6.103.451 3.641.936 67,59 ΛήδαΒιτουλαδίτου, ΔιευθύντριαΜάρκετινγκ,ΜΕΓΑΑ.Ε. Μια πολύ σημαντική διάκριση Μια διάκριση είναι πάντα σημαντική. Όμως σε περιόδους κρίσης η σημασία της είναι ακόμη μεγαλύτερη. Η διάκριση της ΜΕΓΑ ως Greek Champion στην πρόσφατη τελετή βράβευσης «Οι Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας 2016», που διοργάνωσε η Direction Business Network, επιβραβεύει τις προσπάθειές μας των τελευταίων ετών και αποδεικνύει ότι η εταιρεία μας βρίσκει δημιουργικές διεξόδους, παρά τις αντιξοότητες, κόντρα στην οικονομική κρίση, εκπροσωπώντας την ανάπτυξη. ΗΜΕΓΑ στηρίζει την ελληνική οικονομία διατηρώντας το τρίπτυχο: Παραγωγή, Έδρα, Ιδιοκτησία στην Ελλάδα. Η εταιρεία συνέχισε το επενδυτικό της πλάνο και στη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, με επενδύσεις άνω των 55 εκατ. ευρώ στο διάστημα 2010 - 2016 σε υπερσύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό και εξελιγμένα συστήματα ποιοτικού ελέγχου. Παράλληλα, θεωρώντας πάντα τους ανθρώπους το πολυτιμότερο κεφάλαιό της, αύξησε το προσωπικό της σε ποσοστό πάνω από 73% στο ίδιο διάστημα. Ενισχύοντας την εξαγωγική της δραστηριότητα, κατάφερε να πενταπλασιάσει τις εξαγωγές της (2010 - 2016), εκπροσωπώντας επάξια τη χώρα μας σε 4 ηπείρους και επιβεβαιώνοντας ότι η καινοτομία και η ποιότητα μπορούν να έχουν ελληνική ταυτότητα, αλλά και διεθνές διαβατήριο. Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στις ευπαθείς ομάδες, η ΜΕΓΑ εφάρμοσε ένα ευρύ πλάνο κοινωνικών δράσεων το 2016. Μεταξύ άλλων, το 2016, η εταιρεία προσέφερε πάνω από 1,5 εκατ. προϊόντα, σε συνεργασία με κοινωνικούς φορείς και φιλανθρωπικές οργανώσεις σε όλη την Ελλάδα. ΗΜΕΓΑ είναι μια εταιρεία που δεσμεύεται να συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα την ελληνική οικονομία, ανταγωνιζόμενη επάξια πολυεθνικούς κολοσσούς στον τομέα προϊόντων προσωπικής υγιεινής, αποδεικνύοντας ότι οι Έλληνες δεν γεννήθηκαν μόνο για να καταναλώνουν, αλλά και να δημιουργούν -και μάλιστα με όραμα- επενδύοντας σε υπερσύγχρονη τεχνολογία, σε ανθρώπινο δυναμικό και καινοτομία.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=