Business News Magazine #11

thelist Μετά από 20 χρόνια δεν θα υπάρχουν πιστωτικές κάρτες, υποστηρίζει ο Dan Schulman, ο CEO του PayPal από το 2015, αφού οι QR κωδικοί θα έχουν τον πρώτο λόγο και όλοι οι καταναλωτές θα έχουν πλήρη συνδεσιμότητα σε πολύ χαμηλές τιμές. Τονίζει πως θα υπάρχει πάντα ένα «εργαλείο χρηματοδότησης» πίσω από αυτές τις ψηφιακές μεθόδους πληρωμής, όμως αντί για το χρώμα μιας πιστωτικής, οι καταναλωτές θα ενδιαφέρονται περισσότερο για την αξία που θα έχουν αυτές οι οικονομικές υπηρεσίες. Ξεκίνησε από την AT&Τ, έμεινε εκεί 18 χρόνια και, προς μεγάλη έκπληξη των γονιών του, άφησε τη δουλειά για να δοκιμάσει την τύχη του σε start-ups (αφού το γραφείο του είχε μέσα μπάνιο πίστευαν πως ήταν η καλύτερη θέση στον κόσμο!), από εκεί στην American Express και μετά στην Priceline. Και, φυσικά, βοήθησε τον Richard Branson να γίνει ακόμα πιο πλούσιος με το λανσάρισμα της Virgin Mobile, μια εμπειρία που έχει να το λέει πως τον βοήθησε ιδιαίτερα να αντιμετωπίζει την κάθε δουλειά σαν ένα εργαλείο για να προσφέρει κανείς στο σύνολο. Πλέον οδηγεί την PayPal στη σύγχρονη εποχή και διώχνει τα καθημερινά άγχη με την εξάσκησή του, εδώκαι χρόνια, στις πολεμικές τέχνες. Ειδικά την “krav maga”, την τέχνη της αυτοάμυνας που χρησιμοποιούν οι Ισραηλινοί στρατιώτες. Τον έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό, στηφιλοσοφία του ως «ηγέτη», ενώ τον έχει μάθει να μη σηκώνει ποτέ τον τόνο της φωνής του. Και πιστεύει ακράδαντα πως δεν υπάρχει κάτι πιο δυνατό από το να γνωρίζει η ομάδα σου πως όταν φέρει εις πέρας μια αποστολή, θα της το αναγνωρίσεις και θα κερδίσει τα εύσημα. Dan Schulman CEO, PayPal Πλατφόρμες: Facebook, Twitter, LinkedIn Μετά από μια άκρως επιτυχημένη επταετία ως CEO της Ericsson, o Hans Vestberg ανέλαβε τη Verizon την 1η Αυγούστου του 2018. Δηλώνει πως είναι ένας λογιστής που έχει ωστόσο περάσει τα τελευταία 20 χρόνια στα πιο βαθιά κανάλια της τεχνολογίας και αν και δεν υποστηρίζει πως είναι σούπερ ειδικός επάνω σ’ αυτή, την κατανοεί. Και ξέρει τις απαιτούμενες κινήσεις που χρειάζονται για να φέρει τη νέα 5G εποχή και να κάνει τη Verizon την πρώτη εταιρεία επικοινωνιών που θα τη λανσάρει παγκοσμίως. Ο ικανότατος Σουηδός δεν αγχώνεται που η Verizon δραστηριοποιείται αυστηρά στην Αμερική και δεν διαθέτει δίκτυο εκτός συνόρων, αφού προς το παρόν θέλει να ανοίξει το δρόμο του 5Gστα 110 εκατομμύρια συνδρομητές της εταιρείας. Όπως δεν θέλει ακόμα να «μπλέξει» με εταιρείες περιεχομένου, τηλεοπτικές ειδικότερα. Αρκείται στο deal με το Yahoo, το οποίο εξαγόρασε το καλοκαίρι του 2016 έναντι 4,83 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αν και πρόσφατα δήλωσε πως το συγκεκριμένο τμήμα θα πρέπει να τακτοποιήσει καλύτερα τα του οίκου του και να μην τα περιμένει όλα από τη «μητρική» φροντίδα. Eπίσης, ο Vestberg έχει σημειώσει τις παρατηρήσεις των ειδικών πως η εταιρεία παραείναι soft στο επικοινωνιακό παιχνίδι και προσπαθεί να το αλλάξει αυτό. Λάτρης του handball, τακτικότατος τζόγκερ και μόνιμα στο twitter, στον Vestberg αρέσει ιδιαίτερα η ομαδική προσπάθεια και να μοιράζει το παιχνίδι, ίσως γι’ αυτό και να προχώρησε στην αναδιάρθρωση της εταιρείας επάνω στους τρεις άξονες -«consumer», «business» και «VerizonMedia Group»-, ενώπαράλληλα έδωσε ένα κομμάτι των IT λειτουργιών στην «εξωτερική» Infosys. Hans Vestberg CEO, Verizon Communications Πλατφόρμες: Twitter, LinkedIn, Instagram 14 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=