Business News Magazine #12

businessfiles Συνέργεια Πολιτισμού με δημιουργικές προεκτάσεις Διατηρώντας και ενισχύοντας το κοινωνικό του προφίλ, το Sales Promotion Center γίνεται συνοδοιπόρος στην πιο δημιουργική ομάδα ενίσχυσης της πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας μας, του «Διαζώματος». Το ενδιαφέρον του Sales PromotionCenter για την πολιτιστικήμας κληρονομιά δένει αρμονικά με τον κυρίαρχο στόχο του «Διαζώματος», που δεν είναι άλλος από την ένταξη των αρχαίων θεάτρων και μνημείων στην καθημερινότητα των πολιτών, με την ταυτόχρονη προστασία και ανάδειξή τους. Μέσα από αυτή τηνώσμωση, αναμένεται η διαμόρφωση ευρύτερων συνεργειών, με κοινό στόχο την ενίσχυση του έργου του «Διαζώματος». ΗπολύχρονηεμπειρίατουSalesPromotion Center στο χώρο της επικοινωνίας και του marketing θα αποτελέσει τον βασικό μοχλό αυτής της συνέργειας, η οποία αναμένεται να έχει και περαιτέρω εκφράσεις. Βασικός στόχος του Sales Promotion Center είναι το μήνυμα και το έργο του «Διαζώματος» να μεταδοθεί σε όσο το δυνατόν πιο πολλούς αποδέκτες και όλο και περισσότεροι να είναι εκείνοι που καθημερινά θα αντιλαμβάνονται την αξία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, αλλά και τη δύναμη που αυτή περικλείει. Παράλληλα, πέρα από την ετήσια συνδρομήως εταιρικό μέλος, το Sales Promotion Center θα χορηγεί το «Διάζωμα» για κάθε ημερομίσθιο που υλοποιεί για λογαριασμό πελατών του, με ένα ευρώ. Αξίζει να σημειώσουμε ότι σε ετήσια βάση τα ημερομίσθια αυτά ανέρχονται σε δεκάδες χιλιάδες. Με αυτόν τον τρόπο, το Sales Promotion Center υποστηρίζει οικονομικά το «Διάζωμα», αλλά συγχρόνως κάνει κοινωνούς και εμπλέκει σε αυτόν το σκοπό όλους τους πελάτες της εταιρείας και τους συνεργάτες του. Ηανακοίνωση αυτής της συνεργασίας έγινε σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Μπενάκη παρουσία, μεταξύ άλλων, του καθηγητή και κορυφαίου αρχαιολόγου της αρχαίας Μεσσήνης, Πέτρου Θέμελη, βουλευτών, καθώς και σημαντικών εκπροσώπων πελατών του Sales Promotion Center και πλήθους κόSales Promotion Center Εταιρικό μέλος στο «Διάζωμα» Ιωσήφ Μπαχαρίδης, Κώστας Μαχαίρας, Νίκος Δριβάκος, Ιάκωβος Δρακούλης. σμου. Η βραδιά ξεκίνησε με ένα μουσικό σύνολο, η μουσική συμπόρευση του οποίου αποτελεί ένα έξοχο παράδειγμα συνεργασίας και πηγή έμπνευσης για το κοινό βήμα του «Διαζώματος» και του Sales Promotion Center, σύμφωνα με τον Νίκο Ιμιρζιάδη, Founder και CEOτου Sales Promotion Center, όπως σημείωσε μεταξύ άλλων στην εισαγωγική του τοποθέτηση. Ο Σταύρος Μπένος, αφού καλωσόρισε το Sales Promotion Center στους κόλπους του «Διαζώματος», μίλησε για το «θρίαμβο των συνεργειών», αλλά και για την πορεία της όλης προσπάθειας από την ίδρυση του «Διαζώματος», το 2008, μέχρι και σήμερα. Παράλληλα, αναφέρθηκε στη στρατηγική επιλογή του σωματείου να αποκλείσει πιθανές χρηματοδοτήσεις από το δημόσιο και την Ε.Ε, να στηριχθεί αποκλειστικά στον ιδιωτικό τομέα και να εισαγάγει ταυτόχρονα το θεσμό των εταιρικών μελών. Στη συνέχεια, ο Πέτρος Ιμιρζιάδης, Business Development Head και Partner του Sales Promotion Center, έκανε μία σύντομη αναφορά στην 42χρονη πορεία και εξέλιξη του Sales Promotion Center και παράλληλα εστίασε στο ύφος της συνεργασίας με το «Διάζωμα» και τον τρόπο υλοποίησής της. Πέρα από την οικονομική προσφορά, αναφέρθηκε και σε άλλες μεθόδους που θα βοηθήσουν στην περαιτέρω επικοινωνιακή υποστήριξη του «Διαζώματος». Ένας από τους βασικούς στόχους είναι η προσέγγιση «του δυναμικού κοινού της ελληνικής κοινωνίας, ηλικίας 18-25, ανώτερης και ανώτατης εκπαίδευσης, οι οποίοι συνεργάζονται με το Sales PromotionCenter ως part timers και η μεταλαμπάδευση σε αυτούς των αξιών και της σημασίας της πολιτιστικής κληρονομιάς». 43 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=