Business News Magazine #13

χή της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης, αυτό προϋποθέτει συνεχή προσήλωση στην καινοτομία, όχι μόνο στην ανάπτυξη προϊόντων και την επέκταση σε νέες κατηγορίες αλλά και στην ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων και την εξέλιξη των διεργασιών, της οργάνωσης και του συνολικού τρόπου σκέψης. Εμπιστοσύνη στη Νέα Γενιά Η Coca-Cola Τρία Έψιλον επενδύει σταθερά στη νέα γενιά εδώκαι πολλά χρόνια, με πρωτοβουλίες που δίνουν τη δύναμη στους νέους να δημιουργήσουν ένα καλύτερο μέλλον στην Ελλάδα. Μαζί με φορείς, Περιφέρειες και Δήμους, πελάτες και συνεργάτες, η εταιρεία υλοποιεί το Youth Empowered, ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα για την απασχολησιμότητα στη χώρα. Από το 2017, που ξεκίνησε, έχει προσφέρει δωρεάν καθοδήγηση και επαγγελματική δικτύωση σε περισσότερους από τα της εμπειρίας των ανθρώπων και των πελατών. Παράλληλα, μέσα στον ίδιο εργασιακό χώρο συνυπάρχουν άνθρωποι από πέντε διαφορετικές γενιές, με τις πιο νέες γενιές να έχουν ως αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα την ανάγκη να είναι ο εαυτός τους. Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον εστιάζουμε και επενδύουμε στη διαφορετικότητα, αξιοποιώντας τη δυναμική της κάθε γενιάς διαμορφώνοντας ένα σύγχρονο και κατάλληλο εργασιακό περιβάλλον για όλους. Καλλιεργούμε νέες συμπεριφορές και ηγετικές δεξιότητες, με στόχο την ενδυνάμωση με υπευθυνότητα, τη διαχείριση της πολυπλοκότητας, την αξιοποίηση των big data, τη γρήγορη λήψη αποφάσεων, τη συνεχή μάθηση και γενικά την εξέλιξη αυτού που ονομάζουμε self - leadership. Θέλουμε οι άνθρωποί μας να αισθάνονται ότι βρίσκονται σε μια εταιρεία γρήγορη, ευέλικτη, που τους αναπτύσσει, τους εμπνέει, τους στηρίζει να παίρνουν πρωτοβουλίες και πάνω απ’ όλα να είναι ο εαυτός τους». Σοφία Κάντα, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, Coca-Cola Τρία Έψιλον. Καινοτομία για τη συνολική ανάπτυξη της αγοράς και την επέκταση σε νέες κατηγορίες Σταθερά προσανατολισμένη στην ανάπτυξη της αγοράς μέσω της καινοτομίας, ηCoca-Cola Τρία Έψιλον έχει δημιουργήσει ένα συναρπαστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων, που καλύπτει τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών 24ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Στην επο14.000 νέους σε όλη τη χώρα, με το 98% των συμμετεχόντων να δηλώνει ότι βοηθήθηκε ουσιαστικά από το πρόγραμμα. Συνολικά, 150 στελέχη της αγοράς έχουν προσφέρει 2.500 εθελοντικές ώρες καθοδήγησης με 23 εταιρείες και φορείς να στηρίζουν το πρόγραμμα. Στόχος του προγράμματος είναι μέχρι το τέλος του 2020, να βοηθήσει 20.000 νέους, ώστε να θέσουν τις βάσεις για το μέλλον τους. Άλλο παράδειγμα των δράσεων της εταιρείας αποτελεί το πρόγραμμα Rise Management Trainee, που δίνει τη δυνατότητα σε νέους με ταλέντο και διάθεση να κάνουν μια δυναμική επαγγελματική αρχή σε ένα εργασιακό περιβάλλον που τους εξελίσσει κάθε μέρα. Τα τελευταία 29 χρόνια, περισσότεροι από 150 νέοι έχουν σταδιοδρομήσει τόσο μέσα στην εταιρεία όσο και ευρύτερα στον Όμιλο Coca-Cola HBC, μέσω του Προγράμματος, αναλαμβάνοντας υψηλόβαθμες θέσεις. Επένδυση στην κυκλική οικονομία και σε καινοτόμους βιώσιμες λύσεις για ένα καλύτερο αύριο Με όραμα έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα, η Coca-Cola Τρία Έψιλον επενδύει σε καινοτόμους βιώσιμες λύσεις και υιοθετεί στην πράξη τις αρχές της κυκλικής οικονομίας, για ναμπορέσει ναδιαμορφώσει έναν καλύτερο κόσμο. Ηεταιρείασχεδιάζει ένα πλαίσιοδράσεων που ενσωματώνει εξίσου κοινωνικές και περιβαλλοντικές πρακτικές, ενώ αναλαμβάνει σταθερά δεσμεύσεις πουβρίσκονται έναβήμαπιομπροστάαπ’ όσα υπαγορεύει το ελληνικό αλλά και το ευρωπαϊκό ρυθμιστικό πλαίσιο. Παράδειγμα αυτών των δεσμεύσεων είναι η νέα στρατηγική για τις συσκευασίες και οι δράσεις για το πλαστικό και για την προώθηση ενός αποτελεσματικού πλαισίου για την ανακύκλωση, που δημιουργούν έναν νέο κύκλο δραστηριότητας -συλλογή, επεξεργασία, επαναχρησιμοποίηση- που πραγματοποιείται στην Ελλάδα. Πρώτη στον κλάδο τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα, η Coca-Cola Τρία Έψιλον χρησιμοποιεί ανακυκλωμένο πλαστικό (rPet) στις συσκευασίες των αναψυκτικών της και το 100% των συσκευασιών των προϊόντων της εταιρείας είναι ανακυκλώσιμο. Στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι η σταδιακή υποκατάσταση του πλαστικού στις συσκευασίες με ανακυκλωμένο πλαστικό σε ποσοστό 35% τουλάχιστον μέχρι το 2025, σε σχέση με 25% που προβλέπει η Οδηγία της Ε.Ε. Επιπλέον, η εταιρεία θα προχωρήσει στην αντικατάσταση της πλαστικής μεμβράνης με ανακυκλωμένο χαρτόνι για τις πολυ-συσκευασίες αλουμινίου, ενώ ανακυκλώνει το 95,5% των αποβλήτων που προκύπτουν κατά την παραγωγική διαδικασία και μειώνει διαρκώς το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των συσκευασιών της σε κάθε φάση του κύκλου ζωής τους. 25 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=