Previous Page  2 / 5 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 2 / 5 Next Page
Page Background

adbusiness

3

ΕΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

Βαγγέλης Παπαλιός

ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΞΙΑ

Δημήτρης Τσουκαλάς

(tsoukalas@direction.gr

)

ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΞΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Άννα Ανδρεώλα

(andreola@direction.gr

)

ΣΥΝΤΑΞΗ - ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

Σόνια Χαϊμαντά,

Μαρία Μπαζίγου

(bazigou@direction.gr)

,

Μάριος Παρλιάρος

(parliaros@direction.gr)

,

Αθ. X. Παπανδρόπουλος

SPECIAL PROJECT MANAGER

Αγάθη Ζορμπά

(zorba@direction.gr

)

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Μάριος Παπαλιός

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Λίνα Δέδε

(dede@direction.gr

)

ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

Μαρία Τσώνου

(tsonou@direction.gr

)

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ

Άννα Μηλιάδη

(miliadi@direction.gr

)

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ

www.smartmagna.com www.123fr.com

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

Βασίλης Θυμιανός

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ

Πηνελόπη Χατζηδημητρίου

ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ: 235ευρώ

(περιλαμβάνεται ΦΠΑ 6%)

Κωδικός: 011618

ISSN: 2408-0128

Κανάλια κολλημένα με τη δαπάνη

«Δεν στέκει, δεν ευσταθεί το επιχείρημα της κυβέρνησης περί μειωμένης διαφημιστικής

πίτας στην τηλεόραση για να δικαιολογήσει τη μείωση των αδειών πανελλαδικής εμβέλειας

από 8 σε 4», αναφωνούσε την περασμένη Τρίτη μεγαλοδικηγόρος, στο πλαίσιο της διαλογής

των φακέλων και της διαδικασίας ελέγχου των ορκωτών λογιστών για την υποβολή

ενστάσεων. Η επιχειρηματολογία του νομικού συμβούλου μεγάλου εν ενεργεία καναλιού,

την οποία πληροφορηθήκαμε εκ των υστέρων, φάνταζε αρχικά «προφανής, εύλογη, απλή

και κατανοητή». Ένας δικηγόρος υπερασπίζεται τα συμφέροντα μιας εταιρείας-πελάτη του

που θέλει να παραμείνει εν ζωή και να συνεχίσει να λειτουργεί. Η συνέχεια όμως έχει

ενδιαφέρον. Άρχισαν να κατατίθενται απίθανα επιχειρήματα πανταχόθεν. Ένας διευθυντής

έτερου καναλιού ανέπτυξε μια επιχειρηματολογία σε παραπλήσια υπερασπιστική γραμμή.

«Λένε ότι η διαφημιστική δαπάνη αγγίζει τα 180 εκατ. ευρώ στην τηλεόραση. Ωραία. Άρα

θεωρούν στην κυβέρνηση ότι με 50 εκατ. ευρώ έκαστος είναι βιώσιμη η αγορά και το τοπίο

καθαρό από παίκτες που ψυχορραγούν. Λογαριάζουν όμως χωρίς τον ξενοδόχο. Δεν απαντούν

σε συγκεκριμένες ερωτήσεις, δεν δίνουν λύσεις σε απορίες που είναι διάτρητες σε κριτική».

Και ξεκίνησε καταιγισμός ερωτημάτων επί τούτου.

Ανταγωνιστές μεταξύ τους συμφωνούσαν σε όλα και τα

ερωτήματα βέβαια χρήζουν απάντησης, ακόμη και αν ο

διαγωνισμός ολοκληρώνεται Δεκαπενταύγουστο…

Ποιος πιστεύει ότι η δαπάνη στα κανάλια θα

παραμείνει στα 180 εκατ. ευρώ, αν όντως είναι τόσα;

Δεν θα υπάρξει ποτέ, δεν θα σημειωθεί ανάκαμψη ποτέ σε αυτή τη χώρα, θα μείνει η

κατανάλωση υπό το μηδέν και συνακόλουθα η δαπάνη σε επίπεδα μονοκρατορίας ΕΡΤ το

1988;

Γιατί τιμωρείται ένας βιώσιμος πιθανός 5ος ή 6ος παίκτης αν μπορεί να επιβιώσει χωρίς

διαφήμιση ή χωρίς δανεισμό; Αν ένας επιχειρηματίας έχει άλλους πόρους; Δεν υπάρχουν

ζημιογόνες επιχειρήσεις στα ΜΜΕ που ζουν από την καλοσύνη των αδελφών εταιρειών;

Δηλαδή δεν υπάρχουν ζημιογόνες εταιρείες στην Ελλάδα που να συνεχίζουν να λειτουργούν

π.χ. από τη μητρική ή με ίδια κεφάλαια ή με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου; Τουλάχιστον κάποιες

χρονιές;

Ποιος έχει ορίσει ότι οι τέσσερις νικήτριες τηλεοπτικές επιχειρήσεις θα μοιραστούν

ισόποσα τη διαφημιστική δαπάνη; Τόσα χρόνια, από το 1989 έως σήμερα, πρωτοστατούσαν

στην κατάταξη της Media Services το Mega και ο ΑΝΤ1, ενώ ακολουθούσαν -αλλάζοντας

σειρά στη λίστα- το Star και ο Alpha και μετά όλοι οι υπόλοιποι. Ποιος λέει πόσα χρήματα

θα διοχετεύσουν τα media agencies στην τηλεόραση και πόσα θέλει να επενδύσει κάθε

διαφημιζόμενος σε κάθε κανάλι; Αστεία πράγματα.

Και συνέχισαν να μιλάνε, με τα ερωτήματά τους να φαντάζουν τόσο λογικά όσο και επιτακτικά.

Αν αυξηθεί η δαπάνη και εκτοξευθεί στα 500 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση, δεν θα πρέπει

να ωφεληθεί άλλος ένας; Ή η πίτα θα μεγαλώσει χάρη στους συγκεκριμένους, που κάποτε

μπήκαν σε ένα διαγωνισμό, έτυχε να διαθέτουν εχέγγυα και προϋποθέσεις και απέκλεισαν

οποιονδήποτε άλλον παίκτη διά παντός;

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

Μερικά ερωτήματα

σχετικά με το διαγωνισμό

για τις άδειες

Αναβολή

για 4279/2014

Η έννοια

“Τhe big ideaL”

Οι στιγμές

με σημασία

Τι συμβαίνει

με τις άδειες

B U S I N E S S N E TWOR K

Μικράς Ασίας 43 | 152 33 | Χαλάνδρι

T: 210.77.12.400 | F: 210.77.13.343

e-mail:

info@direction.gr www.direction.gr

4

12

18

22