Business News Magazine #4

interview O επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος μιλάει στο BusinessNews Magazine για την πορεία ανάπτυξης της αλυσίδας, την ελληνική αγορά σούπερ μάρκετ, που επαναπροσδιορίζεται, αλλά και την Εταιρική Υπευθυνότητα που, όπως λέει, είναι στάση ζωής και συνειδητή επιλογή για την εταιρεία. Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά Μετζίροπουγιατρίτησυνεχόμενη χρονιά κινείται πάνωαπό τα 2 δισ. ευρώ, δίκτυο καταστημάτων που αριθμεί αυτήν τη στιγμή 420 σημεία σε όλη την Ελλάδα και δυναμικές επενδυτικές κινήσεις σε ετήσια βάση, η θυγατρική του πολυεθνικού ομίλου Ahold Delhaize, ΑΒ Βασιλόπουλος, πρωταγωνιστεί στην ελληνική αγορά σουπερ μάρκετ και πρόσφατα βραβεύθηκε και για τις επιδόσεις της στον πλαίσιο της διοργάνωσης «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας», που διοργάνωσε η Direction Business Network. Με αυτή την αφορμή, οΔιευθύνων Σύμβουλος της αλυσίδας, Λεωνίδας Βρεττάκος, μίλησε στο BusinessNews Magazine για τη φιλοσοφία και την πορεία της ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς και τα σχέδιά της για τη συνέχεια. Πώς έκλεισε το 2017 για την ΑΒ Βασιλόπουλος και πώς «τρέχει» μέχρι στιγμής το 2018; Έχουν επηρεαστεί οι πωλήσεις από την όξυνση του ανταγωνισμού; Το 2017, αλλά και το 2016, ήταν δύο πολύ ιδιαίτερες χρονιές, αφού χαρακτηρίστηκαν από τον επαναπροσδιορισμό της αγοράς στον κλάδο μας. Όλοι εμείς στην ΑΒ είμαστε περήφανοι που έχουμε ένα διαρκώς αναπτυσσόμενο δίκτυο, που μετρά περισσότερα από 420 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, καθώς και έναν τζίρο 2 δισ. ευρώ, με συνολική συνεισφορά της τάξεως του 1,24% του ΑΕΠ για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Με σταθερότητα συνεχίζουμε να ακολουθούμε απρόσκοπτη τροχιά ανάπτυξης, εξελίσσοντας ταυτόχρονα με καινοτομία τόσο τη λειτουργία μας, όσο και νέα επιχειρηματικά σχήματα, όπως το franchise, που στηρίζουν την ελληνική επιχειρηματικότητα, τονώνουν την απασχόληση και συμβάλλουν στην ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας. Είμαστε περήφανοι που οι στρατηγικές μας επιλογές δικαιώνονται, όπως αποδεικνύεται από το γεγονός ότι η ραγδαία ανάπτυξη της Σκλαβενίτης, με την ενσωμάτωση 400 καταστημάτων στο δίκτυό της από τον περασμένο Μάρτιο, μεταφράστηκε σε μικρή υποχώρηση της τάξεως του 3%για τις πωλήσεις μας κι έτσι για τρίτη συνεχόμενη χρονιά βρισκόμαστε πάνω από τα 2 δισ. ευρώ τζίρο. Τι προβλέπει το επενδυτικό σας πλάνο για φέτος και για την επόμενη τριετία; Ποιες είναι οι πρώτες κινήσεις που έχουν δρομολογηθεί; Στόχος μας είναι η διαρκής στήριξη του καταναλωτικού κοινού, αλλά και όλων εκείνων που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο μας. ΗΑΒ θα συνεχίσει με την ίδια σταθερότητα και συνέπεια να ακολουθεί τις στρατηγικές της επιλογές, επενδύοντας περισσότερο από 90 εκατ. ευρώστη διεύρυνση των υπηρεσιών αλλά και του δικτύου της. Με νέα σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα, που το 2018 θα ξεπεράσουν τα 40, επιδιώκουμε νασυμβάλλουμε έμπρακταστην δημιουργίαακόμαπερισσότερων θέσεων εργασίας, στην ενίσχυση της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας αλλά και τουπρωτογενούς τομέα, πουαποτελεί θεμελιώδη πυλώνα ανάπτυξης για τη χώρα. Ποιο είναι το σχόλιό σας για την πρόσφατη επέκταση της Μασούτης και στην Αττική; Θεωρείτε πως θα αλλάξει τους συσχετισμούς στην αγορά της πρωτεύουσας αλλά και γενικά στην Ελλάδα; Ο κλάδος μας χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό και ιδιαίτερα αυξανόμενες προκλήσεις. Λαμβάνοντας υπόψη ταδεδομένα της αγοράς, κάθε παίκτης στη θέση της Μασούτης θα λειτουργούσε επιχειρηματικάμε τον ίδιο τρόπο. Δεν μας φοβίζει όμως, αλλά μας βελτιώνει, εφόσον όλοι θέλουμε να δραστηριοποιούμαστε σε μια υγιή και δυναμική αγορά. Συνειδητά και πάγια επιλέγουμε να μη σχολιάζουμε τον ανταγωνισμό, εφόσον για εμάς καθημερινή μέριμνα αποτελεί το αποτύπωμα στην ελληνική αγορά και σε κάθε καταναλωτή προσωπικά. Σε αυτό το πλαίσιο, ακολουθούμε απαρέγκλιτα το πλάνο που έχουμε σχεδιάσει για τη συνέχιση της σταθερά ανοδικής πορείας μας. Θεωρείτε πως θα συνεχιστούν οι τάσεις συγκέντρωσης στην αγορά των σούπερ μάρκετ; Είναι σημαντικό το γεγονός ότι η ελληνική οικονομία σταδιακά παρουσιάζει σημάδια ανάκαμψης μετά από τη βαθιά ύφεση των τελευταίων ετών. Το 2017 έφερε σημαντικές ανακατατάξεις στον κλάδο μας, επαναφέροντας, όπως φαίνεται, την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Από την πλευρά μας, βλέπουμε με συγκρατημένη αισιοδοξία το μέλλον, συνεχίζοντας να επενδύουμε διαρκώς στην κοινωνία και στους νέους επιχειρηματίες, με αφετηρία τη δημιουργικότητα και το μεράκι των ανθρώπων μας. Μέσα στο 2018 παρουσιάσατε το concept των προσωποποιημένων προσφορών. Ποιας ανταπόκρισης έχουν τύχει από το καταναλωτικό κοινό και πώς έχουν βοηθήσει την αλυσίδα; Το κοινό έχει αγκαλιάσει στην πράξη αυτό το concept, με εμπιστοσύνη και ανταπόκριση στις προτάσεις μας. Είμαστε περήφανοι που ο δείκτης ικανοποίησης των πελατών μας αυξάνεται ολοένα και περισσότερο. Τοποθετώντας στο επίκεντρο τις ανάγκες κάθε πελάτη ξεχωριστά, πραγματοποιούμε εξατομικευμένες προσφορές προσαρμοσμένες στις προτιμήσεις του καθενός, διασφαλίζοντας συμφέροντα και ανταγωνιστικά οφέλη. Έτσι, αξιοποιώντας τα κανάλια επικοινωνίας μας με το κοινό και θέτοντας σε εφαρμογή τις πιο σύγχρονες μεθόδους προσωποποίησης, αξιοποιούμε το επιτυχημένο σχήμα πιστότητας ΑΒ Plus, προτείνοντας συμφέρουσες λύσεις σε προσιτές και ανταγωνιστικές τιμές. Λεωνίδας Βρεττάκος Διευθύνων Σύμβουλος, ΑΒ Βασιλόπουλος Οι στρατηγικές μας επιλογές δικαιώνονται Όλοι εμείς στην ΑΒ είμαστε περήφανοι που έχουμε ένα διαρκώς αναπτυσσόμενο δίκτυο, που μετρά περισσότερα από 420 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, καθώς και έναν τζίρο 2 δισ. ευρώ 54 ΙΟΥΛΙΟΣ 2018

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=