Business News Magazine #4

Who is who Ο κ. Λεωνίδας Βρεττάκος είναι Managing Director και ηγείται του Executive Committee της ΑΒ Βασιλόπουλος Α.Ε. Έως τις 15 Ιουλίου 2013, κατείχε τη θέση του Senior Vice President (SVP) Στρατηγικής & Marketing για τις εταιρείες του Oμίλου Delhaize στη Νοτιανατολική Ευρώπη & SVP Επιχ. Ανάπτυξης για Σερβία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη,Μαυροβούνιο και Βουλγαρία. Ξεκίνησε την επαγγελματική του πορεία στο χώρο του Retail και των Πωλήσεων, τον Ιανουάριο του 1990στην εταιρεία Continent Hellas. Το καλοκαίρι του 1997 προσλαμβάνεται στη θέση του Διευθυντή Αγορών στην ΑΒ Βασιλόπουλος ΑΕ, και το 1998 προάγεται σε Εκτελεστικό Εμπορικό Διευθυντή και μέλος του Steering Committee (που αργότερα ονομάστηκε Executive Committee). Στη θέση αυτή παρέμεινε μέχρι και 30/11/2007, και στη συνέχεια μετακινείται στη θέση του Εκτελεστικού Διευθυντή Επιχ. Ανάπτυξης, Στρατηγικής & Marketing. Τον Ιούλιο του 2011 ανέλαβε τη θέση τουστον τομέα της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Είναι πτυχιούχος τουΠαντείουΠανεπιστήμιου του Τμήματος Πολιτικών Επιστημών, με ειδίκευση στις Διεθνείς Σχέσεις. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Logistics, Negotiations και Store Management στη Γαλλία και στην Ισπανία. Μιλά Αγγλικά και Γαλλικά σε καλό επίπεδο. Είναι κάτοχος MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η ελληνική αγορά χαρακτηρίζεται από έντονη προωθητική δραστηριότητα, με τα στοιχεία να δείχνουν πως οι περισσότερες από τις προσφορές δεν έχουν ουσιαστικό αποτέλεσμα, αλλά αντιθέτως έχουν οδηγήσει σε ένα «promo spiral», εκπαιδεύοντας τον καταναλωτή στις μόνιμες προσφορές. Ποιο είναι το δικό σας σχόλιο για το καθεστώς αυτό; Ζούμε σε μια εποχή που η καθημερινότητα χαρακτηρίζεται από γρήγορους ρυθμούς, σε ένα ρευστό οικονομικό περιβάλλον. Στη δύσκολη οικονομική συγκυρία, που μας επηρεάζει όλους, οι επιχειρήσεις του κλάδου επιλέγουν να στηρίξουν το καταναλωτικό κοινό, μέσα από ενέργειες που στο τέλος της ημέρας ωφελούν τελικά τους καταναλωτές. Για όλους εμάς στην ΑΒ, το να απαντάμε στις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών, διευρύνοντας και διευκολύνοντας τις επιλογές τους με βάση τις προτιμήσεις τους, αποτελεί στρατηγική επιλογή. Παράλληλα, μεταξύ άλλων, εδώ και χρόνια έχουμε αναπτύξει συνειδητά ένα ισχυρό σχήμα πιστότητας, το πρώτο στην ελληνική αγορά, το οποίο μεταξύ άλλων προσφέρει πολλαπλά οφέλη σε όλους εκείνους που επιλέγουν την ΑΒ Plus. ΗΑΒ Βασιλόπουλος επενδύει σημαντικά και στην ΕΚΕ. Τι σας έχει οδηγήσει σε αυτή τη λογική και φιλοσοφία παρά τις πιέσεις του οικονομικού περιβάλλοντος; Για την ΑΒΒασιλόπουλος η εταιρική υπευθυνότητα αποτελεί επιλογή και αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας των ανθρώπων της. Σε όλημας τη διαδρομή, από την ίδρυσή της ΑΒ μέχρι σήμερα, στεκόμαστε υπεύθυνα δίπλα στις τοπικές κοινωνίες βοηθώντας συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη, φροντίζοντας παιδιά, ενισχύοντας τους τοπικούς παραγωγούς και προστατεύοντας το περιβάλλον, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε ολοκληρωμένα προγράμματα Εταιρικής Υπευθυνότητας, που στοχεύουν στην ενεργοποίηση του όλων των ενδιαφερομένων μερών. Για εμάς -την ΑΒητικη οικογένεια- η Εταιρική Υπευθυνότητα είναι στάση ζωής και συνειδητή επιλογή. Βλέπουμε με συγκρατημένη αισιοδοξία το μέλλον, συνεχίζοντας να επενδύουμε διαρκώς στην κοινωνία και στους νέους επιχειρηματίες, με αφετηρία τη δημιουργικότητα και το μεράκι των ανθρώπων μας 55 ΙΟΥΛΙΟΣ 2018

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=