Business News Magazine #5

στην αρχή της ύφεσης- ήταν μια εξίσωση με πολλούς αγνώστους. Δεδομένης της πελατοκεντρικής, ανθρωποκεντρικής μας φιλοσοφίας, γνωρίζουμε ότι μόνο ένας ικανοποιημένος υπάλληλος μπορεί να διατηρεί ενθουσιασμένους τους πελάτες, γι’ αυτό προτεραιότητά μας πάντα ήταν αφενός η διατήρηση όσο το δυνατόν περισσότερων θέσεων εργασίας, αφετέρου η ικανοποίηση και η αίσθηση ασφάλειας των εργαζομένων μας, οι οποίοι βίωναν μεγάλη πίεση και ανασφάλεια εξαιτίας της περιρρέουσας ατμόσφαιρας. Εξίσου σημαντικές παράμετροι όμως στη δύσκολη αυτή εξίσωση ήταν η βιωσιμότητα του Εξουσιοδοτημένου μας Δικτύου μέσα σε ένα τοξικό επιχειρηματικό περιβάλλον, η διασφάλιση της κερδοφορίας μας, η ρευστότητα και, βέβαια, η διατήρηση στην πρώτη θέση των πωλήσεων της premium κατηγορίας, τόσο στα επιβατικά, όσο στα επαγγελματικά και τα λεωφορεία. Κάθε ημέρα ήταν μια πρόκληση, καθώς δεν ήξερες τι θα έπρεπε να αντιμετωπίσεις στη διάρκειά της. Με ένα ποιοτικό Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο, ικανοποιημένο προσωπικό και τη σταθερή υποστήριξη των κεντρικών μας, περάσαμε μέσα από μεγάλες φουρτούνες και τα καταφέραμε! Η μητρική πώς αντιμετώπισε την κρίση στην Ελλάδα και ποια στάση διατηρεί για τις εξελίξεις σήμερα; Θεωρεί σημαντική την ελληνική αγορά; H διοίκηση της Daimler AG και οι Γερμανοί γενικά τρέφουν τεράστιο σεβασμό προς τη χώρα μας και μας στηρίζουν αδιάλειπτα. Το παράδειγμα της «μικρής», σε απόλυτα νούμερα, Mercedes-Benz Ελλάς, που καταφέρνει να φέρνει διαρκώς πρωτιές στις πωλήσεις, στην ικανοποίηση εργαζομένων και στη συνεισφορά της σε ενέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας εν μέσω πρωτοφανούς ύφεσης, αποτελεί σημείο αναφοράς για όλες τις θυγατρικές της Daimler και μας καθιστά τουλάχιστον ισότιμη με χώρες που έχουν πολλαπλάσιο αριθμό πωλήσεων. Μάλιστα, η χώρα μας είναι μέλος του ΕυρωπαϊκούΔιοικητικού Συμβουλίου που λαμβάνει τις τελικές αποφάσεις για όλες τις χώρες της ηπείρου μας. Θεωρείτε πως υπάρχουν κακώς κείμενα στην αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα που χρήζουν άμεσης παρέμβασης; Ηαγορά αυτοκινήτου τα τελευταία χρόνια δείχνει ανοδικές τάσεις έπειτα από μια παρατεταμένη ύφεση. Πρόκειται για ένα θετικό μήνυμα και θα πρέπει να επικεντρωθούμε σε αυτό το γεγονός, αφήνοντας πίσω την εσωστρέφεια ή την γκρίνια για τα «κακώς κείμενα». Σίγουρα, υπάρχουν πολλά για τα οποία θα μπορούσα να ασκήσω κριτική, κατ’ αρχάς γιατί ακόμα και σήμερα, που το αυτοκίνητο αποτελεί είδος πρώτης ανάγκης, το κράτος το αντιμετωπίζει ως είδος πολυτελείας. Για τις αθρόες εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων Εκτιμάτε πως πλέον, μετά και την ολοκλήρωση των προγραμμάτων στήριξης, μπορούμε να μιλάμε για σταδιακή επιστροφή στην ανάπτυξη για τη χώρα; Φοβάμαι ότι η γενιά μας θα δώσει λόγο στις επόμενες για το χρέος που έχουμε βάλει στις πλάτες τους. Ωστόσο, πάντοτε υπάρχει ελπίδα, αρκεί να παρθούν γενναίες αποφάσεις και να αλλάξει η νοοτροπία μας. Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα, δεδομένου ότι αυτήν τη στιγμή η Ελλάδα βιώνει μια ασύλληπτη φυγή εγκεφάλων, το λεγόμενο «brain drain», όπου επιστήμονες, γιατροί και εξειδικευμένοι συμπολίτες μας αποφασίζουν να εγκαταλείψουν τη χώρα εξαιτίας των ελάχιστων ευκαιριών που τους δίνονται για την επαγγελματική τους εξέλιξη. Είναι τραγικό οι ελληνικές επιχειρήσεις να δηλώνουν έδρα σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για να γλιτώσουν από την υπέρογκη φορολογία ή το κόστος της ασφάλισης σε ένα κοινωνικό ασφαλιστικό σύστημα που δεν είναι ανταποδοτικό. Πρέπει να υπάρξει εξορθολογισμός και πολιτική βούληση για να αλλάξουν τα κακώς κείμενα στη χώρα μας, και αυτό πρέπει να γίνει άμεσα. Οι επενδύσεις είναι απαραίτητες, δεν αρκεί η τουριστική βιομηχανία για να γίνει βιώσιμη η χώρα. Πρέπει να αφήσουμε πίσω μας τις πρακτικές άλλων εποχών, πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά. Μετά από όλη την ταλαιπωρία που υποστήκαμε, το χρωστάμε στους εαυτούς μας. Κυρίως, όμως, το χρωστάμε στα παιδιά μας και στα παιδιά των παιδιών μας. Πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά με γυρισμένα χιλιόμετρα. Για την έλλειψη κινήτρων αντικατάστασης ενός παλαιάς τεχνολογίας, ρυπογόνου αυτοκινήτου. Για τον τρόποφορολόγησης με κλίμακες που δεν επιτρέπουν την αγορά ενός αυτοκινήτου με αυξημένα χαρακτηριστικά ασφάλειας. Για τους ελλιπείς ελέγχους όσον αφορά στη συντήρηση. Για την υπερβολικήφορολόγηση των χρηστών εταιρικών αυτοκινήτων. Για την έλλειψη υποδομών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα… Αυτήν τη στιγμή, στην Ελλάδα κυκλοφορεί ο πιο απαρχαιωμένος στόλος στην Ευρώπη, ενώ το υπάρχον σύστημα φορολόγησης ουσιαστικά «τιμωρεί» όποιον επιλέγει να οδηγεί ένα λίγο μεγαλύτερο αυτοκίνητο - πόσο μάλλον αν ανήκει στην κατηγορία των premium! Ηπιο ομαλή και παράλληλα ισορροπημένη και δίκαιη κλιμακωτήφορολόγηση, με περισσότερες προεκτάσεις και λιγότερους περιορισμούς, θα προσέφερε την ευκαιρία να συμπεριληφθούν ακόμα περισσότερες εναλλακτικές premium προτάσεις στο καλάθι ενός δυνητικού αγοραστή, που αυτήν τη στιγμή το αποφεύγει λόγω της υπερφορολόγησης. Πώς έχει αλλάξει η ψηφιακή εποχή τον κλάδο του αυτοκινήτου και πώς ανταποκρίνεται η Mercedes-Benz στις νέες εξελίξεις και τις καινούργιες ανάγκες; Η σύγχρονη ψηφιακή εποχή απαιτεί νέες λύσεις και ενέργειες, ενώ και η κινητικότητά μας αλλάζει ραγδαία: σήμερα ζούμε ψηφιακά και είμαστε σχεδόν πάντα online Aυτήν τη στιγμή η Ελλάδα βιώνει μια ασύλληπτηφυγή εγκεφάλων, το λεγόμενο «brain drain», όπου επιστήμονες, γιατροί και εξειδικευμένοι συμπολίτες μας αποφασίζουν να εγκαταλείψουν τη χώρα εξαιτίας των ελάχιστων ευκαιριών που τους δίνονται για την επαγγελματική τους εξέλιξη 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2018

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=