Business News Magazine #5

ήταν οι προκλήσεις που κληθήκατε να αντιμετωπίστε και ποιες οι προτεραιότητες που ορίσατε; Όταν βρίσκεσαι σε μια εταιρεία με ιστορία -με ένα DNA σαν το δικό μας- το καθήκον σουως ηγέτης είναι να προχωράς πάντα μπροστά και να παίρνεις τους ανθρώπους μαζί σου. Πρέπει να καταλαβαίνεις, όμως, πως όταν το κάνεις αυτό, πάντα προκύπτουν τόσο «εύθραυστες» στιγμές όσο και μνημειώδεις, δυνατές στιγμές. Για μένα προτεραιότητα ήταν να συνεχίσουμε να φανταζόμαστε εκ νέου το μέλλον, έχοντας στο μυαλό μου πως θα συνεχίσουμε να βρισκόμαστε εδώ για ακόμη 152 χρόνια σαν το πιο ενδιαφέρον, καινοτόμο και δημιουργικό agency που έχει γνωρίσει ποτέ ο κόσμος. Πώς μπορεί ένα διεθνές δίκτυο σαν την J. Walter Thompson να παραμένει ανταγωνιστικό στο σημερινό παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον; Πού θα πρέπει να εστιάζει; Παραμένουμε leader του χώρου μας επανεξετάζοντας τις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες, αναβαθμίζοντας τις δυνατότητές μας και εστιάζοντας στον τρόπο λειτουργίας μας, με στόχο να μοιάσουμε περισσότερο με ένα ευέλικτο (agile) start-up με διευρυμένο και υψηλού επιπέδου ανθρώπινο δυναμικό. Αυτό θα μας δώσει τη δυνατότητα να εστιάσουμε στο να φανταστούμε εκ νέου το μέλλον - όχι μόνο του δικού μας agency αλλά της διαφήμισης και των brands των πελατών μας. Τι είναι αυτό που κάνει την J. Walter Thompson να ξεχωρίζει; Ποια είναι τα στοιχεία που διαθέτει το brand και προσδίδουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο δίκτυο; Η JWT ξεχωρίζει ως «υπερδύναμη» της διαφημιστικής βιομηχανίας εστιάζοντας στη δημιουργικότητα, την τεχνολογία και τον ανθρώπινο παράγοντα. Ενσωματώνουμε αυτά τα τρία στοιχεία στη δημιουργία των καμπανιών μας. Η δημιουργικότητα στην JWT έχει μετεξελιχθεί σε Who is Who H Tamara Ingram είναι Chief Executive Officer Worldwide της J. Walter Thompson Company από την άνοιξη του 2016. Στο παρελθόν έχει διατελέσει, μεταξύ άλλων, Group Chief Executive Officer στην Grey Global Group (UK) καθώς και Chief Executive Officer, TeamP&GκαιManagingDirector της Grey GroupUK, την οποία αποτελούσαν οι Grey London, Joshua, GCI και MDS Global Consulting. Προτού ενταχθεί στο δυναμικό της Grey, εργαζόταν στην Kantar ως President του Henley Centre, της ηγέτιδας εταιρείας consumer consultancy και global marketing insights στην Ευρώπη. Η καριέρα της ξεκίνησε το 1985 στη Saatchi & Saatchi, όπου σταδιακά ανέβηκε τα σκαλιά της ιεραρχίας και ανέλαβε το ρόλο της Chief Executive Officer και της Executive Chairman. Κατά τη διάρκεια της θητείας της εκεί, η Saatchi αναδείχθηκε Agency of the Year στο Φεστιβάλ των Καννών, το 1996. 49 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2018

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=