Business News Magazine #5

interview μια συνεργατική διαδικασία, στην οποία συμμετέχουν «thinkers» που διαφέρουν μεταξύ τους. Ηπιο πρόσφατη καμπάνια μας για την Kit Kat, με τίτλο “Delayed Flight Machine”, δημιουργήθηκε στηριζόμενη στη δράση της δραστηριότητας σε πραγματικό χρόνο και προωθούσε έναν φρέσκο τρόπο αξιοποίησης της πρακτικής του data visualization. Από την άλλη μεριά, η καμπάνια “The Next Rembrandt” της JWT Amsterdam συνδύασε τη δημιουργικότητα με την τεχνολογία, διδάσκοντας σε έναν υπολογιστή να ζωγραφίζει σαν τον ίδιο τον Rembrandt. Τέλος, η επικέντρωση στον ανθρώπινο παράγοντα κάνει την JWT να ξεχωρίζει μέσα από τη δημιουργία εκστρατειών όπως αυτή με τον τίτλο “The Fin” για τη Northwell Health, που εστιάζει πρώτα στον άνθρωπο. Είστε πολύ παθιασμένη σχετικά με το θέμα της διαφορετικότητας (diversity) στη διαφήμιση. Ποιες είναι οι απόψεις σας για το ζήτημα και πώς μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση; Πραγματικά είμαι πολύ παθιασμένη με το ζήτημα. Ακόμη περισσότερο, έχω εστιάσει στον διαφορετικό τρόπο σκέψης. Η εταιρεία μας πρέπει να αντικατοπτρίζει ό,τι βλέπουμε στις πόλεις και τις κοινότητές μας. H συμπεριληπτική φιλοσοφία, αυτό που ονομάζουμε «Inclusiveness», αποτελεί μια βασική στρατηγική επιτυχίας για όποια επιχείρηση αποφασίζει να την υιοθετήσει. Ποια είναι η στάση και η στρατηγική της J. Walter Thompson όσον αφορά το ζήτημα του «gender diversity»; Η συζήτηση και η στρατηγική της JWT γύρω από το θέμα συνεχίζεται δυναμικά. Είμαστε υπερήφανοι για τις διάφορες πρωτοβουλίες μας που προσφέρουν mentorship και χορηγική υποστήριξη σε γυναίκες. Στην JWT έχουμε δημιουργήσει επιτροπές με θέμα τη διαφορετικότητα, προκειμένου να ενεργούν πάνω στο ζήτημα. Ποιες θα λέγατε πως είναι οι βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίσατε ως μια γυναίκα που διατηρεί ρόλο επικεφαλής σε παγκόσμιο επίπεδο στη βιομηχανία της διαφήμισης; Σε γενικές γραμμές, πραγματικά υπάρχουν προκλήσεις τις οποίες καλούνται να αντιμετωπίσουν οι γυναίκες στο χώρο της διαφήμισης. Όντως, το ότι είμαι γυναίκα με επιβράδυνε. Δεν το θεώρησα δύσκολο όμως. Δεν επέτρεψα να με σταματήσει από το να προσεγγίσω το στόχο μου, που ήταν η θέση της CEO σε ένα τοπικό γραφείο. Σε μια εποχή όπου η ισότητα των δύοφύλων στη διαφημιστική βιομηχανία ήταν η ελάχιστη δυνατή, ακολούθησα με θρησκευτική ευλάβεια τους κανόνες μου, για να αποκτήσω το momentumπου ήθελα. Ακολουθώντας αυτούς τους κανόνες, ανέλαβα μια ηγετική θέση που προσφέρει μια αίσθηση σκοπού και κατεύθυνσης για όλους. Εστιάζει το δίκτυο στην ΕΚΕ και στην προσφορά στην κοινωνία; Η ΕΚΕ, όπως συμβαίνει με πολλά agencies σήμερα, θα αποτελεί πάντα κομμάτι της επιχειρηματικής μας προσέγγισης. Απλά σημειώνω τις παρακάτω εκστρατείες: uBlack Lives Matter uShelter Pets u Anti-Domestic Violence - Not So Beautiful Game. Θεωρείτε πως η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί το 2018 και στα επόμενα χρόνια; Η παγκόσμια διαφημιστική επένδυση αυξάνεται σταθερά κατά αρκετές ποσοστιαίες μονάδες κάθε χρόνο. Εκτιμώ πως η τάση αυτή θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια. Η JWT πρόσφατα κατήργησε το ρόλο του Global CCO και παρουσίασε ένα νέο μοντέλο, που ενσωματώνει δύο νέα σώματα, με τις ονομασίες Inspiration Council και Futures Council. Μπορείτε να μας εξηγήσετε λίγο περισσότερο το νέο concept και τι ακριβώς σημαίνει για το δίκτυο; Τα Futures & Inspiration Councils θα συνεργάζονται για να σχηματίσουν μια νέα γενιά ηγετών, που επαναπροσδιορίζουν τη δημιουργικότητα και την εφαρμόζουν με έναν νέο τρόπο. Το νέο μοντέλο μας έχει στόχο να εμπνεύσει όλο το agency και να ενθαρρύνει την «αντιπαράθεση» ιδεών. Φυσικά, η δημιουργικότητα παραμένει το πιο πολύτιμο περιουσιακό μας στοιχείο. Το εξαιρετικό σε αυτό το νέο μοντέλο είναι πως προσφέρει περισσότερη ευελιξία σε σχέση με το παραδοσιακό μοντέλο, επιτρέποντας σε διάφορους ανθρώπους να συνεισφέρουν στη δημιουργική διαδικασία. Eν μέσω της συνολικής στροφής του κλάδου προς την κατεύθυνση της διαφορετικότητας (Diversity), η σύσταση δύο συμβουλίων θα μας επιτρέψει να συνταιριάξουμε ανθρώπους με διαφορετικά υπόβαθρα -όσον αφορά τις δεξιότητες, ταφύλα και την κουλτούρα- στην προσπάθειά μας να φανταστούμε εκ νέου το μέλλον. Tι επιφυλάσσει το μέλλον για την J. Walter Thompson; θα πρέπει να αναμένουμε άλλες κινήσεις αναδιάρθρωσης ή ίσως εξαγορές και συγχωνεύσεις; Με την εφαρμογή των δύο νέων μας συμβουλίων, έχουμε μετακινηθεί προς την κατεύθυνση της πράξης. Προχωρώντας μπροστά, στόχος μας είναι να δημιουργούμε δουλειές που έχουν σαν αποτέλεσμα πολιτιστικές και συμπεριφορικές αλλαγές για τους πελάτες μας. Όσον αφορά τα σημεία όπου θα πρέπει να αναμένετε αλλαγές -τόσο στην J. Walter Thompson όσο και γενικότερα στον κλάδο- θεωρώ πως πρέπει να υπάρξει στροφή προς τη μεγαλύτερη προστασία της διαφορετικότητας και του inclusiveness. Ποια είναι η εικόνα που διατηρείτε για την ελληνική διαφημιστική αγορά και την παρουσία του δικτύου της JWT σε αυτήν; Με το ΑEΠ της Ελλάδας να καταγράφει ξανά άνοδο, νιώθωαισιόδοξη για τη δυναμική του χώρου της διαφήμισης, καθώς η χώρα προχωράει μπροστά. Όσον αφορά την παρουσία του δικτύου μας στην Ελλάδα, η JWT Athens αποτελεί μέλος του μεγαλύτερου ομίλου επικοινωνίας στην Ελλάδα και με περίπου 120 εργαζομένους είναι ένα από τα μεγαλύτερα agencies στη χώρα. Το γραφείο μας στην Αθήνα έχει λάβει περισσότερα από 200 διεθνή και εγχώρια βραβεία σχετικά με τη δημιουργικότητα, την αποτελεσματικότητα και την καινοτομία. Καθώς το διαφημιστικό τοπίο στην Ελλάδα συνεχίζει να εξελίσσεται, εμείς διαρκώς επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες, εξειδικευμένες γνώσεις και ταλαντούχους ανθρώπους. Τι θα συμβουλεύατε διαφημιστές και διαφημιζόμενους στην Ελλάδα, δεδομένης της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας; Σε δύσκολους οικονομικά καιρούς, αυτό που μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να αποδίδουμε καλά, είναι η ικανότητα για καινοτομία και δημιουργική σκέψη. Ανεξάρτητα από την πορεία της οικονομίας, οι διαφημιστές και οι διαφημιζόμενοι που δημιουργούν ενδιαφέρουσες ιστορίες και καινοτόμους καμπάνιες θα ξεχωρίσουν και θα κατορθώσουν να αυξήσουν τις πωλήσεις. Καθώς η J. Walter Thompson επιχειρεί να φανταστεί εκ νέου το μέλλον, η δημιουργικότητα και η καινοτομία είναι και οι δύο εξαιρετικής σημασίας παράγοντες για την επιτυχημένη πορεία μας, τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας. Δημήτρης Κόρδας, co-CEO JWT ATHENS / Tamara Ingram, Chief Executive Officer, Worldwide J.Walter Thompson / Tony Tailor, Regional Director Europe / Ρένα Νικολοπούλου, co-CEO JWT Athens Ηπαγκόσμια διαφημιστική επένδυση αυξάνεται σταθερά κατά αρκετές ποσοστιαίες μονάδες κάθε χρόνο. Εκτιμώ πως η τάση αυτή θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια 50 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2018

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=