Business News Magazine #27

Εξελιγμένη κυβερνοασφάλεια Μια άλλη πτυχή της τεχνητής νοημοσύνης είναι ότι οι χάκερ μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δυνατότητές της για να συντομεύσουν το χρόνο αναμονής τους ενόψει μίας «επίθεσης», σύμφωνα με έκθεση της McKinsey. Καθώς όλο και περισσότερες βιομηχανίες υιοθετούν πόρους τεχνητής νοημοσύνης, οι κρίσιμες υποδομές ενδέχεται να απειληθούν από δραστηριότητες πειρατείας. Ταυτόχρονα, μικρότεροι και λιγότερο προστατευμένοι οργανισμοί θα συνεχίσουν να είναι ευάλωτοι. Οι ευκαιρίες σταδιοδρομίας στην ασφάλεια των πληροφοριών θα αυξηθούν λόγω αυτών των νέων κινδύνων. Οι ειδικοί μπορούν να αναπτύξουν και να επιβλέπουν την τεχνητή νοημοσύνη ασφαλείας για: uΧειρισμό δεδομένων, συμπεριλαμβανομένης της ταξινόμησης, της ενοποίησης και του ποιοτικού ελέγχου. uΔιαχείριση ευπάθειας με την έρευνα της κυκλοφορίας του δικτύου και τον εντοπισμό προτύπων που υποδηλώνουν εγκληματική συμπεριφορά. uΑνίχνευση απειλών μέσω προγνωστικής τεχνητής νοημοσύνης, η οποία μπορεί να προβάλει ποια από τις χιλιάδες ειδοποιήσεις έχει τους υψηλότερους κινδύνους και να τις αντιμετωπίσει πρώτα. Η IBM ανέφερε το 2022 ότι οι επιχειρήσεις με δομές και πολιτικές διαχείρισης κινδύνων στον κυβερνοχώρο εξοικονόμησαν κατά μέσο όρο 3 εκατομμύρια δολάρια και μείωσαν τους κύκλους ζωής των παραβιάσεων κατά 74 ημέρες λόγω του γρήγορου εντοπισμού και απόκρισης. Οι αυξανόμενες απειλές στον κυβερνοχώρο μπορεί επίσης να ωθήσουν την ασφαλιστική αγορά να υιοθετήσει νέες τεχνολογίες και στρατηγικές για την αξιολόγηση και τη διαχείριση των κινδύνων. Διαχείριση πελατειακών σχέσεων Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει επίσης τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM). Προγράμματα λογισμικού όπως το Salesforce και το Zoho απαιτούν σημαντική ανθρώπινη παρέμβαση για να παραμείνουν ενημερωμένα και ακριβή. Με την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης σε αυτές τις πλατφόρμες, ένα κανονικό σύστημα CRM μετατρέπεται σε ένα σύστημα αυτόματης ενημέρωσης, αυτόματης διόρθωσης που παραμένει στην κορυφή της διαχείρισης των σχέσεών σας για εσάς. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στις σχέσεις με τους πελάτες αποδεικνύεται στον χρηματοπιστωτικό τομέα. Ο δρ Hossein Rahnama, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας θυρωρείου AI Flybits και επισκέπτης καθηγητής στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης, συνεργάστηκε με την TD Bank για να ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη με τις τακτικές τραπεζικές εργασίες. «Αν κοιτάτε ένα ακίνητο προς πώληση και περάσετε περισσότερα από 10 λεπτά στη σελίδα του, τότε η Τεχνητή Νοημοσύνη θα σας στείλει μια πιθανή προσφορά για την ολοκλήρωση της εξαγοράς». Ψηφιακοί προσωπικοί βοηθοί Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι διαθέσιμη μόνο για τη δημιουργία μιας πιο προσαρμοσμένης εμπειρίας στα «θέλω» των πελατών. Είναι επίσης ικανή να μεταμορφώσει τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας εκ των έσω. Τα bots AI μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως προσωπικοί βοηθοί για να συνεισφέρουν στη διαχείριση των email, στη διατήρηση του ημερολογίου και στην παροχή συστάσεων για τον εξορθολογισμό των διαδικασιών. Ακόμη υπάρχει η δυνατότητα προγραμματισμού των βοηθών τεχνητής νοημοσύνης για να απαντούν σε ερωτήσεις πελατών που τηλεφωνούν ή στέλνουν μηνύματα μέσα από το διαδίκτυο. Αυτές θεωρούνται μικρές εργασίες, που η ενασχόληση του ΑΙ με αυτές δημιουργεί επιπλέον χρόνο στους εργαζομένους, ώστε να εστιάσουν σε άλλους τομείς. Τα ψηφιακά δίδυμα οδηγούν τη βιομηχανική μετασύνδεση Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, κορυφαίοι πωλητές βιομηχανικού σχεδιασμού και τεχνητής νοημοσύνης έχουν συνδέσει τις τελείες μεταξύ των ψηφιακών διδύμων και του μετασύμπαντος. Η Nvidia και η Siemens συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν ένα βιομηχανικό metaverse. Από την πλευρά του, ο κατασκευαστικός κολοσσός Bentley υιοθέτησε τον όρο υποδομή metaverse. Αυτές οι εξελίξεις μπορεί να σηματοδοτήσουν ένα σημείο καμπής για τα ψηφιακά δίδυμα από μια «σκοτεινή» τεχνολογία σε έναν ακρογωνιαίο λίθο της στρατηγικής IT. Ενώ τα ψηφιακά δίδυμα έχουν αναπτυχθεί σε όλους τους κλάδους της βιομηχανίας τα τελευταία δύο χρόνια, η «υιοθεσία» επιταχύνεται και επεκτείνεται. Οι δυνατότητες για ψηφιακά δίδυμα είναι τεράστιες, παρέχοντας στις επιχειρήσεις νέους τρόπους αξιοποίησης και πρόβλεψης δεδομένων. Με πιο πολύπλοκα και ευέλικτα ψηφιακά δίδυμα, οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν νοημοσύνη προσομοίωσης για να προβλέψουν σενάρια πραγματικού κόσμου όπως η εξέλιξη μίας νόσου, οι συμπεριφορές των πελατών και ο οικονομικός αντίκτυπος της πανδημίας. Τα ψηφιακά δίδυμα θα γίνουν επίσης μια κρίσιμη τεχνολογία για οργανισμούς που εργάζονται ή επεκτείνονται σε μοντελοποίηση ESG, έξυπνες πόλεις, σχεδιασμό φαρμάκων και άλλες εφαρμογές. Είναι επίσης μια σημαντική τεχνολογία που πρέπει να χρησιμοποιούν οι CIO για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εργαζομένων. Επιπλέον, οι εταιρείες θα πρέπει να έχουν μια καλά καθορισμένη διαδικασία για την οριοθέτηση, τη δημιουργία, τη βαθμονόμηση, την ανάπτυξη και την παρακολούθηση ψηφιακών διδύμων. Τα Digital Twins μπορούν να βοηθήσουν τους CIO να μεταμορφώσουν μια επιχείρηση, αλλά μόνο εάν οι υπάλληλοί της είναι προετοιμασμένοι. Τα bots AI μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως προσωπικοί βοηθοί για να συνεισφέρουν στη διαχείριση των email, στη διατήρηση του ημερολογίου και στην παροχή συστάσεων για τον εξορθολογισμό των διαδικασιών 45 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=