CSR & ESG REVIEW #72

CSR&ESG Review 21 Αυτή η διαδικασία άλλωστε ορίζει το πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας (ReUse, Upcycle, Recycle – επαναχρησιμοποίηση & ανακύκλωση), η οποία αποτελεί μία από τις βασικές αρχές για τη βιωσιμότητα του πλανήτη. Η δραστική μείωση των αποβλήτων είναι από τα κορυφαία εργαλεία για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, κάτι που κάνει την κυκλική οικονομία να εξελίσσεται σε σχεδόν μονόδρομο βιώσιμης επιλογής για το μέλλον όλων μας. Αυτήακριβώς είναι ηφιλοσοφία της ΚοινωνικήςΝτουλάπας Skip, που πραγματοποιείται με τη συνεργασία της Μη Κερδοσκοπικής Οργάνωσης Fabric Republic: να συλλέγει ρούχα που δεν χρειαζόμαστε ή που δεν μας κάνουν και να τα προσφέρει σε ευπαθείς ομάδες ή να τα δίνει προς επαναξιοποίηση. Όπως επισημαίνει η Ιωάννα Τσάτσαρη, Brand Manager Skip, «γνωρίζοντας ότι όλοι έχουμε στην ντουλάπα μας κάποια ρούχα που δεν φοράμε πια, καλούμε το ευρύ κοινό να συμμετέχει στο σκοπό μας και να δώσει δεύτερη ζωή στα ρούχα αυτά, συμβάλλοντας με τη μικρή αυτή πράξη στο μεγάλο όραμα για έναν πιο καθαρό, βιώσιμοπλανήτη. Με αυτόν τον τρόπο, κάθε ντουλάπα του σπιτιού μας μετατρέπεται σε Κοινωνική Ντουλάπα και μας κάνει συμμέτοχους στη μεγάλη αυτή αλυσίδα προσφοράς προς το περιβάλλον και την κοινωνία». Η Fabric Republic έχει δημιουργήσει και υλοποιεί με επιτυχία ένα καινοτόμο και ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης πλεονάζοντος ρουχισμού, το οποίο εστιάζει στις κοινωνικές ανάγκες, τη βιωσιμότητα και την αειφόρο ανάπτυξη. Τα ρούχα που θα συλλέγονται από τις Κοινωνικές Ντουλάπες Skip θα πλένονται με απορρυπαντικά Skip και η Fabric Republic θα τα διαθέτει, καθαρά και ξεδιαλεγμένα, σε συνανθρώπους μας που τα έχουν ανάγκη. Με αυτόν τον τρόπο, κάθε ντουλάπα του σπιτιού μας μετατρέπεται σε Κοινωνική Ντουλάπα και μας κάνει συμμέτοχους στη μεγάλη αυτή αλυσίδα προσφοράς στον άνθρωπο και τον πλανήτη. «Αυτή η δεύτερη ευκαιρία, η δεύτερη ζωή, που δίνουμε στα ρούχα είναι η δική μας φιλοσοφία στη Fabric Republic από το 2017 που πρωτοξεκίνησε το πρόγραμμά μας. Έναπρόγραμμα το οποίο μέχρι σήμερα έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 500 τόνους ρούχα, έχει στηρίξει περισσότερους από 100 φορείς και σωματεία και έχει εξοικονομήσει για την ατμόσφαιρα και τον πλανήτη μας πάνωαπό 1.000.000 κιλά διοξειδίου του άνθρακα. Η συνεργασία μας με το Skip μάς δίνει νέα δυναμική και συμβάλλει στο να ενισχύσουμε τη δράση μας, αγκαλιάζοντας περισσότερους ανθρώπους, περισσότερους φορείς, και αυξάνοντας το αποτύπωμάμας στην κοινωνία», δήλωσε χαρακτηριστικάη Αθηνά Πηλιτζίδου, υπεύθυνη Προγράμματος Fabric Republic. Στο πλαίσιο του καινοτόμου θεσμού της Κοινωνικής Ντουλάπας, το Skip συνεργάστηκε με γνωστούς street artists, για να δημιουργήσει πρωτότυπες urban αισθητικής Κοινωνικές Ντουλάπες σε σχήμα T-shirt, που έχουν τοποθετηθεί σε συγκεκριμένες περιοχές στην Αττική, όπως το «The Ellinikon Experience Park», τον Δήμο Αλίμου, τον Δήμο Ζωγράφου και το ΟΑΚΑ. Μέσα από τη δράση αυτή η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas έχει στόχο, μέσα σε 1 χρόνο, να ανακυκλωθούν 10 τόνοι ρούχα και να βοηθηθούν 92 κοινωφελείς οργανώσεις, δηλαδή συνολικά περίπου 12.000 άτομα (άνδρες, γυναίκες, παιδιά με ευαλωτότητα). Η ευρύτερη δέσμευση του Skip και της Unilever για το περιβάλλον Η Κοινωνική Ντουλάπα Skip αποτελεί μέρος της δέσμευσης της Unilever για το περιβάλλον. Στο πλαίσιο αυτής, το υγρό απορρυπαντικό Skip στα λευκά μπουκάλια, που παράγεται στην Ελλάδα στο εργοστάσιο του Ρέντη, έχει τα εξής χαρακτηριστικά: • συσκευασίες φτιαγμένες από 35% ανακυκλωμένο πλαστικό* • 100% ανακυκλώσιμο μπουκάλι • σύνθεση με 100% φυσικής προέλευσης ένζυμα. Ο Γιώργος Καρατζάς, Marketing Director Home Care της ΕΛΑΪΣUnilever Hellas, σε πρόσφατη ομιλία του αναφέρθηκε στο νέο υγρό απορρυπαντικό Skip: «Η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, μπαίνει στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας πρωτοβουλίας της Unilever "Καθαρό Μέλλον", κεντρικός πυλώνας της οποίας είναι η βιωσιμότητα. Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα της εταιρείας μας που αποσκοπεί στο να αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο παράγονται και συσκευάζονται κάποια από τα πιο γνωστά προϊόντα για τον καθαρισμό του σπιτιού και των ρούχων, ώστε να είναι πιο φιλικά προς τους ανθρώπους και το περιβάλλον». * Εξαιρούνται το καπάκι και η ετικέτα

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=